Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Aug 2017
Maine:
0
Tere, ehk oskab keegi aidata. Nimelt remondi käigus sai vahetatud kõrgsurve pump. Mitte küll uue, aga remonditud pumba vastu. Parksepas teeb üks vana mees. Masin ise käib OK, aga kütust kulutab pea poole rohkem kui enne, ja suitseb ka rohkem. Kas oleks võimalik kusagil pumba juures kütuse pealeande kogust reguleerida? Lisan veel, et vahetusse läksid kolvigrupp, silindrid, klapid, kepsud, väljalaske kollektor, pihusti otsad. Pihustid reguleeritud 170 bar. Töötab ja tööd teeb ja jõudu on ikka rohkem kui enne remonti, aga janune on nüüd.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Küsiks igaksjuhuks ära, et mis värvi suits on?
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(31-08-2017, 00:18 AM)Linnus Kirjutas: Tere, ehk oskab keegi aidata. Nimelt remondi käigus sai vahetatud kõrgsurve pump. Mitte küll uue, aga remonditud pumba vastu. Parksepas teeb üks vana mees. Masin ise käib OK, aga kütust kulutab pea poole rohkem kui enne, ja suitseb ka rohkem. Kas oleks võimalik kusagil pumba juures kütuse pealeande kogust reguleerida? Lisan veel, et vahetusse läksid kolvigrupp, silindrid, klapid, kepsud, väljalaske kollektor, pihusti otsad. Pihustid reguleeritud 170 bar. Töötab ja tööd teeb ja jõudu on ikka rohkem kui enne remonti, aga janune on nüüd.
Kui tahad kütuse kogust regullida siis võta ja keera pumba tagant diagonaalselt väljaulatuv kork maha, seal all on reguleerkruvi. Paned mootori käima ning keerad ja tuuritad kuniks saad sellise suitsu nagu ise heaks arvad. Kui liiga maha keerad siis ei taha enam pöördesse minna aga see on tunda. Kerge must peab jääma kui äkki tuuripuu põhja lööd.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Suitsema võib hakata ka siis kui nt õhupuhasti hooldaja ei ole teadnud, mida ta täpselt teeb ja kuipalju kuhugi midagi vaja valada on...
Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
Aretage mingid kummikübarad klappide külge ja siis kaob sinine suits ära.
T.
Postitused: 6,911
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(01-09-2017, 22:00 PM)v6sa Kirjutas: Palun tõlget
Need on sellised kübarad, mis klapisäärest kinni hoiavad ja ei luba õlil puksi peale valguda. Tehasedki kasutanud sellist lahendust.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 4,447
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
(01-09-2017, 22:00 PM)v6sa Kirjutas: Palun tõlget
https://www.youtube.com/watch?v=FNGm1b8-xZ8
Arvata on, et tõlge seal.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
02-09-2017, 11:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-09-2017, 11:14 AM ja muutjaks oli
Talupoeg taluja.)
Vaat ei teagi täpselt. Oli karbitäis mingeid lullasid.... mis sõber aastaid tagasi oli prügimäelt kaasa toonud. Sealt võtsingi. Minuteada Perkins mootoritel on selliseid. Näiteks Viljandis Abovo kaupluses lükati mulle suur küna ette milles oli ka sarnaseid lullusid. Seega peate vaatama kuskilt poest. GAZ-53 ja Volgal olid ka sellised aga pealt liiga väiksed,auk oli 8 mm. sääre jaoks. Need vist ei sobinud,sest läbimõõt liiga väike,ei mahu juhtpuksi peale ära.
Vaat mul ei ole T-25 plokikaant hetkel käepärast,et mõõta selle juhtpuksi läbimõõt ära. Kellel on aega ja saab mõõta,andke märku. Siis vaatame edasi.
T.
PS. Tegelikult selle kübara panek halvendab kindlasti klapisääre ja juhtpuksi määrimist. Kuipalju....pole minul teada aga igaljuhul ilma kübarata määrib nii mis kole.
Minu kahel erineval Perkinsi mootoril on samuti sellised kübarad sisselasketel aga ei ole juhtunud midagi,ju siis iga prao vahelt pritsib ikka õli ka.