Postitused: 502
Teemad: 120
Liitus: Jul 2004
Maine:
0
30-09-2012, 16:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-09-2012, 16:44 PM ja muutjaks oli
Erik.)
Tervist!
Oleks vaja endal ära vahetada aga tänapäevastel pole võllil õlisooni. Põhjust muretsemiseks?
Kuidas üldse suhtute sellesse jawa süsteemi, et käigukastist jõuab õli kiigepuksidele? Kestab?
Erik
Postitused: 441
Teemad: 45
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Mulle pole ühtki teist tsiklitootjat teada, kes oleks õliga määritavat kiigevõlli kasutanud. Kusjuures, ka varasematel 353-354 Jawadel olid nad määrdenipliga, samamoodi vanadel Jaapani tsiklitel. Ise tegin oma 360 ka ringi, ära tüütas pidev õlileke. Väljast vaadates näeb välja nagu originaal, sest plastist õlitustoru ots istub täpselt määrdenipli peal. Õlitustorul on pimekorgiks M5 süvispeakruvi silikooniga sisse keeratud.
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Mis sa tahad sealt,lase treialil uued puksid teha kui võllil üks pool on korralik.Raud puksidega vanem varjant,ülejäänud näed ise.
Postitused: 441
Teemad: 45
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Kõige parem on kasutada laagritena pronkspukse, antud juhul vast Tšehhi toodet. Türgi võlli/pukse on raske paigaldada, istuvad jube tuugalt.
Paigaldasin tahkema määrdega, miski NLGI klass 4. Kinnituspoldi otsa tegin lühemaks ja paigaldasin määrdenipli.