Nissan Vanette nukkvõll pooleks
#1

soetasin sellise vahva bussi, eelmine omanik oli vahetanud nukkvõlli kuna see oli pooleks, sain sõita umbes 300  km kui taas nukkvõll pooleks, ise arvan, et ehk on sassi aetud nukkvõlli kandurid ja sellest tekib pinge, aga ehk on keskil mõni hea põhjus välja pakkuda? või nukkvõlli/mootorit sellele isendile? Mootor on LD20 II, diisel ja peaks olema peal ka nissan bluebirdil
Vasta
#2

Kas mitte härra Luigel midagi taolist ei olnud? st mlsluik siinse nimega.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#3

(12-08-2015, 12:14 PM)Marko Kirjutas:  Kas mitte härra Luigel midagi taolist ei olnud? st mlsluik siinse nimega.

Enam ei ole, läks ühele siinsele omapärase "villise" omanikule. Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#4

Äkki on nukkvõlli tunnel kõver?

Väga vähesed kontrollivad seda, et kas ka nukkvõlli tunnel on sirge, kui kaant lihvitakse sirgeks.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#5

Jutt õige, olen näinud kaant, millelt oli vaja pea mill maha hööveldada, sel puhul on nukaga tõesti nägemist. Ja teha pole midagi, poereis.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#6

kas välismaa keelse nimega line honing ei oleks sel puhul abiks?
Vasta
#7

(12-08-2015, 22:07 PM)diesel Kirjutas:  kas välismaa keelse nimega line honing ei oleks sel puhul abiks?

Saab taastada ka teiste vahenditega. Vaja on natuke masinaid ja teadmisi. Kuid üldiselt on parem küsimus see, et kas on mõtet?
Kui järgmine kaan on odavam kui 300 euri, siis pole mõtet isegi proovima hakata.

Kui kaan on tõesti nii defitsiit, siis aitab kordinaat pink, treipink, tasalihvpink, ja vajadusel saab ka mõnda kohta keevitusega aidata. Mõni plokk ja kaan on ikka vanaraua surmast päästetud.

Mõned mehed teevad ka nuka liinile saaled sisse. Küll aga see töö pole ka nüüd odav.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#8

(12-08-2015, 21:48 PM)Marko Kirjutas:  Jutt õige, olen näinud kaant, millelt oli vaja pea mill maha hööveldada, sel puhul on nukaga tõesti nägemist. Ja teha pole midagi, poereis.

Lühemate kaante puhul, kus läheb juba 0.50mm maha kõveruse tõttu, on alati olnud nuka liin kõver.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#9

vahepeal selgus veel, et eelmine laks oli olnud rihmaratta juurest, seekord aga esimese ja teise silindri vahelt, 
Vasta
#10

Tean ühte rihmaga lada mootorit mis sõi nukkvõlle. 200km ja uus võll. Plokikaas oli kunagi kõver olnud ja lihviti siledaks. Tänu sellele läks aga nukaliin paigast ära. Aitas plokikaane vahetamine.

Eesti Ladaklubi
Vasta
#11

giguli postitus lõpuks seletas minu rumalale peale puust ja punaseks lahti, mikspärast kõver plokikaan ja paigast läinud nukakanali liin seotud on, kõlab täiesti nii, et vaja kogu kaan vahetada Big Grin
Vasta
#12

Omasin kunagi LD mootoriga Nissan Bluebirdi. Mootor sama mis Sul. Sama viga. Kaks nukka vahetasin ära (eraldi) enne kui komplektse kaane ostsin. Isiklik soovitus on komplektne kaan.

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta
#13

(13-08-2015, 22:53 PM)hullmaks Kirjutas:  giguli postitus lõpuks seletas minu rumalale peale puust ja punaseks lahti, mikspärast kõver plokikaan ja paigast läinud nukakanali liin seotud on, kõlab täiesti nii, et vaja kogu kaan vahetada Big Grin
Kõvad mehed treivad,puurivad nukaliini sirgeks.Kes teeb,ei tea.
Vasta
#14

Eks teda saab ka lukksepatööriistadega sirgestada, aga kas sel on mõtet?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#15

Kas Sinu omandisse jõudis selline iludus? Meite kandis vajub üks selline maasse, kui huvi, saan omaniku kinni püüda ja temalt auto kohta käivad plaane uurida.

[Pilt: 220px-Nissan_Vanette_Cargo_front_20071007.jpg]

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#16

mul  sellest vanem mudel, aga jah, nillin juba tervet töötavat mootorit, või töötava mootoriga autot, kahjuks hetkel rahakraanid kinni , paar pakkumist on aga pean ootama...sirgeks saaks kindlasti ajada selle kanali, kui augud väiksemaks keevitada ja siis uuesti läbi freesida, või siis keevitada peale nukkvõlli kaeltele ja augud suuremaks freesida,aga kindlaim variant on siiski uus komplektne kaan või terve mootor.  Sama mootor peaks peale käima veel bluebirdile. Mingis vene foorumis leidsin ka juhtumi, kus nukkvõll pooleks läinud vanettel, seal arvati, et süüdlaseks on vilets õli.
Vasta
#17

Mingi ime ja õnneliku juhuse läbi komistasin müügis oleva bluebirdi otsa, millele tundubki sama moto vahel olevat, tegin oma viimsedki krediitkaardid tühjaks et asi koduõuele lohistada, kuna tahtsin veel õhtul kinno minna, pidin eelmiselt omanikult hinnast 10 euri alla tingima. Nii et kui kellegil on bluebirdile juppe tarvis(luukpära) siis minu käest võib kunagi tulevikus saada. kõike, mis ei sobi vanettele...  hirmujudin käis läbi küll, kui doonor mingi hetk mul sabast ära kadus, õnneks oli rehv tühi.
Vasta
#18

Platsil seisab mingi Bluebird`i mootor aga sellel 4 silindrit ja 8 küünalt... kas sealt ei sobi midagi?

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#19

ei sobi, mul diisel, bensumootorit pole mõttes peale panna, veel
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne