Postitused: 2,104
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Äkki keegi siit foorumist oskab pisut uuemate autodega ka aidata. Nimelt peale 2 nädala seismist on mind väga pikalt teeninud truu sõber mind jalameheks jätta otsustanud. Autosse sisenedes ja võtit süütelukku pannes ei sütti armatuuris ükski tuli, auto käivitub hetkeks aga sureb välja. Immo jääb peale või ei tunne auto võtit ära. Teise võtmega täpselt sama jama. Oleks tarvis kaabel korra autole külge panna, on kellelgi Tartu inimestest kaabel ühes programmiga käepärast ja saaks aidata?
Auto on Octavia II 1,4 TSI.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 146
Teemad: 1
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
28-03-2016, 14:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2016, 14:32 PM ja muutjaks oli
Aspelund.)
Siin vist kodune kaabel ei aita. Auto immos tundub miskit sassis olevat, audodel oli spidomeetri plokk selliseks kurjajuureks.
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 131
Teemad: 5
Liitus: Dec 2003
Maine:
4
Küll Octavia I, aga suvalise käivitamise trikki tegi kui immo andur (süüteluku juures asetseb) otsad andis.
Ning kõikide andmete nullimine oli tingitud armatuuri kellade plaadil oleva mälu toite suremisest.
Postitused: 380
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
2
ning vag liikuritel jääb tavaliselt airbag tuluke põlema kui akuklemm eemaldatakse ilma, et lastakse autul "tudile" minna. Teemaalgataja puhul on see küll tekkinud arvatavasti kuskilt halvast kontaktist. Seega peatoite ühendused soovitaks jah üle kontrollida.