Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
DT 75 külgsidur on kinni jäänud. Pidur töötab. Mida ette võtta ,et sidur lahti saada? Kas seal on selline võimalus, et kettad on kokku kleepunud või kokku roostetanud? Kuidas mõjuks naftaga pesu. Hiljem peseks bensiiniga puhtaks.
Kas siduri reguleerimine käib nii, et pealekeeramine hoiab sidurit kõvemini koos?
Teadmatusest küsin: kas tegu on siduripakkidega (taldrikud)
/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Postitused: 3,171
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Võtad abilise, kes kabiinis kange liigutab ja ise vaatad tagant luugist kas laseb lindi täiesti lõdvaks ja kui ei, siis keera maha seni kui näpuga loksub.
Siis võib proovida traktorit edasi ja tagasi nõksutada mõlemaid kange enda pool hoides.
Kui tuleb lahti on hästi.
Kui ei tule peab lindi otsad lahti võtma ja lindi kummilabidaga lahti kangutama trumlilt.
Kui trummel väga kõvasti roostes siis oleks tark lint päris välja võtta, traktorile kõige kiirem käik sisse ja lauajupi otsa pandud liivapaberiga pöörlev trummel ära lihvida roostest.
Lindi väljavõtmise jaoks peab keerama välja poldid, mis lindi ja trumli vahet hoiavad.
Need on otsapidi tagasilla korpusest väljaspool ja 3 tk peaks olema kui õieti mäletan.
Tagasi keerates pingul lindiga peab otsa vastu linti keerama ja 1-1,5 ringi tagasi et lint saaks trumli lahti lasta ja jääks poltidele toetama.
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Kas sidurit maha keerates on oht, et reguleerimismutter ennast päris lahti kruvib ja karterisse kukub?
/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Postitused: 232
Teemad: 2
Liitus: Jun 2004
Maine:
7
Vaata üle sidurilindi tagasitõmbe vedrud. Asuvad need tagasilla korpuse all olevate luugikeste küljes. Väikesed vedrud aga teevad suure töö ära
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Kui kellelgi on pakkuda dt 75 raamatut, või siis arvutist loetavat versiooni, siis olen huvitatud.
Tundub et sidurilint on nii kinni, et sõites lahti ei tule.
/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Ksf Ranno- noomitus- profiil täitmata! Mul olemas venekeelsed tehaseraamatud ja Agrotööstuskoondise 84a juhendmaterjalid Nr1-3, mis pühendatud DT-75 ja DT-75B tehhooldusele. Üksipulgi venekeele mitteoskaja jaoks massin ära seletatud.
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
(03-04-2015, 00:13 AM)pen.skar Kirjutas: Ksf Ranno- noomitus- profiil täitmata! Mul olemas venekeelsed tehaseraamatud ja Agrotööstuskoondise 84a juhendmaterjalid Nr1-3, mis pühendatud DT-75 ja DT-75B tehhooldusele. Üksipulgi venekeele mitteoskaja jaoks massin ära seletatud.
Profiil muudetud.
/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Postitused: 18
Teemad: 8
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Ka minul selle külgsiduriga jamad. Eelmine omanik on sidurilintidele, kus peavad olema klotsid, hoopiski mingi kraana pidurilindi peale neetinud ja see nüüd seismisega trumlile kinni jäänud (vask ju seal sees). Veel avastasin, et all need tagasitõmbevedrud on olematuks roostetanud. Kui luiugikesed ära võtsin, tulid ainult jäänused välja! Kas keegi teab, kust sihukesi saada või kus neid müüa oleks? Esialgse hinnangu kohaselt neid ise järgi just ei tee.
Postitused: 1,577
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Idapoolses foorumis täiesti olemas, kui keelt valdad. Avamiseks tahab djvu-readerit.
http://fermer.ru/forum/instruktsii-rukov...ogi/131347
Lisaks teema tugitooli pärsia vaiba ja muude mugavuste lisamisest, ei viitsinud läbi lapata, ehk isegi tagasillast juttu.
http://fermer.ru/forum/rtm-remontno-trak...aya/147694
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 48
Teemad: 0
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
Pidurilindil käivad klotsid.
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Minul on siiski tegu uuemaaja kandilise kabiiniga DT 75 DZ-162-3 buldooseriga.
Esmalt on puudu sellised tähtsamad osad. Kui keegi teab kust hankida, siis võiks anda teada.
1. Katuseventilaatori kate. (vesi on vent mootori liikumatuks muutnud)
2. Aku kate mis paikneb paremal taga porilaua peal.
3. Parempoolse ukse link (väljudes võib jääda muidu lukustunud ukse taha)
4. 3 lindipolti (otsad murdunud)
5. Puudub tagumine rippseade (aisad, tõmmits, silinder jne) . Võiks olla olemas
/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/