Postitused: 139
Teemad: 39
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
Kas keegi oskab peast öelda, kuspoolt vahetatakse käigukastist väljuva sidurivõlli zimmerit, kas mootori poolt või kastist seest?
Peab vist asja ette võtma
Postitused: 139
Teemad: 39
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
Vaatan joonist ja ei saa muhvigi aru.
Tihendid justkui ainult aga kas mõni zimmer ka on või on kõik papist?
Ei mäleta enam, seda tööd tehtud oi kui ammu...
Postitused: 10,894
Teemad: 38
Liitus: May 2005
Maine:
138
20-07-2011, 09:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-07-2011, 09:21 AM ja muutjaks oli
v6sa.)
Kui sellest joonisest muhvigi aru ei saa, siis on vist mõtet tõsiselt kaaluda veel töötava asja lammutamisest loobumist?
Kaelustihendid on joonisel numbrite 15 ja 26 all. Mõõdud on olemas, kood Saukoga (või kellegi teisega, kes venest varuosa tarnib) suhtlemiseks olemas.
Mootori pead loomulikult eemaldama, samuti lammutama sidurivõllide kinnitusi. Ma praegu ei suuda meenutada, kas peasiduri ajami nurkülekande hambumist peale siduri lammutamist ka reguleerida tuleb...
Ahjaa, käigukastist pead osa õli ka välja laskma. Päris tühjaks vist ei pea (kuigi õlivahetus vanal masinal on alati kasuks....
Postitused: 139
Teemad: 39
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
Õliga enam probleeme pole, see juba sidurikoja kaudu vaikselt kastist minema hiilinud......
Lihtsalt sedapidi mootoriga masinat sai viimati putitatud oi kui ammu...
Kuigi 25-l vist samad asjad ainult vastupidi?