wel oelneb kus ta need 15a veetnud on kas lageda taeva all?
Kui palju eelnevalt sõitnud on?
Põhiliselt mis tuleks vaadata:
Esihargi õli, võtad esiratta ära keerad ülevalt korgid maha, 36 võti vist oli, keerad ära alumised korgid(neid näed alles siis kui esiratta võlli eest ära võtad nad on seal täisa sees 10 padrun)lased vana möga välja.
Paned põhja korgid tagasi nats bentsu sisse hüppad tsipa siklil lased välja uus võimalikult vedel õli sisse150g ühte pulka(turbiini õli nä.). Põhja korgid pead ainul väga hoolikalt kinni panema kuivata võimalikult ära pane natuke hermeetikut ka, kinni ja järgmine päev uus õli sisse alles.
Bensiini paak: Vaata kas pole vett sees keera ära bensukraani põhi puhasta ära vaata kas kraan läbilaseb.
Karpad: võta lahti ujuki kaan vaata kas ujuk ikka toimib. Kui sull on sellised karpad millel ujuki kamber on karpa all siis arvesta sellega ujuki nõela peal on üks kummist tihend ja se on kindlasti rahkunud ja karpad sull bensiini kinni ei pea(bena jookseb kõik maha).
Vaata üle karba düüsid kui kompressor olemas puhu läbi.
Mootor:
Kindlasti tuleks õli vahetada. Lase natuke vana välja (1,5 L kui seal on üldse peaks seal olema 3 L) vala tsipake naftat loksuta löö natuke vänta lase välja ja uus sisse.
Kontrolli klapid üle, vasakul pool karteril peaks olema ava kus näed hooratast. Hooratal on 2märki kui vändast lööd aeglaselt siis esimene on varajane süüde ja teine ülemine surnud seis sellises seisus peaksid klapi ja nookuri vahe olema 0,05mm kui täpselt mäletan kuin mina olen pannud 0,08.
NB ennem kui üldse vänta hakkad lööma keera küünlad maha ja vala sislindritesse üks viinapudeli korgi täis õli(kolvid on kaua seisnud tahavad määret tsipa).
Käigukast: vaheta õli nagu mootoril(õli läks vist 1L või oli 800g täpselt ei mäleta).
Taga reduktor: vaheta õli (150g oli seal vist)
Kontrolli süüde: esimese märgi järgi mis on hoorattal (NB süütemängu tsentr,vihid peavd laiali aetud asendis olema!!Muidu lööd oma jalaluu pooleks
võib tagasi lüüa raibe)
rohkem ei viitsi praega kirjutada