Postitused: 118
Teemad: 10
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
Kuskilt on mingi aeg läbi käinud jutt audi või vw 1.9td ristamisest maasturi kastiga.
Omal sama asi plaanis, seega uuriks enne maad, kui jalgratast leitama hakkan,
ehk on siinsest rahvast keegi midagi sellist aretanud.
Kusimus seisnebki kes ja kuhu otsa seda pookinud on ja kui suure vaevaga.
Ideaalis eelistaks ühes tükis kasti koos vahekastiga, samas peaks tegu olema diisli kastiga.
Ruumi puudus pikkuse mõttes on ka oluline.
olgugi, et see pole päris see, aga käis korraks peast läbi volvo 740 2,4td kastö
sellel ka ju vag mootor peal
Ei osanud mujale teemat teha, seega võib sobivamasse kohta ümber paigutada, kui vales kohas on.
Otsin jumzi masti lülisi, ketti ja põõramise silindreid.
Postitused: 118
Teemad: 10
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
(22-03-2017, 14:32 PM)olli Kirjutas: Ruumi/kaalu/vastupidavuse seisukohalt tõenäoliselt parim variant: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=6&t=68505&p=409993
Lisaks on sinna ka paljusid erinevaid mootoreid külge pandud. Kindlasti ka VW 1.9 diislit. Ise saan aidata vajadusel MB mootoriga (OM603, OM606 jms) ristamisel.
Pole just parim variant mulle. Unustasin mainida, et kaal on ka oluline.
idee poolest võiks volvo 740 kast sobidagi, kuid pole ühtegi käepärast.
Sinna tuleks siis vahekast otsa juukida. poleks ka probleem.
Saarlased, laenake volvo kasti keegi
Otsin jumzi masti lülisi, ketti ja põõramise silindreid.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Huvitav kuidas keevitades tsenter üles leitakse, kas pannakse tunde järgi kokku?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 357
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
Ikka rakiste ja indikaatorite abil.Lõiked tehakse treipingis.Vene metallitöö ytub-des on erinevad karterid kokku pandud.Treipingi töö plaanseibidega.
Postitused: 257
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
7
Sama mootori aretus käsil niva kasti otsa...
Postitused: 118
Teemad: 10
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
23-03-2017, 01:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-03-2017, 01:26 AM ja muutjaks oli
Tuningman.)
Kõik on kena, aga saab lihtsamalt. Olen selles kindel.
See saagimine ja keevitamine, hmm. see ei sobi mulle.
Mitte et ma sellega hakkama ei saaks, aga...
Selline asi peaks minu jaoks bolt on olema. Ennem teen vaheplaadi.
Ja bensuka kasti kindlasti ei taha. mul sillad niigi 5.1 ülekandega
ja orig siduri koda ei saa kasutada. starter peab jääma kunde poole ja sidurist
mootori poole, mitte kasti poole. nagu enamus neil
Otsin jumzi masti lülisi, ketti ja põõramise silindreid.
Postitused: 4,748
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
23
mina olen 2 sidurikoda nullist valmis ehitanud,mõlemid kaasiku kastid ja ühel vana urvan otas ja ametlikult diisel ja teisel mingi izusu otsas ja paugutavad mõlemid ja minuarust lihtsaim viis üldse.
Postitused: 4,748
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
23
lisaks on peas projekt t-25 pada kasiku kastiga ristata.