05-03-2012, 21:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2012, 21:41 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Tervist, bagil peal VW seeria 1.3l mootor Pierburg`i 2E kahelõõrilise karburaatoriga. Siit ka probleem. Kõik muidu toimib aga paar lahtist otsa ei anna rahu.
Pildimaterjal kõigepealt:
1) Sellega lihtne, 12v läbi lüliti peale ja ok, külmalt karpa alune kenasti soe..
2) Mis sellega peale hakata? Meenutab nagu andurit. Õhuklapp avaneb sel variandil termoanduri abil...
3) Tühikäigumootor, aga kas vaja pidevat pinget peale?
Ühesõnaga ei leia ühtegi korralikku skeemi antud mudelile, Pierburg 2E2 skeeme terve internett täis...
Mis nende 2. ja 3. juhtmega peale hakata, ehk oskab keegi nõu anda. Diislimees karpa kallal, andke andeks...
Bagi ise sai ehitatud kunagi ammu põhikooli alguse aegu, pole raatsinud teist utiili viia, vahest mõnus vaheldus atv-ga möllamisele... Paar pilti siis elukast ka. Miks sellise kujuga?... sai tehtud sellest mida oli...
Pildimaterjal kõigepealt:
1) Sellega lihtne, 12v läbi lüliti peale ja ok, külmalt karpa alune kenasti soe..
2) Mis sellega peale hakata? Meenutab nagu andurit. Õhuklapp avaneb sel variandil termoanduri abil...
3) Tühikäigumootor, aga kas vaja pidevat pinget peale?
Ühesõnaga ei leia ühtegi korralikku skeemi antud mudelile, Pierburg 2E2 skeeme terve internett täis...
Mis nende 2. ja 3. juhtmega peale hakata, ehk oskab keegi nõu anda. Diislimees karpa kallal, andke andeks...
Bagi ise sai ehitatud kunagi ammu põhikooli alguse aegu, pole raatsinud teist utiili viia, vahest mõnus vaheldus atv-ga möllamisele... Paar pilti siis elukast ka. Miks sellise kujuga?... sai tehtud sellest mida oli...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB