Postitused: 257
Teemad: 17
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Otsin kedagi (kontakti), kellel oleks teadmised ja kogemus kiiresti pöörlevate (vähemalt 5000 rpm) autode all olevate kardaanidega. Vaja aru saada, mis konstrueerimisviga on kokkupanemisel tehtud.
Nagu ikka on selliste ootamatute asjadega kahjuks üsna kiire... Mõni nimi, telefoninumber või suunaviide oleks praegu väga abiks.
Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
2
Kardaaniristid peavad olema samapidi. Kui on valesse nuuti pandud siis tekib vibra.
Postitused: 6,987
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Ole nii kena ja täpsusta probleemi olemust, siis saavad teised ka kaasa mõelda!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 10,861
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
137
Laagrikausside väärpaigaldus või tootmispraak on välistatud?
Kui nurgad on võrdsed, >15 kraadi, kardaan sirge ja ristid samas tasapinnas, siis võiks ju kesta.
Postitused: 6,987
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Kaldun ka arvama lohakat koostamist. Stopperite sooned puhastamata, kärnide löömine tiba üle p...e. Ega seal palju vaja pole, eriti nendel pööretel.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
aga miks te üldse ristidega mässate, kui on otse kardaan, siis pange kummileevendid, mu alfal on transaxle ehk kardaan on otse vända küljes, ja toimib (põõrete piir on autol ca 7000 juures), siis kui ma selle auto ostsin oli ka keegi sinna ristid aretanud ja laiali ta lendaski
Postitused: 6,987
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
14-05-2013, 15:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2013, 17:27 PM ja muutjaks oli
Marko.)
Nüüd ma loen juba välja, et tegemist on puhtakujulise garantiiprobleemiga. Vii lihtsalt tagasi, las mässavad.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,214
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Kui mõelda, et vanadel Ladadel-Mossedelgi on 4. käik otseülekanne ja mootorid kannatavad pea 6000 rpm välja (heas korras mootor lühiajaliselt rohkemgi, kes meist siis proovinud poleks

), siis ei tundugi kardaani pöörlemiskiirus 5000 rpm sugugi nii ulmeline. Nii et antud juhtum tundub garantii alla käivat küll. Küsimus on vaid, kas olid süüdi praakdetailid või lohakas koostamine. Anyway, kardaaniriste jm. kriitilise tähtsusega jubinaid igaks juhuks kusagilt suvalisest putkast osta ei soovita. Pakend võib ju kena olla, aga sisu jumal teab kus keldrikooperatiivis tehtud. Müüja saab odavalt kätte ja äri õitseb.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
aga mis sorti masinaga siis tegemist on, kummileevendid töötavad juhul kui kardaan jookseb suhtkoht sirgelt, ehk näiteks tõstetud maastiku masinale ei pruugi need sobida kuna painded lähevad liiga suureks, siis võiks plaanida poolassi otsa sarnast süsteemi, sest ka neid kasutatakse maasturite kardaanides, samas kui palju põõrdeid kannatavad ei oska kommida
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
Ma nii muu seas küsin, et kas kardaan liigse jõu pärast ei võinud puruneda?
Tavaliselt ei olegi süüdi mingid resonantsid vaid lihtsalt liiga väike jõu varu.
Aga sirge kardaan - sellel võid julgelt asendada risti (ristid) kummi leevenditega, muutubki käiguvahetus mahedamaks.
Aa ja pöörlemis kiiruse kohapealt, siis kui ma nüüd õigesti mäletan, siis tavalisel bmw-l (bensukas) on käigukasti 5 käigu ülekanne 0.81, ja kõik mootorid ruigavad 7000 RPM-i välja seega tehase varu peaks olema veel suurem.
Lihtne arvutus näitab, et 7000 / 0,81 = 8642 RPM peaks teoorias suutma mootor ajada kardaani ringi. Ise asi on see, et millisel (tehase seades) masinal on nii palju jõudu, et sõita maantee peal 5 käik 7000 RPM-i.
Puusalt pakkudes pakun, et bmw tehase kardaan kannatab 9000 RPM-i lõdvalt.
(minu arvutusi ei tasu 100 prossa õigeks pidada, kuna ei ole ekspert, lihtsalt helge huviline)
Seega peale minu pikka- pikka loba peaks olema sinu juhtum ikkagi mingisugune komplekteerimise viga. Kas jõu varu on liiga pisike, või komplekteeriti kardaan üle t..a.
Come to the dark side, we have cookies!