26-12-2003, 16:44 PM
veidi juttu vanemast margist...
http://www.ozebook.com/t500.htm
NB!
2- taktilisi on ennemgi ülelaadimisega tehtud, probleem võrreldes 4 - taktilisega pidavat olema umbes sama, kui ülelaadimisega 4 - taktilisele paigaldada suure overlap ajaga nukkvõll ehk siis mats jookseb palju lihtsalt summutisse - raisku, samuti võimsus kukub. Aga siiski! :duh
Turbo kasutamine pidavat olema komplitseeritud ning katsemootoritel oli väljalaskes enne turbot siiski nõ. tagasilõõgi v. resonantskamber. Seetõttu, et mitte häirida niigi kapriisset 2 - taktilise mootori tööd, kasutatakse mahtkompressoreid. Lühiajaliselt on parim \"naerugaasiga\" keemiline ülelaadimine: annab parima effekti, aga siiski vaid lühiajaliselt.
http://www.ozebook.com/t500.htm
NB!
Tsitaat:Their racing 250cc and 350cc supercharged two-strokes gained much greater success.
2- taktilisi on ennemgi ülelaadimisega tehtud, probleem võrreldes 4 - taktilisega pidavat olema umbes sama, kui ülelaadimisega 4 - taktilisele paigaldada suure overlap ajaga nukkvõll ehk siis mats jookseb palju lihtsalt summutisse - raisku, samuti võimsus kukub. Aga siiski! :duh
Turbo kasutamine pidavat olema komplitseeritud ning katsemootoritel oli väljalaskes enne turbot siiski nõ. tagasilõõgi v. resonantskamber. Seetõttu, et mitte häirida niigi kapriisset 2 - taktilise mootori tööd, kasutatakse mahtkompressoreid. Lühiajaliselt on parim \"naerugaasiga\" keemiline ülelaadimine: annab parima effekti, aga siiski vaid lühiajaliselt.