Postitused: 28
Teemad: 7
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
Ja see ongi mu küsimus. Kui vale koht küsimiseks siis söimu ma ei karda.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Sobib.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Isegi GAZ 52 küljes on 53 kast mugavam kui 51 kast.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
19-09-2012, 22:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-09-2012, 22:41 PM ja muutjaks oli
h2rra.)
(19-09-2012, 22:00 PM)samodelkin Kirjutas: (19-09-2012, 20:42 PM)enta Kirjutas: ... söimu ma ei karda.
Sa hakkad ise sõimama, kui käigud suure ragina saatel sisse hakkavad minema...!
Sul tuleb topeltsidurdamist nüüd harjutama hakata. Nii üles, kui allapoole vahetades. Jõudu!
Gaz 53 esimesed käigukastid tulid sünkronisaatoritega...pärast loobuti, kuna hammasrataste sünkronisaatorid ja kutsikad ei pidanud vastu. Lihtsam oli teha ilma. Nii,et topelt sidur ka Gaz 53 kastiga,kui pole nii vilunud et tunnetad mootori pöördeid ja ilma sidurita vahetad käikusi üles ja alla.
Kui tahad käigukastist väljavõtteks pumpa panna siis väljavõtted on erinevad ja ei sobi ka kinnituselt. 51 on sirgete hammastega ...53 aga viltuste hammasatega
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
51-e kast on lühem, kui 53-e kast ja kardaan jääb lühikeseks. Lahendati vaheplaadi ja pikemate kardaanipoltidega.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.