Octavia II probleem
#1

Äkki keegi siit foorumist oskab pisut uuemate autodega ka aidata. Nimelt peale 2 nädala seismist on mind väga pikalt teeninud truu sõber mind jalameheks jätta otsustanud. Autosse sisenedes ja võtit süütelukku pannes ei sütti armatuuris ükski tuli, auto käivitub hetkeks aga sureb välja. Immo jääb peale või ei tunne auto võtit ära. Teise võtmega täpselt sama jama. Oleks tarvis kaabel korra autole külge panna, on kellelgi Tartu inimestest kaabel ühes programmiga käepärast ja saaks aidata?
Auto on Octavia II 1,4 TSI.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#2

Siin vist kodune kaabel ei aita. Auto immos tundub miskit sassis olevat, audodel oli spidomeetri plokk selliseks kurjajuureks.
Vasta
#3

(28-03-2016, 14:22 PM)pat1 Kirjutas:  Siin vist kodune kaabel ei aita. Auto immos tundub miskit sassis olevat, audodel oli spidomeetri plokk selliseks kurjajuureks.

Käisin just korraks autos ja hetkel auto käivitub, aga auto oleks teinud justkui täieliku restardi, kõik andmed peale läbisõidu on nullitud ja parda kompuuter karjub Error airbag. Vanema kaabliga ei õnnestunud üldse autoga ühendust saada. Aga hetke seisuga auto sõidab ja saab pöörduda pädevamasse kohta.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#4

(28-03-2016, 15:32 PM)saarrand Kirjutas:  ...
hetke seisuga auto sõidab ja saab pöörduda pädevamasse kohta.

Kontrolli üle aku kaablikingade kinnitus nii aku klemmile kui juhtme külge. Ning teised otsad siis ka. Veamälu kontroll esinduses on väga mõistlik.

Ning vaata, et punnsilmse mersu lähedusse rohkem ei pargi! Toungue
Vasta
#5

(28-03-2016, 17:02 PM)v6sa Kirjutas:  
(28-03-2016, 15:32 PM)saarrand Kirjutas:  ...
hetke seisuga auto sõidab ja saab pöörduda pädevamasse kohta.

Kontrolli üle aku kaablikingade kinnitus nii aku klemmile kui juhtme külge. Ning teised otsad siis ka. Veamälu kontroll esinduses on väga mõistlik.

Ning vaata, et punnsilmse mersu lähedusse rohkem ei pargi! Toungue

Taavi, kas 589 ... seisis sinu mersu juures? Mis piirkondades Tartus liigud? 

Aga asi tuleb korda saada tõepoolest, ei julge niimoodi perega kuskile minna, kui võib teepeale jääda.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#6

Üks sellise koraks käima ja jälle korraks käima jne. tekitaja on vahel see immo kaabel/mähis mis läheb süüteluku juurest kuhugile minema.
https://www.google.ee/search?q=Immobilizer+Reader+Coil&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjWv6Sx7uPLAhXHaA8KHbfDAsoQ_AUIBygB&biw=1600&bih=787

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#7

Küll Octavia I, aga suvalise käivitamise trikki tegi kui immo andur (süüteluku juures asetseb) otsad andis.
Ning kõikide andmete nullimine oli tingitud armatuuri kellade plaadil oleva mälu toite suremisest.
Vasta
#8

ning vag liikuritel jääb tavaliselt airbag tuluke põlema kui akuklemm eemaldatakse ilma, et lastakse autul "tudile" minna. Teemaalgataja puhul on see küll tekkinud arvatavasti kuskilt halvast kontaktist. Seega peatoite ühendused soovitaks jah üle kontrollida.
Vasta
#9

Näiteks selle kaabliga saad ise ka veakoode lugeda, kustutada ja muudki põnevat teha. Tartus võin veakoodide lugemisel aidata.
Vasta
#10

(28-03-2016, 19:46 PM)saarrand Kirjutas:  Taavi, kas 589 ... seisis sinu mersu juures?

Seekord ei ole minu auto süüdi Big Grin , sest meie Roheline ei ole detsembrikuust Tartusse saanud. Aga seal liigub teisi... Rolleyes

Immoploki tõrge on tõenäoline küll. Seda jälle peaks pädev diagnostik suutma välja lugeda auto veamälust.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne