Projekt: BMW XCruiser HJ60
#1

Ega ei teagi kust alustada. 

Tegelikult on plaan X5'le teha juurde üks veel suurem metsakoll Chrysler 300C universaal kere ja samuti Gaz 66 sildadega, aga suuremate ratastega kui praegunw X5.  Selleni polnud plaanis see aasta nagunii jõuda. 

Juhtus hoopis teistsugune lugu ja stsenaarium, pakuti X3 mootorita kere toorikuks. Ega see mingit emotsiooni ei tekitanud, X3 on tundunud läbi aegade üks koledamaid BMW'sid mis üldse tehtud, aga kuna tegu komplektse kerega ja seest üsnagi korralik nahksisu, siis sai käed löödud. Nüüd oli vaja veel autole tehnikat. Algselt mõtteid käisid ühe 2008a isuzu suunas aga saatus veeretas hoopis juhuslikult ette ühe terve elu Tornio kandis pesitsenud Toyota Land Cruiseri millel on siis:
  • 4.0 R6 vabaltlõõtsutav diisel
  • Mehaanilised rummulukud
  • Mehaaniline vints kardaaniga
  • 24v El süsteem
  • Üsna heas seisus redelraam
  • ... ja kõik eeldused et seda tehnikatoonorina saaks kasutada. Kere on kõver kui kaevuämber ja läheb utiliseerimisele. 

Land Cruiser 7 istmega, kellel kere küljest miskit vaja või sisu, siis küsige julgelt. BMW sillad jäävad ka üle, aga ega seal palju vist võtta pole kasulikku. 

Teeb siis vahepalaks X5'le hoopis väikevenna...


       

                               

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#2

Toyota on nagu toyota ikka, alati poolest pöördest... 


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#3

Doonor jõudis ka täna liivimaa aladele sealt maalt kus elab põder...

       

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#4

Kas see traal on Soome registris? Üritasin kunagi sarnast Eestis registreerida, ei õnnestunud, tagumine plate tunnistati liiga ohtlikuks.
Vasta
#5

(09-08-2024, 08:51 AM)Raudpats Kirjutas:  Kas see traal on Soome registris? Üritasin kunagi sarnast Eestis registreerida, ei õnnestunud, tagumine plate tunnistati liiga ohtlikuks.

Soome registris jep. 
Tagumine plate jookseb muidu jah täitsa sisse. 
Üldiselt väga hea masin 7.3x3.3m soojakute vedamiseks.  Big Grin


   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#6

Jah, mul oleks endalgi sellise masina teenust vaja kahe merekonteineri liigutamiseks. Ainult et kraana võiks tal ka peal olla, et konteiner maha tõsta.
Vasta
#7

(30-07-2024, 19:22 PM)mlsluik Kirjutas:  Toyota on nagu toyota ikka, alati poolest pöördest... 

See käib nii vaikselt ja sujuvalt. 20-30a uuemadki diislid ei käi nii mahedalt.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne