Postitused: 218
Teemad: 37
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Tere!
Kas gaasiseadme paigaldamine autole (mitte esinduses) on seadusega kooskõlas? Kas seda võib iga Juku teha või peab olema neil kellegi poolt vastav dokument ikka?
Kui paigaldus teostada, kas siis peaks käima ka MNT sõiduki tehnilist passi muutmas?
Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
On seaduslik. Aga tuleb paigaldajalt küsida, kas saab vastavad paberid ikka seadmega kaasa. Need viid pärast paigaldust MNT garaazitöötajale, kes kontrollib üle kas seerianumber seadme peal ja auto VIN klapivad paberites olevaga ning teeb tehnopassi rea: "Lisaseade: gaasiseade". Riigilõiv 20 euri ja TEHTUD!
Postitused: 1,794
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
33
Päris iga Uudu tegelikult gaasiseadet paigaldada ei tohi. Vähemalt niimoodi mulle M ametist väideti. Ja tegelikus elus, paljud teist seda teha viitsiksid või oskaksidki?
Aga ise olen seda natuke teinud ja väikestviisi plaanin ka edaspidi ette võtta. Ise tehes saad mõned asjad paremini sättida, esteetilisemalt. M ameti esmase ülevaatuse punkti on peale paigaldust vaja viia paigaldusakt, et seade vastab meil kehtestatud nõuetele ja on paigaldatud nagu peab. Kui oled rikas ja lased seadme kuskil firmas paigaldada, on lihtne - paber sealt. Kui ise paigaldad, kirjutab sulle ilmselt ka mõni paigalduskoht selle akti välja, kokkulepitud summa eest. Ja pärast veendumist, et kõik ongi nii, kui peab. Võibolla väikese lisaga, et nemad ei võta vastutust paigaldise eest.
No ja ütleme nii, et sedakaua võid oma riisikol sõita ilma paberimajandust muutmata, kui ülevaatusel või peale liiklusõnnetust seadme olemasolu märgatakse. Gaasiautol tuleb nimelt heitgaasitest teha mõlema kütuse pealt ja see tähendab sinu jaoks veidi kallimat ülevaatust ja punktile väikese lisakopika. Endal oli niimoodi, et seade oli paigaldatud aastal 2012 ja eelmine aasta üv külastades lõpuks üks tähelepanelik inimene märkas paberite ja tegeliku elu erinevust. Kuna paigaldus oli tehtud nii ammu, siis ei tahetud algul ilma aktita M ametis jutule võttagi. Aga näidates ette, et auto on viimase kuue aasta jooksul viis korda omanikku vahetanud ja et mul ei ole seda paberit hetkel kuskilt võtta, siis ikka leebuti ja sain ilma suurema ajukepita paberid korda. Pärast väikest vaidlust lisati uuele teh.passile ka ülevaatuse läbimine, kuna see oligi ainuke viga, mis üv punktis fabritseeriti. Kuigi topelttest jäi seekord tegemata ja rahvamajandus ergutamata.
Postitused: 72
Teemad: 13
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
Ülevaatuse läbimiseks peab olema reg. Tunnistusel vastav märge ümberehitusest. Ülevaatusel kontrolliti ainult bensiini heitgaase. MNTs taheti paigaldusakti ja tehti paar pilti et andmed passi saada.
Parimat, Sander
Postitused: 1,794
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
33
Ilmselt oleneb "vahelejäämine" konkreetsest ülevaatuspunktist ja suhtumine M ameti büroost, s.t.inimlik faktor.
Meie ülevaatusesse tuli eelmisel aastal uus, just arvatavasti kõiksugu koolitused läbinud ja atestaadid kaasa saanud noormees ja nii ise "vahele" jäingi. Nüüd, aasta hiljem kohta külastades märkasin, et päriselu oli suhtumisse väikesed korrektiivid toonud ja enam nii millimeetri pealt asju ei lahatudki. Kõik me õpime : )
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(20-05-2019, 09:56 AM)alfredo Kirjutas: Nüüd, aasta hiljem kohta külastades märkasin, et päriselu oli suhtumisse väikesed korrektiivid toonud ja enam nii millimeetri pealt asju ei lahatudki. Kõik me õpime : )
Eks igal ÜV punktil on omanik, kasum, käive, kui kogu krempel hakkab üliagara töölise pärast negatiivseks kiskuma, sest klientuur suundub mujale, siis küll need korrektiivid omanike poolt asjapulgale selgeks tehakse.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!