21011 1,3l ja 5-käiguline kast -> Teie kogemused?
#1

Tere ja j6udu k6igile,

kaalun hetkel seda m6ttet paigaldada enda 21011 07me 5-käigulise kasti koos tagasillaga.

Kas on minu plaanil m6ttet? Ehk kas j6uab 1,3l mootor 5 käigulist kasti edasi liigutada v6i jäeb ta lahjaks?
Vasta
#2

Tegelikult on kastidel ja sildadel ülekandearvud. Kes seda siis teab, milline reduktor seal 07 all on. Võid vahetada ainult reduktori, silda ei peagi.
Lahja? Lahja on suhteline mõiste. Viiene kast on neljase kasti teisik+ viies käik. Kohad, kus lahjaks jääb, paned neljanda.
Mina vean 1,3se mootoriga tihti ligi tonnist koormat. Sõidab küll. Toungue

hp
Vasta
#3

Opel Kadett 1,3 (60hj) tuli oma originaal-viiekäigulisega igatahes kenasti toime.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#4

Ja, selge on see et vahetan ainult reduktori ise.

OK siis katsetan selle ära. Eeldasin et ka "tavalised" 4 käiku on teise ülekandega.
Vasta
#5

Pole küll 1,3 Lada, kuid omal on see kastiga mosse all ja kõige aeglasema sillaga.
Just selle mõttega, et saada paremat kiirendust ja et saaks ka maanteel sõita normaalsete pööretega.
Kiirema sillaga proovisin aga siis kui on väikene vastutuul või tõus ei jõua üle 100 minna ja seega mootori piinamine.
Siis sai aeglane sild alla ja ülekanne 5 käigul pisut kiirem kui kiire sillaga 4 käigul ja sõidab hästi.
Küll aga on kiirendus oluliselt parem ja ei jää liikluses jalgu enam.
Palju sel 1,4 mootoril ikka jõudu on.
Vasta
#6

Tegin omal ajal sellise hübriidi: Vaz 2101 1200 kuubikut, käigukast 2105 4 käiku, tagasilla reduktor ülemkandearvuga 4,3 asemel 4,1 (03-e standartreduktor). Kui 4,3 sillaga olid mootori pöörded (mälu järgi) 90-ga sõites 3800 ja mootori röökimine ilusti salongi kuulda, nii et raadiot kuulata häiris, siis 4,1 reduktoriga langesid pöörded 3400 peale (jällegi mälu järgi, jumalast umbes). Pöörete langus paberil ei olegi teab, mis suur, aga häiriv lärm salongis muutus talutavaks müraks. Jõupuuduse neljandal käigul tasakaalustasid 05-e käigukasti veidi pikemad käigud, millega sai pikemalt hoogu võtta. Lumisel teel või haagis taga, oli oluliselt tüsilikum sõita. Mootori jõud ja liikumistakistus olid nii piiri peal, et käikude kolmas-neljas ümberlülitus käis kogu aeg.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#7

Mul kastikal 4,1 reduktor all ja 1,3 mootor. Jõudu napib ainult täiskoormaga pehmel pinnasel manööverdades. Siis võiks olla jõulisem reduktor. Kusjuures mul lisaks 14tolli kumm all.
Maanteel küll mingit neljanda-kolmanda käigu vahelist lupsimist pole olnud.

hp
Vasta
#8

Muidugi suurt rolli omab ka see fakt, kui hästi Su mootor on "õnnestunud", sest teada olevalt vazi mootorid ja nende seadistus on nii nagu jumal juhatab.. mõni 1,2 mootor on nagu 1,5 ja mõni 1,5 mootor on nagu 1,2. Täpselt sama ka mosse mootoritega.. nagu vene värk ikka. Big Grin

Ise plaanin soetada sigulid, ei tea veel täpsemalt millist, kuid panustaksin 1,5 mootorile, 5-käigulisele kastile ja hoopiski 02 diffrile.

Kui kellelgi pakkuda mõistliku hinna eest (st.ca 300 euro tuuri vazikut, võib teada anda).

Jõudu ja jaksu autoga !

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#9

Kas sellega ka kursis olete, et õige st. aeglane 02 reduktor on kangesti tagaotsitav nendega krossi sõitvate vaatevinklist!!!
Vasta
#10

Just täpselt nii ta on, 02 diffrit tuleb tule ja tikuga vist taga otsima hakata, sest teatavasti on nad tõesti juba kõik lada rallikate alla kolinud.

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne