Ford Escort Cabrio XR3 RS - ikaldaja
#1

Sai siis vahetus diilina omale soetatud Ford Escort Cabrio. Auto siis aastast 1987, eestis alates 2006. 
Auto ajaloost siis nii plaju kui uurinud olen: Oli naisterahva kasutuses, kes ostis auto, sõitis 1 ülevaatuse aja(6000km) ja siis jäi auto sesima 9 aastaks. Muidugi enne esimest eesti omanikku oli auto veel 2 aastat seisnud autoaias. Algselt siis tapa kandis veetnud aega, siis paar kuud jõgeval ja nüüd siis tartu. 
Kui autot nägin esimest korda, leidus vigu nagu sigu. Kerel pindmine rooste, läbiv puudub, põhi viisakas. Auto ei läinud käima ka, mure oli bensiini pumbas, mis ilmselgelt 9aastat vana kütusega on ära vaigustunud. Sai uus pump pantud, ja üpika käiamise ja veidike vedamisele käima turtsatas. Kui juba värske kütus ninna jõudis, köis pidu nagi tantsusaalis. Nüüdseks käivitub iseseisvalt.
Varustuse poolest siis igast asju, alustades elektriakentest, originaal makist jõudes tühjade kõlari aukudeni. Välimuselt siis RS escorti stanged, RS küljelaiendid. Siemuselt Recaro sisu, kus sees istudes need 77kw küll välja ei viska. 
Autoga plaanis siis suveks sõitma, sest talvel vist poel sellisega väga mõtekas sõita. Murekohad mis tahaks teha on järgmised : Salong puhtaks, ära pesta, tagasi kokku, helisüsteem arendada aukudesse, pisidetaile välimuselt vahetada, kevadel soojemate ilmadega uus värv peale(ei lähe sama värv, äkki mingi läikega värv). Esisillas vahetaks puksid, ja muu elementaarne hoolduse värk. Muidugi üks lahtine ots sellega et eelmise omaniku poolt kägikast kaasas, mis pidi häält tegema, kuid eks näis, kas teeb, uus vähemalt olemas kui vaja on. 




Igastahes, aitab kuivast jutust, mõned mahlased pildid ka. 
Muidugi, kui kellegil juppe pakkuda või katust sellele autole, siis oodatud pakkumistele, ning kas sobib ka uuema escorti katus. Viimasel pildil olevat spoilerit võib ka pakkuda. [Pilt: 011066053168759.jpg][Pilt: 01106605339f96b.jpg]
[Pilt: 01106605352a5c8.jpg][Pilt: 01106605390294a.jpg][Pilt: 0110660541fb053.jpg][Pilt: 01106605430f0ed.jpg][Pilt: 01106605371a626.jpg]
Vasta
#2

Äge pill ju. Mul oleks kah midagi taolist suveks vaja... Toungue
Mingit muud värvi võiks olla - nõus. Õnneks tal pindala väike, pole värvimine nii kallis ka.

Katus - omvahel öeldes on see cabriotel hooldusosa. Mis tähendab seda, et vahetatakse korrapäraselt nagu õlifiltritki.
Vahetus on paras seksimine ning mingi kasutatud junni pärast ma küll ei viitsiks seda teha.
Eriti, kui uus PVC maksab 300€ ja järgmised 10a, kui hooldad teda, on mureta.
Ja korralik, nö. mersukatus (sonnenland, see on pehme ja paks present) on 400€.

See, mis praegu peal, tundub mingi oskamatu kohalik käsitöö?

Hinnad pärit SIIT, aga see on üks kallimaid saksa cabriokontoreid; kindlasti leiab ka soodsamaid.

Tagaklaas on pärisklaasist?


.
Vasta
#3

(03-12-2016, 18:27 PM)stihl Kirjutas:  Äge pill ju. Mul oleks kah midagi taolist suveks vaja... Toungue
Mingit muud värvi võiks olla - nõus. Õnneks tal pindala väike, pole värvimine nii kallis ka.

Katus - omvahel öeldes on see cabriotel hooldusosa. Mis tähendab seda, et vahetatakse korrapäraselt nagu õlifiltritki.
Vahetus on paras seksimine ning mingi kasutatud junni pärast ma küll ei viitsiks seda teha.
Eriti, kui uus PVC maksab 300€ ja järgmised 10a, kui hooldad teda, on mureta.
Ja korralik, nö. mersukatus (sonnenland, see on pehme ja paks present) on 400€.

See, mis praegu peal, tundub mingi oskamatu kohalik käsitöö?

Hinnad pärit SIIT, aga see on üks kallimaid saksa cabriokontoreid; kindlasti leiab ka soodsamaid.

Tagaklaas on pärisklaasist?


.
Vahva putuk! Mainiks muuseas ära, mul on olemas originaal põhjaplekid, kui sul põhja tegemiseks läheb! Nipet näpet veel leiaks

Veel pole maha löödud
Vasta
#4

Tagaklaas päris ikka, no kasutatud katuse ja auto peale kauba saaks kuskil 250€, aga samas kas too katus nüüd on ka nii korralik. 
Eks ma vaikselt uurin seda katuse hinda, kuna peale selle projekti veel Daihatsu, Fiat 127 ja üks kiire passati projekt ka, siis väga ei jää finantsi, aga eks ma kuidagi kõiki proovin teha.
Vasta
#5

(03-12-2016, 18:27 PM)stihl Kirjutas:  Hinnad pärit SIIT, aga see on üks kallimaid saksa cabriokontoreid; kindlasti leiab ka soodsamaid.

Saabki. Täna sattusin SELLISELE USA lehele ja katus maksab üleüldse vaid $274.

See on meie rahas miski 260€.
Laepolstri lased siin kellelgi teha või sõidad üldse ilma, ammuks see polster leiutati.
Vasta
#6

Katus õmblustest lahti ja seejärel olemasolevate tükkide järgi mõõdud võtta ja kokku õmmelda. Mulle tundub istmete jm. sisu tegemine märksa keerulisem, kuigi tehnika sama ja varasema oskuseta tehtud.
Vasta
#7

See ei ole päris nii lihtne.
Mul ju sõber eluaegne sadulsepp, kes kunagi ammu, kui veel välismaalt tellida ei osatud, ka mõned katused on teinud.

Enda 380SL-ile ostis ta paar aastat tagasi Usast odava vinüüli ja nüüd kevadel tahab saksast seda sonnenlandi.
Isegi enda autole ei taha ise teha.
Istmed, polstrid muidugi tegi, see on teine teema.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne