T40AM mittetöötav silinder.
#1

Tere, ehk oskaks keegi nõu anda mure siis järgnev, aastaid tagasi ostsin omale t40anm-i sai teist ikka natuke suvejooksul puudeveol kasutatud, hakkas silma viga et gaasi andes tõstis pöördeid jokutades ja alla 900-1000 pöörde käima ei tahtnud jääda esimene mõte kohe et pihustid, täna lõpuks üle pika aja sai siis pihustiotsad äravahetatud uutel rõhk seatud 175 peale, vanadel katsetades olid 120-130vahel ja siristasid hullult. Kokkuvõttes asi läks kõvasti paremaks aga hääl ei ole ikka see mis peaks olema hakkasin siis tööajal kordamööda pihustitorusid lahti laskma ja selgus et kabiini poolt lugemist alustades 4 silinder ei tööta ainult kui siis hästi vähe hääl muutus. Vahetasin siis kõrvaloleva pihustiga ära et äkki jäi mingi sodi pihustisse vms aga tulemust see ei andnud ikka see 4-jas. Pihustitorusid tööajal lahti lastes märkasin et 1-3 torudest pritsis ikka suurel hulgal kütet aga 4-jandast hulkmaad vähem. Kas selline rike on pöörispeaga pumbal võimalik et annab ühe pihustisse vähem kütet ja samas pöördeid ei lase ikka alla 900-1000 võtta jääb lihtsalt seisma. Ei ole ise sellise pumbaga kokku puutund ja ei tahaks uisapäisa kohe lammutama hakata oskab ehk keegi nõu anda?
Vasta
#2

Tuleb neljanda silindri pumbal olev stuts maha võtta- selles on väike klapp, tugev vedru- vast nendega midagi juhtunud.. Muu ei tohiks silindrisse antavates annustes erinevust põhjustada. Kui regulaator "haugub" ja pump omaette õlitusega, võib proovida erineva viskoossusega õlisid. Mul kunagi oli sašii, mille pump käis kõige paremini peaaegu puhta diiselküttega õli asemel. Üldiselt- iga töö jaoks on oma juut- vii pump stendimisele.
Vasta
#3

(19-05-2015, 00:29 AM)velts1988 Kirjutas:  ...
Ei ole ise sellise pumbaga kokku puutund ja ei tahaks uisapäisa kohe lammutama hakata oskab ehk keegi nõu anda?

Ega seal suurt midagi lammutada ole. Nagu mainiti, siis surveklappi võiks kaeda. Ole siis hoolikas ja ära mingit jama lahtisesse pumpa poeta. Surveklapid on kõigil neljal ühesugused, võib rahulikult kontrolliks vahetada.

Kõik muu jäägu pumbamehele! Iseasi, kes üldse on nõus neid enam tegema...
Vasta
#4

Pumba küljel neljakandiline luuk nelja kruviga,keera need kruvid veits lahti ja vaata kas jookseb midagi üleliigset vedelikku välja ja kui see ei aita eks siis hakka lammutama ja muid võimalusi uurima.
Vasta
#5

(19-05-2015, 09:30 AM)sndr81 Kirjutas:  Pumba küljel neljakandiline luuk nelja kruviga,keera need kruvid veits lahti ja vaata kas jookseb midagi üleliigset vedelikku välja ja kui see ei aita eks siis hakka lammutama ja muid võimalusi uurima.

Seal, kus lõpeb asfalt...seal lööme laagri ja Zillisauna püsti!
Vasta
#6

Tere pole kahjuks aega tegeleda olnud aga nõndapalju et tõesti pumba peas oleva stutsi all olev klapp ei pea. Sai siis käidud lähimas kohas Türil agromarketis kus uus maksis 180 eur ja lihtsalt pumba pea 40 eur. Esialgu midagi ostma ei hakanud ja hea ongi sest sai käidud veskisillal pumpade remondimehe hr Siemanni juures ja natuke konsulteeritd ei soovitand tema neid uusi ukrainas toodetud pumpasid ja pumba peasid ütles et 50% tõenäosusega hakkab jama uuesti pihta ja tema neid eriti remontida ei soovi kuna nende uute ja vanade pumpade jupid omavahel vahetatavad ei ole ja garantiid ta anda ei saa et see tööle jääb. Soovitas mulle MTZ-i pumpa pidi teine sinna ilust istuma ainult vaja ümber seadistada ja pidi ka kestma jääma aga kahjuks nende pumpade hinnaklass hoopis teine nüüd siis otsingi MTZ-i pumpa et viiks teise stendi ja reguleerimisse ja aretaks kuidagimoodi peale selleks arvatavasti pean kompressori vahelt minema lööma.
Vasta
#7

Tekkis väike uitmõte. Nimelt väga palju foorumi kasutajaid kurdab nõuka tehnika kõrgsurve pumpade üle. Kas pole näiteks võimalik vahetüki abil mõnda Lääne analoogi kasutada?

Endal kahjuks pole ühtegi sobivat silme ees kuna need mootorid millega kokku puutun kasutavad lahendust kus pump on bloki sisse ehitatud. 

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#8

(23-05-2015, 23:10 PM)Gravity Kirjutas:  Tekkis väike uitmõte. Nimelt väga palju foorumi kasutajaid kurdab nõuka tehnika kõrgsurve pumpade üle. Kas pole näiteks võimalik vahetüki abil mõnda Lääne analoogi kasutada?

Endal kahjuks pole ühtegi sobivat silme ees kuna need mootorid millega kokku puutun kasutavad lahendust kus pump on bloki sisse ehitatud. 

Ise sama asja peale mõelnud,mingi bosch-i pump peale ja asi tahe!Kas keegi entusiast ei taha proovida? Näiteks russile vana MAN-i bosch-i KSP(4 sil. ja umbes 4L töömahtu)
Vasta
#9

Milleks otsida ja reguleerida kui poes olemas,köhi ainult papp välja ja kruvi külge Big Grin http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et
Vasta
#10

   Teadmiseks, et Man-i pumbal puudub etteandepump. Selline leiutamine ei ole nii lihtne.
Vasta
#11

No see uus ridapump on küll sellise hinnaga et ei kutsu ostma arvestades et vägagi tõenäoline on saada praak asi.
Kas keegi suudab peast kohe ütelda kas vene traktoritel käib kõigil kõrgsurvepump väntvõlliga sama pidi ringi?
Aga pumba otsinguil näiteks 2,4L Toyota ilma turbota mootori pump oleks täiesti variant teha.
Vaheflantsi saaks ilmselt sobitada vene rootorpumba flantsist ja ajamile tuleb treida uus hammasratta südamik kuhu läheb 2 poldiga peale hammasratas nagu tehase omagi.
Vasta
#12

(25-05-2015, 08:38 AM)tamburiin Kirjutas:     Teadmiseks, et Man-i pumbal puudub etteandepump. Selline leiutamine ei ole nii lihtne.

Ma räägin boschi ringpumbast,seal sada % etteandepump sees,mõni vana mb pump.Mis mõttes puudub etteandepump,kas tal paak katusel?
Vasta
#13

  Oman isiklikult MAN 8.136 kallurit, mootor D 0226MF,  5,6l
Kõrgsurvpump on 6-ne pöörispeapump, etteandepump on membraantüüpi, ajam hoovaga nukkvõllilt. Muuseas etteandepumba peaks koos klappidega sobib 1:1 Ziguli bensupumba ülaosa.
 8.100 ( D 0224  3,7 l )on samal põhimõttel, sest mootoril on viimane silindripaar maha lõigatud võrreldes suurema mootoriga. Muid väikseid vanu MAN-e ma ei tea ja pole Eestis kunagi näinud.

Ma olen piisavalt vana, et ei hakka lihtsalt huupi pakkuma! Googles on kõik leitav, tuleb ainult vaevuda otsida.


Manustatud failid
.doc MAN 0224.doc Suurus: 126 KB  Tõmbamised: 200
Vasta
#14

Täna siis sain omale korraliku MTZ-i kõrgsurvepumba mis tuleb homme pumbaspetsialisti juurde kontrollimisele ja seadistamisele viia, kuna ma juba maal olin siis tuli mõte et lammutaks korra veel vana pumba kallal kuna uus olemas ja vanal midagi kaotada ei ole niikuinii tee vanametalli, kiskusin siis uuesti selle õnnetu klapi lahti et mis seal ikka on et ei toimi pinnad ju ilusad aga ma eelmine kord ei teadnud et klapi põhi käib sealt välja ja et seda tihendatakse kahe vask rõngaga mis surutakse stutsi sissekeeramisega koonuspindade vahel tugevalt ümber klapipõhja. Rõngaste väljavõtmisel selgus et need laiaks pressitud plekilätakad ei tihenda enam midagi sai siis oma varudest otsitud ligilähedase mõõduga uued vaskseibid, panin kokku ja käivitasin, sindrinahk selline Big Grin hakkaski toimima no mis sa oskad öelda vanarahvaski ütles et loll pea on ihu nuhtlus. Mis seal siis ikka uus ja loodetavasti parem jääb tagavaraks.Kaalusin ka eelpool pakutud varjanti et lääne analoog peale aretada aga selleks on aega vaja mida kahjuks ei ole. Pumba otsingutel sattusin ühe MTZ 82 peale millel omanik olla talveks vee sisse unustand kauplesin sealtpealt pumpa ja sain vastuseks et kui pumpa tahad osta siis pead ülejäänd pumbaküljes oleva atribuutika ka kaasa võtma et tema jupitada ei taha muidu jääb vrakk õuepeale vedelema, hakkasin juba mõtlema et võtaks soliidse summa eest uue hoolealuse juurde Big Grin aga eks see paistab.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne