Postitused: 730
Teemad: 323
Liitus: Feb 2006
Maine:
7
Kas on keegi pidanud kokku puutuma sellise jamaga, et kütuse kõrgsurve toru on katki ja vaja teha nullist uus.
Mul selline vahva asi nagu Stanadyne pump ja üks küttetoru laguneb juba teist korda ära.
Toru vastavalt margile tellida ei saa( Chevy, oldsu mootoriga). Pumba tootja järgi ka tellida ei saa. Pagana nõutuks teeb.
Karla Auto enam torusid ei tee.
Hetkel pole ka rohke variante kuulnud.
Laguneb vaid üks ja kindel toru. Esimese silindri kõrgsurve toru ja sama koha pealt loomulikult.
Teie kogemused? On äkki mõni hea kontakt?
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Lihtsalt selline loll oid, aga kas piduritoru ei kõlbaks? Hetkel mul tööjuures läbimõõdult nii 5-st kui 6-st toru näiteks. Õiged otsad külge pressida ja peaks ju sobima küll?
Niisamuti on ju võimalik osta ka toru jätkamise liitmik hydroscanist. Selle vahele kui sirgem koht ja käib jälle.
Iseasi on muidugi siis kui toimub uunikumi taastamine...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 3,159
Teemad: 61
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
Pihusti ja piduritoru on ikka kaks erinevat asja, surved on eri suurusjärkudest. Ja liitmikega pole seal miskit teha, toru ikka ühes tükkis (ja sama pikk teistega!) ja oluliselt kangemast materjalist kui pidurite vask.
Scaniale sai valmis torust painutatud, pakuti ka võimalust eritellimusel toru teha, aga pakkuja oli ikka samane Karla...
Huvitav, mis seal nii erilist on, toru mõõt, mutrid, keermed?
Aga katki lähevad ikkagi kinnitus vigadest: klamber lahti, tihendus-leevendus materjal vahelt kadunud, toru pinges, vms.
Postitused: 730
Teemad: 323
Liitus: Feb 2006
Maine:
7
Tundub huvitav.
Omal küll jah juba jätkatud toru on peal ja sõidame jälle aga see pole see.
Igaks juhuks vb peab tegema mõne õige asja ka riiulisse.
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Postitused: 4,469
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
52
K/s torus on rõhk hetkeliselt selline, et süütemomenti saab panna toru paisumise järgi stroboskoobiga. Kui toru seinad on venivamad või toru ruumala on teistest sama mootori torudest erinev, tekivad nii süütemomendi hilinemised kui ka kütusekoguse erinevused. Just seetõttu on kõik torud ühest materjalist, ühepikkused ja ühe ruumalaga. Võrdluseks, et isegi valgus ei levi hetkeliselt, veel vähem siis vedelik. Seda siis vastuseks piduritorust k/s toru tegemisele.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 773
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Omal ajal sai tehtud nii.
Tuleb leida mingi levinud sõiduki pihustitoru (pikem, kui vaja). Lõigata sellel üks ots maha ja õigesse pikkusesse+ neetimise varu. Remonditava sõiduki mutrid toru otsa ja lõigatud otsast kujundada neetimise teel, vajaliku kujuga ots. Kas see needitav ots sai ka enne neetimist tulega pehmeks lastud või kannatas niisama neetida, vot seda enam ei mäleta kahjuks, aga täiesti toimiv lahendus.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Lihtsalt mulle siis teadmiseks võiks keegi öelda - mis materjalist see k/s toru siis ikkagi on? Nagu aru saan siis tavaline raudtoru ta ei ole, nagu piduritoru.
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 1,589
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
(03-10-2012, 21:00 PM)nustu826 Kirjutas: Nagu aru saan siis tavaline raudtoru ta ei ole, nagu piduritoru.
On ikka, isegi külmalt painutatav, muidugi mõistuse piires. Erinevuseks lihtsalt materjali ja sisemise ava teistsugune suhe, seinapaksuse kasuks.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!