Autode ostmine \"aia äärest\"
#1

Ei tahtnud ühes teises teemas OT-ks minna, seega tegin uue teema. Alailma kohtab foorumites ja lihtsalt netis pahameeleavaldusi, et \"krt. endal roostetab SELLINE või selline masin aia äärde ära aga maha ei müü või küsib hingehinda\"
Kuna olen näinud asja mõlemalt poolt, siis räägiks oma tagasihoidliku arvamuse siin lahti ja vast selgitab see olukorda.

Kõigepealt kuidas ise sai seisma jäänud autosid otsitud.

97 aastal, Honda Accord 85 aasta, roostes, väike esiosakõks (tuli puru jne.) üks kumm läbi torgatud +hulk jamasid. Seisnud ühe samas kohas Tartu kesklinnas rohkem kui aasta. Omaniku leidsin peale politseisse avalduse kirjutamist. Mendis veel imestati, et tüüp tagaotsitav. Peale kahepäevast uste taga käimist õnnestus omanik kätte saada. Tuli, vaatas auto üle ja küsis 11 tuhat (börsis samal ajal võis liikuva isendi saada pea sama hinnaga. Põhimõtteliselt mõtetu hind. Sai tehtud veel pakkumine, et andku seitsmega ära - ei olnud nõus. Enne kui masin sealt ära koristati jõuti veel aknad sisse lüüa jne.

Samal aastal maakohas rääkis äi, et küla peal olevat üks vana peugeot müüa, hinnaks kaks tuhat. Sai asja vaatamas käidud ja leitud vene aja lõpus Soomest toodud masina, mis originaalvaruosade puudusel oli kõiksuguste lada ja traktorijuppidega sõidus hoitud. Esisild oli hetkel laiali ja omanik leidis peale mõningast mõtlemist, et on jah aastaid vedelenud aga alla 3500 ära ka ei anna. Esialgu tegi selline suhtumine meele mõruks küll.

Kaubale saab enda statistikas 1/10-le.
Parim leid on olnud 97 aastal 85 aasta täis elektrilisade, valuvelgede ja nahksisuga Renault Fuego, mille katus käis pea kogu ulatuses pealt lahti (vt. näiteks nagu mazda 121 teatud mudelid) 1.6 mootoriga masinal olid pätid armatuuri ära lõhkunud ja kogu masina elekter oleks tulnud uuesti ehitada. Hind 350 (kolmsadaviiskümmend!!!) krooni. Hind oli olematu seetõttu, et masin vedeles ühe asutuse territooriumil, omanikule taheti selle eest trahvi teha ja tüübil polnud masinat kuhugi viia.

Nüüd on aga asi niikaugel, et enda maja ümbruses seisev tehnika pakub möödakäiatele huvi ja aegajalt käiakse küsimas, et ega midagi ära müüa ei taha.
Vedelevad siis Zigull 011. 76 aasta, enne seismajäämist kuus aastat tagsi tehtud kereremont koos koobaste, tiibade jm vahetusega. Nüüd hakkab värv juba mitmest kohast mullitama aga aia tagant näeb veel kobe välja. Seismise põhjus - vaja vahetada roolikarp, esitulede reflektorid, klapisääretihendid (äkki said vahetult enne seisma jäämist siiski vahetatud?) +tegemist dokumentide järgi minu emale kuuluva autoga ja tema palk hetkel auto omamist ei võimalda. Auto mootor on ilma remondita sõitnud üle 300000 km, kuigi käivitub hästi ei usu siiski, et ressurssi enam pikalt jätkub. Miks ei ole siiani müüdud -
1. Kord mõni aasta tagasi anti selline käsk mulle kätte, et 3500 EEK ja müü ära. Kui börsi kuulutuse peale rahvas kohale hakkas tulema, siis leidis omanik, et peaks siiski natuke rohkem küsima.
- mina selle masina müügiga enam tegelda ei taha, kuna ei kavatse enam inimestele mingit jama ajama hakata, kui juba ühe hinnaga kohale tuldud.
2. Elukaaslane peaks kunagi autoga regulaarselt sõitma hakkama, kui olud paranevad. Esimeseks autoks, mida mõlkida ja lammutada peaks piisavalt õige eksemplar olema. Ema, ehk masina omanik arvab ka, et äkki võib seda masinat iseenda sõiduoskuste taastamiseks vaja minna. (peale seda kui ta mõned aastad tagsi mu värskelt ostetud sierraga vastu kodumaja seina sõitis - esiosa taastamine läks pea 4500 (sportliku esikaitseraua lappimine, värvimine, uus radikas + 2 x Hella 1000 tuled jne) - see väike mats oli kallim kui terve zigull!!!)

Sierra. Seisnud juba kaua-kaua. Kõik aastad ei ole vennad ja minu sissetulek aastate lõikes kõigub väga kõvasti. Praegu jõuan vaevu ühte autot pidada, kuna tuleb kõpitseda veel maja ja tudengist elukaaslasega elame minu palgast.
Sierra on all signatuuris märgitud 84 aasta 2.3 diisel, millele eelmine omanik on teinud kere kapremondi, pannud alla valuveljed, taha spoiler, ette nimetatud õnnetu spoilaga kaitseraud jne. Diisli kohta kergelt öeldes naljakas aga no hea küll, olen isegi XR4 kupeed näinud, millele keegi diisli aiste vahele areatanud Smile Eelmine omanik vahtas veel veermikus välja kõik amordid, vedrud puksid +pidurite juures kõik vajaminema. Siis sai jõud otsa ja müüs masina mulle. Mina omakorda panin peale korraliku mootoriploki, käimar sai teiselt masinalt võetud ja enne kontrollitud, alla tuttuue sumpa jne. Auto on mulle maksma läinud üle 30 k ja seda selleks, et saaks tõepoolest ideaalses korras masina, millega võiks muretult ka näiteks kuskil Tsehhis või Slovakis suusatamas käia jne. (sõitnud olen kokku vist 6000 temaga) Kahjuks ei ole viimased kaks aastat rahadega eriti rõõmsalt läinud ja masin seisab (vajab eelsüüteküünlaid, ja uusi pihusteid +raha et temaga sõita. Varemalt olen siin foorumis ka rääkinud miks ja nõu küsinud)

Miks ma seda masinat ära ei taha müüa, peaks selge olema. Kuid need kes ukse taga käivad ja tahavad paari tonni eest osta (eeskätta 13-17 aastased noormehed) on väga solvunud, et ma neile seda nimetatud summaga ära ei müü. Ka on olnud pakkumisi, et \"Ta sul siin niisama seisab, müü valukad koos kummidega alt 500-ga ära\" jne.


Järeldused neist:
* kuldses börsis on masinad paremate hindadega, kui aia ääri mööda otsides ja inimene on reaalselt huvitatud oma masinast lahti saamisest.
* kui inimene oleks tahtnud, oleks ta selle masina juba ammu müünud
* On inimesi, kellele vana vrakk (eeskätt pensiokad) on tähtis kasvõi mälestusena ja masinast saadav raha ei ole suuteline seda mälestust katma. Hästi mõnusa kogemusena meeles kevadine päikseline hommikupoolik ühe vanahäraga, kes rääkis ära terve auto (71 aasta kopikas) eluloo, alates selle toomisest Tallinnast kuni seismajäämiseni üheksakümmnendate keskel.
* Kui on töökoha vahetus, või ei ole näiteks lapse sünni tõttu võimalik mõnda aega rahaliselt autoga sõita, siis ei ole seda ka majanduslikult mõteksa maha müüa. Eeskätt juhul kui masinat on remonditud ja ta ei ole kõige uuem, sest hiljem on samas korras masina ostmine märksa keerulisem ja kulukam. Muidugi on auto seismine ka auto surm aga lüües tihti saldo kokku saame ...
* Maainimesed peavad tihti oma masinaid märksa kallimateks ja samamoodi tavaliselt ka ostavad kõige kirvema hinnaga. (tõsijutt! Ärge nüüd arvake et kõik, kes maal elavad aga...)
* Sedamoodi võib uurida mõnd tõeliselt väärtuslikku või erandlikku masinat, kuid sis tuleb arvestada et hind ei pruugi odav olla.
* Ja kõige lõpuks - asjadel on põhjused. Miski ei seisa või ei jää müümata niisama.

Puhh, suur ja segane asi sai. Vahepeal kui seda kirjutasin sain mitu pikka telefonikõnet, mis minu arvamuse terviklikkuselt kindlasti hästi ei mõjunud Smile Eks proovib pärast midagi parandada, kui päris puusse olen pannud Smile
Vasta
#2

Põhimõtteliselt jutt õige eks ole ise ka käidud ja uuritud siit ja sealt ja vastused ikka samad.Kuid palju sõltub ikka sellest jutust mida sa inimestele räägid mõne vanainimese ikka räägid pehmeks(kuid harva)No ja nendel 13-17a poisikestele on mälestused\"pullikaka\"need ei saagi aru saama.
Enda Pobi ja M401 ostmise juures oli ikka näha et inimestel tõesti kahju autodest lahkuda ja muidugi on oluline vahest vanade omanikega suhelda viib uute kontaktideni...:eureka
Vasta
#3

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: ints
Põhimõtteliselt jutt õige eks ole ise ka käidud ja uuritud siit ja sealt ja vastused ikka samad.Kuid palju sõltub ikka sellest jutust mida sa inimestele räägid mõne vanainimese ikka räägid pehmeks(kuid harva)No ja nendel 13-17a poisikestele on mälestused\"pullikaka\"need ei saagi aru saama.
Enda Pobi ja M401 ostmise juures oli ikka näha et inimestel tõesti kahju autodest lahkuda ja muidugi on oluline vahest vanade omanikega suhelda viib uute kontaktideni...:eureka
Siin ka mossed aiaääres tasuta võtta:Kes KINGIKS Rahvarallil osalemiseks Moskvichi?
Dokumentidega. Soovitavalt Tartus või Tartu lähedal.
Kõik pakkumised on oodatud!
056665823, k8z@hot.ee
k8z
Kasutaja

Postitatud: 8.10.2003 20:31:02
Tsitaat

Olen nõus maksma ka sümboolse summa (u. 200 EEK)!
VWman
Kasutaja

Postitatud: 8.10.2003 22:10:15
Tsitaat mingist autofoorumist:

\"Tarkon mulle pakkus,tasuta neil pidi mitu 2715 aia ääres vedelema ..mine uuri sealt.Puiestee 2 asus.
Mingi vene nimega mees haldas neil seda autopariki ..Vladimir vist oli ?? \" Enne käis jutt sellest et keegi võiks kellelegi anda mosse tasuta kuskil nn rallil lõhkuda.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#4

kui keegi juba vaevub otsima ja küsima, tähendab see, et asjal on tema silmis mingi nullist erinev väärtus. Puhtalt altruismist ei tule keegi uksele koputama Wink
See julgustab omanikku küsima ehk rohkemgi kui ta ise asja väärtuseks hindab. Mine sa hullu tea, äkki tahabki niiväga, et maksab kirvest :smug
Mitte ainult müüja ei ole emotsionaalne, vaid ka ostja. Muidu ei oleks ju ka näiteks luksus- või sportautode müük võimalik, sest praktilisest ja loogilisest seisukohast on see ju jaburdus. Aga nende puhul makstakse ebapraktilisuse eest puhtalt emotsiooni najal heameelega tohutut hinda Smile

Vasta
#5

Olen ka otsinud \"aia\" äärest autosid. Olen tulnud sellisele järeldusele. Tuleb kasutada tuttava (autoomaniku) abi. See paneb kõigepealt kilgi kõrva omanikule. Siis alles lähed sina ja ükskõikse näoga küsid seda mis seisab. Mingil juhul ei tohi näidata et sa autot väga tahad. Seda nim. tänapäeval strateegiaks. Tegelikult on see lihtsalt suhtlemisoskus. Tuleb ennast panna müüa seisukohta.
Ostsin just täna omale ühe lada . Omanik oli pensionär ja müüs ainult sellepärast et \"Oma tänava poisile müün küll\" Elasime 20 aastat tagasi ühel tänaval. Eelmine küsija saadeti minema. Põhjus-- olevat seotud kadunud mehe mälestustega. Kui ta seda mulle poleks müünd ei oleks ka pahandand. See ju TEMA auto. Teeb mis tahab (aga hukka läheb ju auto). Sellise ostu puhul on ka mingi moraalne kohustus seda hoida ja mitte ÄRIKS kasutada (odavalt ostad ja müüd kallimalt).
Ka sugulastelt ja sõpradelt on autot raske osta. Kauplemine tundub kerjamisena ja vigadele viitamine solvanguna müüale. Sellepärast jäi mul katki sugulaselt auto ostmine.
Turult ja kuulutuse peale ostmine on äri ja seal võid suuvärgil vabalt lasta.
Vasta
#6

2 hiljutist kogemust enda käest võtta:
1) täna käisin seepimas ühte aiaäärest leitud 401-te. auto oli liikunud viimati 1998. siis polnud ülevaatuselt läbi läinud ja jäi seisma. ilma mingisuguse hoolduseta seal roostetabki, kusjuures peremehel pole nostalgiaga mingit pistmist, sõitis sellega aint 2 aastat. aga meelde jäid sellised mõtted:
- müün kallimalt kui ostsin. ostis 5K, müük 6K.
- see auto läheb seismisega ainult kallimaks.
no krt, vanal polnud tehnika hooldamisest halligi. roostet oli juba vägagi palju tekkinud, iluasjad minema tassitud. pealegi vahel 408 mootor ja tagaosa keevituses käinud (luuk orgunnitud). no ei saa ta aru, et sellise rikutud auto väärtus mitte ei tõuse, eriti seal keset hoovi poisikeste vandalismi all kannatades. aga ärisoon sai tast võitu ja sealt ka põhimõtted. ostmata ta jäi, kuigi 6K poleks ka ära tapnud.

2) juba varem olen siin foorumis ühes korviga izh-56-st pajatanud. asi igati originaalis, läbisõit 20000, algne värv ja õiged jupid. läksin umbes 3 aastat tagasi lehekuulutuse peale vaatama. hinnaks oli 2K. kohale jõudes selgus aga, et mingi soomlane oli helistanud ja 10K pakkunud. käin iga poole aasta tagant uurimas, et kas nüüd siis saab. ei saa ühti. ootab sommi, kes lubas talle raha. niiskes garaazhis hakkas sikkel ka u aastat paar tagasi roostetama. kuu aega tagasi oli juba üpris kurb pilt. aga omanik pole seda vahepeal isegi liigutanud. ma seletasin, et kuigi sa mulle seda ei müü, siiski olen valmis talle fanatismi korras tasuta esialgse roostetõrje tegema. HINGEL ON LIHTSALT VALUS VAADATA. kasu ei miskit. viimati ütles, et aasta pärast jälle tuleksin. lausa mõnitab. ja asi polegi rahas, ta lihtsalt ei müü seda, vaid omasõnutsi ootab veel mõne aasta, et asi veelgi haruldasemaks muutus. nutt tuleb peale.
selle näite varal saingi aru, milliseks inimesed muutuvad sõna \"uunikum\" kuuldes. kannapealt ümberpöörd ja poliitika muutub kapitaalselt.
aga see 56 läheb käest ära. ja rohkem ma midagi teha ei saagi...
Vasta
#7

Olen Sinuga, Klaabu, täitsa nõus. Osa
inimesi on kuulnud, et uunikumid pidavat
suurt hinda maksma ja püüavad neid
hingehinnaga müüa. Olenemata seisukorrast.

Nt mulle kui vanade jalgrataste kogujale on
pakutud läübiroostetanud (müüja hinnagul
veidi roostes) raami koos mõningate
lisavidinatega 200 krooni eest a la \"ma
olen kuulnud et eestiaegsed rattad maksavad
head hinda, siit saad sa korraliku haruldase
raami\". Põhimõtteliselt annab ju
läbiroostetanud kohad torudel ära vahetada,
aga... mis siis sellest alles jääb?

Inimesed ei teadvusta tihti endale, et maksab
hästi säilinud algne asi või siis tehtud asi,
kuhu tohutult tööd alla pandud. St aetakse
segamini omavahel lõpptulemus ja projekt.
Miski roostes ja puuduvate osadega ning
ümbertehtud asja (siinmail on enamik
sellised) alla tuleb ju tohutu hulk tööd ja
materjale panna, enne kui tast miski asi
saab.

Kõige hullemad on ses osas antiigiärimehed,
kes tegutsevad põhimõttel \"iga vana asi
hingehinna eest kaubaks\". Kõige kergemini
saab kaubale teiste vanasõidukite
ehitajatega, kuna nad kujutavad selgelt ette,
kui palju sinna tööd/aega/raha vaja matta.
Ja mõnda jäänust ei saagi taastada, st
jupp jääb vaid vaatamiseks ja eeskuju
võtmiseks uue tegemisel.


Parimat,

Valdo

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#8

Üldiselt sellise seisva tehnikaga on sedasi, et on kogus inimesi, kes ei taha nendest asjadest lihtsalt loobuda ja nimelt ülehindavad, sest siis nagunii keegi ei osta.
Samas on nii, et mõni saab jälle selle asja kätte äitäh eest.

Dad.
Vasta
#9

Viimastel aastatel jah vanatehnika hinnad nii kõrgele aetud, et osta jõuab neid vaid rikas uunikumifänn või mõni välismaalane. Eriti aplad on põhjanaabrid. Omal kah suvel selline lugu oli:

Kuulsin ühe tuttava käest et miskitel tema sugulastel seisab metsas peaaegu korras 400. Läksime siis asja uurima ja ennäe- sesiski majast paarsada meetrit eemal metsas kuuse all mainitud isend. Välimuselt kole roostes aga muidu tipp-topp korras ja komplektne. Kuna omanikuks muldvana papi lootsin omale odavalt doonarauto saada. Küsisin siis palju hind on ja vana ütles, et üks soomlane käis kah vaatamas ja lubas kohe 5000 maksta. Maksku mina rohkem ja asi minu. Mokaotsast poetas ka et somm lubas maksta niipalju kui vaja. Ei no tore, jõuan jah mina nüüd mingi soomlasega võidu pakkuda ja pealegi, üle 5K selle asja eest küll ei maksaks.


Vasta
#10

mul on naaber,tal seisab hoovis siks.ära ta seda anda ei taha.myya ta ka ei soovi alla 2000 kuna ta ise ostis selle 3000 ga.tal seisab weel 2 autot garaaZis niva ja siks,ise soidab vw jettaga.ma kyll olen tall metsa vedand jne aga ei taha lihtsalt.Aga ta naine ytleb kyll et vii ära aga see pole tema auto.
Vasta
#11

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: wanksta
mul on naaber,tal seisab hoovis siks.ära ta seda anda ei taha.myya ta ka ei soovi alla 2000 kuna ta ise ostis selle 3000 ga.tal seisab weel 2 autot garaaZis niva ja siks,ise soidab vw jettaga.ma kyll olen tall metsa vedand jne aga ei taha lihtsalt.Aga ta naine ytleb kyll et vii ära aga see pole tema auto.
Kus on jutu point:???
Vasta
#12

Nattuke OT juttu siia juurde .Aia äärest ostmise puhul võib leida nii ja naa emotsioone a la:mälestus... Kuid kui panete kuulutuse kuskile et ostate mingi vana auto siis on garanteeritud ühtegi normaalset pakkumist te ei saa kuid sellised nagu M401 kere kõva kuid puudu mootor,dok jne(küsitakse palju te pakuksite ja lõpuks omanik arvab et )5000.-eek.
Ütleme nii et 10st üks võib olla normaalne vastuvõetav pakkumine.
Toimib sündroom :Uunikum on kulda väärt...:yes:o:yes
Vasta
#13

jutu point on mis ma teha voiks?
Vasta
#14

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: wanksta
jutu point on mis ma teha voiks?
Kui naaber tahab järgmine kord veel metsa vedada siis ütle :ainult sell juhul kui sigulli mulle müüd/annad/kingid...
Vasta
#15

tegelt kui aus olla siis saab vahest ka väga korralikke pille,kui hakata niimoodi aia äärest otsima.mul oli selline juhus et mingi 3 aastat tagasi vedeles tartu mnt alguses mõigus üks kopikas olin sellest veits huvitatud ja otsisin omanikku . leidsin lõpuks omaniku ka ülesse ja kui ütlesin et müüks ära selle mingi 500 kuna dokid puudu räigelt roostes ja veel kere krohvitud ka[sõna otseses mõttes..seguga ikka] selle peale ütles et ei taha müüa nii odavalt . läks mingi 3 kuud mööda ja sõps helistas et tule vii minema kuna vana andis otsad ja memm kutsub muidu emexi kohale,läksin paiga peale natuke vesteldud sain teada et kopka kunagi rallit sõitnud ja nüüd viimased 9 aastat puu all mädanenud, mida oli ka näha sest scorpio-ga nägime kaua vaeva et seda puu alt välja saada.sai siis memmele heameelt tehtud [väike hoovi koristus ja pensioni lisa] tulime tulema,ja hakkasime kohe elustama mis ka nädala pärast õnnestus . sõbrad naersid et mida sellise panniga teha, ja kui autoga nati sõidetud siis naabri pemmiga joonele[2,4 turbo] ja sikge süstis nagu kiimas jänes. naaber läks selle peale jummala närvi ja hakkas uurima selle mootorit ja käiguosa.tuli välja et see pidi olema mingi spets ralli mootor puuritud ka veel kw-sid ei tea[vene cosworth:lol]. nüüd on auto kahjuks emexsisSad kuid alles mootor käiguosa ja mis kõige huvitavam tehase täis toonklaasi ring:???

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#16

Kõik omanikud ei ole ühe vitsaga löödud.

Üks mu sõber sai näiteks Võrumaalt ühe Mk3 kupee Taunuse. Enne talve läheb veel ka teise järgi. Teise eest peab pudeli viina viima.

Mina sain suhtkoht hästi säilinud väikese ninalaksuga Capri kere tasuta. Läksin lihtsalt lähedalt vaatama, et mis Capri see nõgesepõõsas vedeleb. Omanikku polnud kodus. Naiselt sain numbri, helistasin ja küsisin, et miks tal Capri niimoodi vedeleb, ega ära ei taha anda? Smile

Need autod, mis kusagil küünis heinte või kuuris puuriida all seisavad - vot neid on lausa võimatu omaniku käest ära osta kui just kümneid tuhandeid ei paku Sad

Samas - kui näed mõne talu juures megasuurt vanarauakola, siis loobub omanik palju lihtsamini ühest autost. Tõeline raskus on, kui kellelgi aianurgas õunapuude alla üksik vana auto roostetab. Smile
Vasta
#17

Samas risti vastupidine näide - maal naabrimehel paarsada tonni erinevat rauakola (GAZ21, kaks Pobi, igasuguseid mossesid ja sapikaid, Zil, Kolhida, Scania, hunnik tsikleid jne.) aga kui lähed ühtainsat mutikat küsima siis kategooriline EI.
Tal endal minevat kohekohe vaja ja seepärast ei saa kohe kuidagi aidataBig Grin

Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Vasta
#18

Mul käisid ka ühed noorsandid nende arvates kasutult vedelevat autot noolimas. Tüübid tulid kelleltki luba küsimata mu koduaia väravast sisse ja asusid autot takseerima, uksi avama ja ringi tuuseldama. Kui siis läksin vendadelt küsima milles asi, päriti, \"ega sa müüa ei taha vä\". Ega need miskid pahad poisid polnud, kindlasti noored tehnikud, aga vaevalt et nad aru said millises punktis nad vea tegid, vaevalt et aru said, et nii robustselt siinilmas asju ei aeta.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#19

[quote]Niimoodi kirjutas: wax
Kõik omanikud ei ole ühe vitsaga löödud.

Üks mu sõber sai näiteks Võrumaalt ühe Mk3 kupee Taunuse. Enne talve läheb veel ka teise järgi. Teise eest peab pudeli viina viima. kurat tahaks ka coupe mk3 taunust nii odavalt....... peab ka vist hakkama mööda eesti maa metsi ja põõsaid ringi kolama:keersilm p.s.KUI KEEGI TEAB MÄDANEMAS KUSKIL MINGIT COUPE TAUNUST ANDKE PALUN U2U KAUDU TEADA VÕI MOB.056219231 24H hea oleks odavaltSad

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#20

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: wanksta
mul on naaber,tal seisab hoovis siks.ära ta seda anda ei taha.myya ta ka ei soovi alla 2000 kuna ta ise ostis selle 3000 ga.tal seisab weel 2 autot garaaZis niva ja siks,ise soidab vw jettaga.ma kyll olen tall metsa vedand jne aga ei taha lihtsalt.Aga ta naine ytleb kyll et vii ära aga see pole tema auto.
see on hoopis tema naise oma,uurisin asja ja on ainult ära vedada vaja
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne