Kuidas ma tarbimisühiskonnas pattu tegin ehk Transiti päästmine.
#1

Postituse sisu on liiga lühike. Palun sisesta pikem sisu.
Vasta
#2

ega sa ometi seda roostes plekki auto külge ei keevitanud? Smile
Vasta
#3

"Antirustiga" toimetamisel olen tähele pannud, et kui õhuniiskus läheb üle pakendil märgitu, siis ta enam õigesti toimetada ei taha.
Mustaks muutunud kohad olen traatkettaga üle käinud ja uuesti vedelikuga töödelnud ning protsessi nii kaua korranud, kuniks musta enam ei teki.
Vasta
#4

Nöelpuhasti peale ära väga looda, see möeldud ikka raskemast rauast asjade jaoks.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#5

Mul on 5x mk6 Transit. Õnneks ühelgi pole sellist vaatepilti kohanud. Muidugi ostmistel alati kere seisukorda põhjalikult jälginud ning mulle meeldib rohkem ennetustööd teha kui keevitada :Big Grin

Aga eks enamasti kasutatakse antud isendeid sihtotstarbeliselt, ehk tarbitakse, rääkimatta et keegi peseks puhastaks hooldaks. 
 
Muidu on tehnika kõva ja vastupidav, eriti TDDI.
Vasta
#6

On ikka mõnel mehel viitsimist  Big Grin 
Pilte vaadates tekkis küsimus, et kas need on läbi mingi kalapea pildistatud (natuke harjumatu on vaadata)?
Vasta
#7

(21-10-2018, 11:22 AM)2715 Kirjutas:  Peale päevast põristamist võin teatada, et nõelpuhasti toimib päris hästi kohtades kus on lahtine mastiks ja rooste võtab kõik mis pole pleki küljes kinni maha.
Pärast saab roostemuunduriga rünnata ja siis ML-iga ära immutada ning vaha baasil põhjamastiks peale.
Milline see pind jääb peale nõelpuhastiga tulistamist, nagu liivaprits?
Mis see ML on ?
Vasta
#8

(21-10-2018, 13:03 PM)spitfire Kirjutas:  ...Mis see ML on ?

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewtopic.php?f=18&t=875

hp
Vasta
#9

ML-i all mõeldakse ilmselt vedelat mastiksit mis imbub kenasti igale poole ja ei kuiva ära, vaid jätab sellise vahalaadse kihi peale mis niiskust eemal hoiab. Mina Dinitroli ML-i kasutan ja julgen kiita. See ikka imbub igasse prakku. Koobastes ja põhjal kasutanud Dinitroli vist oli 485-te. See jääb paksu kihina ja samuti ei kuiva päris ära,vaid jääb elastne.
Aga isiklikult ei soovita spray versioone. Need oleks nagu lahjemad. Aga võibolla see minu luulu lihtsalt. Lihtsalt tundub,et püstoliga lastav oleks nagu vähe tummisem.

Igal juhul müts maha ehituse ees.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#10

(21-10-2018, 14:23 PM)wagoneer Kirjutas:  ML-i all mõeldakse ilmselt vedelat mastiksit mis imbub kenasti igale poole ja ei kuiva ära, vaid jätab sellise vahalaadse kihi peale mis niiskust eemal hoiab. Mina Dinitroli ML-i kasutan ja julgen kiita. See ikka imbub igasse prakku. Koobastes ja põhjal kasutanud Dinitroli vist oli 485-te. See jääb paksu kihina ja samuti ei kuiva päris ära,vaid jääb elastne.
Aga isiklikult ei soovita spray versioone. Need oleks nagu lahjemad. Aga võibolla see minu luulu lihtsalt. Lihtsalt tundub,et püstoliga lastav oleks nagu vähe tummisem.

Ilmselt siis see:
https://www.motonet.ee/et/toode/607000/D...tse-500-ml

Spreid võivad vabalt olla teise sisuga. Üks on nii öelda "professional use" ja teine laiatarbe letikaup. Et kui juhtumisi sinisel esmaspäeval deodorandi pudeliga vahetusse lähevad siis ei ole mingit üüber keissi Smile

Mis sinna ML-i peale sobib?
Vasta
#11

http://www.loctite.com.au/3320_AUE_HTML....2621947905

midagi sellest kategooriast.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#12

Mis aasta väljalaskega tegemist kangelase puhul, et rooste juba murrab?
Vasta
#13

päris tõsine ettevõtmine - alt otsa saanud uksed on üks tüütumaid kohti, millega tegeleda. Vajavad täpsust kolmes dimensioonis. Gaasipitsi teadmise pistan ma omale kõrvataha - pole sellesse samuti usku olnud ning nt põrnika uksed said kole palju pahtlit...

piltide moonutatus ei paita just silma.
garaazhis paistab olevat väga madal lagi, aga samas tõstuk - selle funktsioon on pelgalt tungraua asendamine?

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#14

Tõsine ja tubli töö,mil sõber tegi samasugusele bussile uued poolraamid ja silla kinnitus raamid.Paistab,et sul töö teostamiseks eriti ruumi pole ja mida veel näen on see suur kaltsuhunnik istme juures,mul on see juba läbikäidud tee,et keevitad ja lõikad seal samas kus hunnik on ja varsti on seal tuli taga,usu mind nähtud tehtud Wink

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#15

Soovitan jahutus pausi ajal rahulikult keevitatud punkte käiata-hoiad aega kokku ja säästad ennast tobedast järjest käiamisest mis samuti mingil määral kuumutab.
Vasta
#16

Naiss Cool
Vasta
#17

Ma kardan,et kui nii edasi läheb siis hakkab see autu täitsa sõitma. Big Grin

T.
Vasta
#18

(31-12-2018, 20:38 PM)2715 Kirjutas:  .... Siis ligunesid detailid happevannis rooste eemaldamiseks kuid pärast said ka liivapritsi tunda ja läks epokrunt peale. ...
Meie loogika järgi kõigepealt mehhaaniline puhastus elik liivaprits, siis meil väiksemate juppide puhul elektrolüüsivann ja lõpuks happevanni, suuremate puhul mis vanni ei mahu läheb teise etapina korduv happega katmine-niisutamine vähemalt nädalapäevade jagu, enamasti pikemat aega.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne