Ma ei tabanud su väitest pointi, mille kohta see täpselt käis (pumpade übertergemine kindlasti see põhjus pole, vaata põhjendust kõige all).
Kood:
Eks sellepärast sul roolivõim lahjaks jääbki.
Mõned pildid:
Väikesele pumbale näitasin 10-st puuri ja käia (jälgida tuleb, et ei lõikaks kõrgrõhu osasse ja tihendid jääksid toimima (vaata järgmiselt pildilt). Koli korjasin välja, pesin laastudest puhtaks ja lõplikult töötlesin detaile eraldi:
Siia serva ka 10-ne puur (kõrgrõhu osa on pruuni ja musta tihendi vahel)
Väikse pumba kaas suurema pumba poolt (siia serva närisin freesiga laienduse, kuna ava keskel on 2 pumba vaheline veomuhv (pildilt praegu puudu). Ettevaatust, mitte freesida o-rõnga kohast läbi! Kui viga juhtub, siis 2 pumba vahele tuleb panna silikooni. Simmer läks 1. asjana augu põhjast minema. Ma ei taba, mis nad tast sinna üldse topivad, kui pumbad saavad toite samast reservuaarist *(ju siis igaks juhuks, kui toide erinevatest):
Väike pump prooviks kokku pandud:
Koos veomuhviga:
Suurele pumbale näitasin imemispoolelt 10-st puuri (ettevaatust, mitte puurida lõpuni, muidu ei jää 2 pumba vaheline o-rõngas tihendama). Servad freesisin hiljem laugeteks ja kohendasin väiksema pumba kanalit nii, et klapiks suurema pumbaga kokku. Sealt on ka hoolikal vaatlemisel näha veomuhv ja kanali jätkumine:
Pilt koostatud pumpadest, madalrõhu pool on ees, pildilt näha, kumba pidi tuleb surveplaat paigaldada, et ei eksiks.
Valmis lahendus, NŠ 32 äärik läks küll hiljem ära, kuna ei sobinud T-40 originaalstutsiga (äärikus on keere M30X1,5, T-40 stutsil vist 24):
Kanali ristlõige on piisav, kuna väikesel pumbal kavitatsiooni häält (inisemine) ei ole.