"Karpatõ", "Karpatõ Sport" ja "Karpatõ II", "Karpatõ Lux" on mudelite Verhovina 6/7/Sport/Lux sõsarmudelid, põhiliselt vaid disainierinevustega.
Deltaga ei ole neil mittemidagi pistmist (erinevad rattad, raam, esihark, juhtraud, bensiinipaak, sadul jne jne), isegi tootjamaa on erinevad - Delta on toodetud Lätis, Riias asuvas tehases "Zarkana Zvaigsne", Karpatõ aga Ukarinas, Lvovi tehases.
Masinaid seob omavahel ´vaid niipalju, et mõlemad kasutasid Leedus Vairase tehases toodetud mootoreid S-62/v-50/v-501, (kuigi osadel lvovi mudelitel olid neile paigaldatud "oma" sidur ja küljekaaned).
Selle sama ühise südame tõttu ei saa ka tõsiselt võtta väiteid, et mingi neist mudelitest oleks paremate võimsus või kiirusomadustega.
sain kunagi omale poisikesena tutt-uue karpatö.isa töi selle laevaga Pihkvast.vennal oli kunagi verhovina sport.ostis kasutatuna kuid täis korras ja originaal.kahjuks verho/nii neid tol ajal kutsuti/varastati.karpatö myysin maha.disaini ja mootorite töökindluse poolest olid nad minu meelest lätlaste toodangust tunduvalt paremad.muidugi sai neid ka korralikult hoitud/hooldatud.
mootorid mölemil Ш-58.meeldis et venelased olid nagu rohkem vaeva näinud-kroomitud porilauad ,pakiraam.lisaks veel kyljekarbid-nagu väike mootorratas.
eestis ilmusid karpatöd myygile alles siis kui Gorbatsov vöimule pääses -seda ma märkasin
(Seda postitust muudeti viimati: 12-05-2006, 23:52 PM ja muutjaks oli oldmoped.)
zxr Kirjutas:meeldis et venelased olid nagu rohkem vaeva näinud...
eestis ilmusid karpatöd myygile alles siis kui Gorbatsov vöimule pääses
Ütlen veelkord - Karpatõ ei ole mitte Vene vaid Ukraina toodang!!!
Eesti turul olid olemas täitsa juba enamvähem tootmise algusest 80ndate esimestel aastatel, kuigi liikus siin koguaeg ikkagi lähinaabrite toodangut rohkem.
Mootori kohapealt sul õigus - osad esimesed tulid veel s-58 mootoriga... aga ikkagi, kuidas saab väita kahe erineva tehas masina, milledel on peal täpselt sama (kolmandas tehases toodetud) mootor, et üks neist on mootori töökindluselt teisest üle?
Parandan ennast kah natuke... eelmises postis toodud paralleelsuses Verhovinaga - Karpatõ tootmine hakkas peale ikkagi alles mudeli "Verhovina 7" kõrval, mitte 6ndast alates.
see pildil on "karpatõ II Lux" - tegu selle masinasarja kõige viimase versiooniga.
Lux markeerib suunatuledega eksemplari.
Erinevused karpatõst on välimuses karpatõ II'l veel tesitsugune ilma põlvekummideta paak, teistsugused "küljekarbid", v-50 või v-501 mootor, hilisemad aastaarvud ka kandilise esitulega.
Pildil oleval masinal on puudu tagumine plastmassist "porinokk"
(Seda postitust muudeti viimati: 15-06-2006, 11:55 AM ja muutjaks oli overspeed.)
mul on kodo sihuke, aga ma küll ei tea mis marki see on. Kui keegi oskab öelda, oleks tore.
Pildil: pakiraam on vale, delta oma, nüüdseks vahetasin selle ära ja tegin sellise nagu originaalil. Esi ja tagatuli on originaalid. Tagavedrud valed, Riga omad. Küljeplastikud puuduvad.