Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
Ära akut peale ühendades unusta, et +läheb keresse ja - süütelukku. Väga korralik masin paistab olema! Varuosasid leiab Tallinnas nii kloostrimetsa motopoest, kui ka Nõmme teelt(Barosest). Jaksu ja kannatlikku meelt!
Postitused: 30
Teemad: 5
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
19-07-2007, 19:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-07-2007, 19:54 PM ja muutjaks oli
Fly.)
Tänud! ats97-le, seda tarkusetera ei teadnud. Jõudsin nüüd ise ka töölt tagasi, aga Esmaspäeval jälle teselepoole lahte.
Masinaga olen jõudnud nii palju, et vahetasin õli mootoris ning ostsin 6V aku! Tükk pusimist oli süüte sisse saamisega, kuna omanik on andnud kaasa sootuks valed võtmad. Võtsin süüteluku lahti ja tegin selgeks endale mis juhtmed kokku ühendatakse ja nii sain süüte esialgu sisse. Nagu ikka puudus säde kuna suurest seismisest oli kontaktivahe oksudeerund.
Endalegi imestuseks oli paak silmini bensiini täis ja 2. vändast hakkas masin tuksuma. Kolinaid ja lõginaid ei olnd kuulda.
Siinkohal ka küsimus, plaanin masinat registreerima minna, aga mind huvitab kui raske on endale musta numbrimärki saada e. uunikumi staatust?! Jõgeva ARK-is ei osatud mulle midagi öelda, tean seda isegi, et seda peab unicmoto kaudu ajama, aga kas kellegi oln anda mõni kontakt ja palju see üldse kõik maksma võib minna? Masina kohta oskan niipalju öelda, et ümber pole keegi midagi ehitanud!
Postitused: 30
Teemad: 5
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Tere ja tänud!
Garaažist küll kaugel, kuida peas kuhjas küsimused :
Restaureerimise alustamiseks, oleks vaja saada selgust, mis juppidest 1963. a Jawa 250 üldse koosneb. Kas kellegil on olemas mingisugune "list/manual/juhend" selle kohta, või pean ise olema teerajajaks?
Ei näe mõtet uisapäisa tegudseda ja valed jupid värvimisse saata, pean mõistlikuks ennem masina komplekteermise?
Oskab keegi nõu anda?
Samuti enda imestuseks avastasin, et paak on üleni kroomitud ning "põskede" saamiseks on paagil olev kroomikiht värvitud, seega, peab kõigepealt kroom detailidega tegelema hakkama.
Summutid ja veljed on vähemlat poe lettidel olemas, aga usun, et paagi ilusaks saamisega peab tõsiselt vaeva nägema...
Edu!
Postitused: 5,870
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Täpsustuseks: see manuaal on 1972.aasta oma, nii et 1963 aasta masinaga võib olla osades mõningasi erinevusi.
Üks kataloog osade jaoks on veel siin:
http://www.mz-b.de/360/epanelka.htm
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 18
Teemad: 8
Liitus: Mar 2012
Ats97 soovitab Nõmme tee Barosest osta,seal on maailma kalleimad vanemate jawade osad ja müüja väga ülbe.Näiteks mõni aeg tagasi maksis Baroses jawa 360 kiige tapp koos kahe puksiga 60€ ja restaureeritud kütuse paak millel käivad kroom plekid eraldi külge maksis 700€.Kiige tapi koos puksidega saab läti laadalt 15€,soome laadalt 25€,soome laadalt saab ka eelpool mainitud paagi 300€.Kloostrimetsa pood on igati normaalne,müüja oskab nõu anda ja saab ka asju tellida.
Postitused: 204
Teemad: 19
Liitus: Oct 2005
Maine:
2
Kui huvi, võin ka pakkuda kvaliteetselt kroomitud paaki hinaga 300.-€
Kurtna Mootorrattamuuseum; külalistemaja,saun
www.teearu.ee
Mootorite plokikaante remont; alumiiniumi keevitus, töötlemine. tel.5087150, Urmas Teearu.