LJUNGBYTRUCK LT 12 - 761 1VB 1974
#61

Sellest aretaks?
https://aeromotors.ee/kataloog/search?se...ery=D8901E+
Vasta
#62

(17-06-2025, 06:18 AM)v6sa Kirjutas:  
(16-06-2025, 16:18 PM)isandpauk Kirjutas:  ...
Ettepanekud teretulnud, millest seda lutti siseriiklike vahenditega ja soodsamalt valmistada. Peenem ots võiks olla 18-20mm, laiem osa selline, et 38mm säär vabalt läbi mahub
...

Roolilati kaitsekumm?

See sõlm ju pidevalt ei nihele tööprotsessis.

Miks ta siis ei nihele? Kui pidur ja käsipidur on maas, siis on see kaitsekumm mõnesentimeetriseks lõõtsaks kokku pressitud (mutri laiuseks).
Pidur ja/või käsipidur peal, siis peab venima ~10cm pikaks ja kogu see aeg käib sealt lutist läbi 38mm säär.
Kui kaitsekumm jääb mutri ja sääre vahele, siis on kohe tulemuseks auk.... Lisaks peab luti peenem ots liikuma 16mm varda peal, mistõttu tuleb sinna varda ja kummi vahele panna 18-20mm välisdiameetriga plastikulaadsest materjalist puks.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#63

(17-06-2025, 10:24 AM)Roomik Kirjutas:  Sellest aretaks?
https://aeromotors.ee/kataloog/search?se...ery=D8901E+

Pole paha mõte, kuid kui uskuda seda "siseläbimõõt 2" parameetrit, siis see on 10mm liiga väike.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#64

See ots on ju astmeline.
Vasta
#65

(17-06-2025, 11:12 AM)Roomik Kirjutas:  See ots on ju astmeline.


Jah, otsa kohapealt see tõenäoliselt isegi sobiks, asi on selle kummidetaili suurimas sisediameetris, mis ma usun müüja info järgi olevat 30mm.
Mul on vaja minimaalselt 38 ja hea oleks 40-42.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#66

(17-06-2025, 10:44 AM)isandpauk Kirjutas:  Miks ta siis ei nihele? ...

Mitu korda minutis käib käsipidur peale ja maha teil tavaliselt?

Lühim pikkus võib muidugi probleemiks saada küll...
Vasta
#67

Lisaks käsipidurile liigub see lutt ka tavapiduriga. Ta on ikkagi keskmise võlli/varda peal pikisuunas fikseeritud.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#68

(18-06-2025, 10:07 AM)isandpauk Kirjutas:  Lisaks käsipidurile liigub see lutt ka tavapiduriga. Ta on ikkagi keskmise võlli/varda peal pikisuunas fikseeritud.

Andestage... Kuid lihtsalt tähelepanek järjekordselt.
Mis on see nüanss küll, mis pädevad inimesed Suure algustähega siit minema peletavad? Kas suhtlemis-ja õpetamisvajadus asjade kohta, millest midagi ei tea?
Mul ei ole sellise riistapuuga mingit kogemust ja ilmselt ei tule ka, kuid arvan, et uuri näiteks scanni pidurikambreid. Ei ole enam pilti silme ees, 3+ aastat on möödas kui nendega sai tihti tegeletud
Vasta
#69

(18-06-2025, 20:28 PM)I.A Kirjutas:  
(18-06-2025, 10:07 AM)isandpauk Kirjutas:  Lisaks käsipidurile liigub see lutt ka tavapiduriga. Ta on ikkagi keskmise võlli/varda peal pikisuunas fikseeritud.

Andestage... Kuid lihtsalt tähelepanek järjekordselt.
Mis on see nüanss küll, mis pädevad inimesed Suure algustähega siit minema peletavad? Kas suhtlemis-ja õpetamisvajadus asjade kohta, millest midagi ei tea?
Mul ei ole sellise riistapuuga mingit kogemust ja ilmselt ei tule ka, kuid arvan, et uuri näiteks scanni pidurikambreid. Ei ole enam pilti silme ees, 3+ aastat on möödas kui nendega sai tihti tegeletud

See siin on projektipäevik nagu paljud teised teemad siin foorumis ja selle lugemine on rangelt vabatahtlik.
Ma ei häbene küsida, kui ma midagi ei tea, või tahan saada kinnitust oma teooriale/arvamusele, sest kes küsib on loll vaid paar minutit, kes ei küsi, see elu lõpuni.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#70

Kas tuleb 1. musta numbri vääriline, 2. ülevaatusekõlbulik (tänavalegaalne) või 3. lihtsalt hoovinarr? Omale teadmata ajaks või kohe müügiks? 
Nendest asjaoludest tulevad ka soovitused.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#71

Eile sain siis nädalaga lubatud elu kallimad o-rõngad memist kaheteistkümnendal päeval kätte ning pidurikambri kokkupanek võis alata.
Koostamiseks võtsin depost paar tuubi vaseliini. 
Lihtsalt infoks, et pildil nähtav suur vedru lükkab käsipiduri peale, kui kambri ühest osast on rõhk maha lastud. Väiksem vedru lükkab tagasi tavapiduri.
   

Koostamiseks tuleb see käsipiduri vedru kokku suruda. Kuna mul pressi jätkuvalt pole, siis otsustasin tõmmata. Kinnitasin 8mm keermelati piduri varda otsa mingi esimese sobiva gaasiliitmike repertuaarist pärineva mutriga.
   

Siin udune pilt kooslusest enne pingestamist.
   

Ja siin juba kokku tõmmatud asendis ning külgedelt mutritega kinnitatud.
   

Edasi läks külge kambri põhi koos uue diafragmaga ja oligi kamber koos. Piisavalt lihtne protseduur, et jätta pildiga illustreerimata.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#72

(27-06-2025, 09:59 AM)aavu Kirjutas:  Kas tuleb 1. musta numbri vääriline, 2. ülevaatusekõlbulik (tänavalegaalne) või 3. lihtsalt hoovinarr? Omale teadmata ajaks või kohe müügiks? 
Nendest asjaoludest tulevad ka soovitused.

Võin vabalt aru anda, kuna see ei ole mingi saladus.
Musta numbrit tõenäoliselt sellisele masinale ei tule isegi, kui kahveltõstukile neid väljastataks. Tänavalegaalsus on ka suure tõenäosusega välistatud seda hoolimata küljesolevatest piduri ja suunatuledest. Masina soetasin üle kolme aasta tagasi ja seetõttu võin väita, et "kohe müügiks" rong on läinud.
Masin töötab hetkel Tallinnas, alles eile tõstsime ksf. Nastikuga Ford Rangerit ja selle raami, et saaks alustada juppide siirdamist ühelt raamilt teisele. See töö sai tehtud ühe poolelditöötava piduriga aga sai tehtud.
Kui masin on oma töö Tallinnas ära teinud, siis läheb ta Varjupaika. Ma ei kogu asju aga ma ei viska kasutuskõlbulikke asju ära ka.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#73

Pidurite teemal jätkame...

ksf. V6sa ettepanek kasutada roolilati kaitsekummi läks käiku - leidsin riiulist parasjagu vallalise Sorondi kaitsekummi (tootja: Pascal, kood: I60306PC ), mis sai siis kipsinoaga sobivaks timmitud.
   

Kolme auguga plekitükk sai volitused seda lutti paigal hoida. Proovin nii ära, kui õhud küljes ja lõikan lühemaks, kui peaks vajadus olema.
   

Pidurikamber on nüüd remonditud, jääb üle vaid külge kruvida ja ära testida. Seejärel saab ette võtta teise pidurikambri, mille remondiks vajalikud varuosad on juba ootel.

Positiivsete uudiste poolelt veel niipalju, et komistasin kogemata ka käsipiduri lülitusklapi otsa, mille üle ma paar aastat tagasi kurtsin.
Otsides mingit muud asja, leidsin amazonis selle klapi koos nime ja koodiga. Siis vaatasin ka aliekspressi... 8 eur, koos transpordiga kodu lähedale pakiseina sisse. 
Võtsin kaks Smile ja kahe nädalaga olidki kohal. Paremal siis originaal, millelt tõstsin põlved ja punni juba ringi. 

229635P TW1 AIR VALVE (BENDIX 229635 STYLE) 1/8 NPT
   

Kui nii edasi läheb, siis ei peagi telliskivi käsipidurina kasutama.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#74

Täna jõudiski kätte hetk, kus said pidurid lõpuks korda nii nagu peab.

Teise pidurikambri remont läks kiirelt:
Seibideks 
   

Pessu...
   

Kokku
   

Tippauto riiulist leitud lutt külge
   

Peale seda läks kamber oma kohale tagasi, pisut reguleerimist ja valmis ta oligi.
 
Mingi teine hetk olin külge keeranud käsipiduri klapi. Toimib kenasti.
   

Õhuleketega on samuti peaaegu korras. Ainuke koht, kust kergelt õhku lekib, on kojamehe lüliti - nähtav ülal pildil käsipiduri klapi kõrval paremal. Samas see leke on nii väike, et see ei häiri.

Kojamehe mootor iseenesest toimib.
On ettepanekuid, kuskohast sellise 8,2mm diameetriga nuudi otsa luuda saaks?
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne