zubrjonok haagis, väärtus?

(05-11-2018, 12:38 PM)PlyVal64 Kirjutas:  MAZ-Zubriku moodne vaste maksab omajagu ja peale värskuse muid eeliseid küll pole. 

Auto taga tänavaliikluses originaalkonditsioonis Zubrjonokil oleks vaja esi- ja tagaluuk lahtikäivaks ehitada ja tsingivanni ka kogu kupatus kasta. Maanteeametist imenipiga välja võluda mõnisada kilo rohkem kandevõimet. Pluss muud pisinüansid.
Siis võib juba lääne haagisega ühele pulgale asetada.
Selle tegemine nõuab aga raha ja vaeva, seega näiline esmane odavus...
Olles ise ka kunagi omanud zubrikut, siis tsingikihist tundsin kõige rohkem puudust. Igasugu laadimiskõksud pluss kruusateed tingisid suht kiire rebaseks mineku.
Naabril 2001 aasta Respo, seisab pidevalt õue meelevallas ja pesu ka pole näinud. Rooste täppidest pole juttugi.
Eks tänapäeva suund ole ikka hooldevaba suunas, seega zubrikute väikse huvi üle pole miskit imestada.
ATV, väiketraktori või ka murutraktori taha igasugu mandi vedamiseks hinnalt küll jah võrdväärset käru ei leia. Läbiroostetamiseks materjali ka on. Tagaluugi peab ikkagi tekitama, kinnisest karbist asju üle porte äärte tõsta ei ole meeldiv.
Vasta

(05-11-2018, 20:06 PM)meli666 Kirjutas:   Tagaluugi peab ikkagi tekitama, kinnisest karbist asju üle porte äärte tõsta ei ole meeldiv.
Kõik õige, ainult kasti tuleb tugevdada kui ülevalt serva lahti lõikad. Muidu vajub kast juba kätt porte peale toetades kõveraks. Koormarihma kinnituskohad tuleks ka lisada.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Tere.

Mina tegin oma zubrikul veodiisli 60cm pikemaks ning asendasin veopea kaasaegsega ning nüüd on natukenegi inimlikum sellega tagurdada. Rooste on neil muidugi suur vaenlane, kuid muidu hea kerge ning talub ka korralikku ülekoormust ilma laiali vajumata.
Veodiisli pikemakstegemisega käisin ka muidugi ARK´s ning tehti uute mõõtudega teh.pass.

Ats.
Vasta

(06-11-2018, 15:30 PM)ats97 Kirjutas:  ...
kuid muidu hea kerge ning talub ka korralikku ülekoormust ilma laiali vajumata.
...

No tugev on ümber ehitamata subrikul ainult sillaosa, ülejäänu läheb üsna kenasti looka ja laiali. Eriti, kui liikluse rütmis tantsida.

Aga ukserdise käru toorikuna on hää. Ning kui päris aus olla, siis kannatab isegi sellisena maastikul tarvitada, kui koormaga piiri pidada.
Vasta

(06-11-2018, 17:23 PM)v6sa Kirjutas:  No tugev on ümber ehitamata subrikul ainult sillaosa, ülejäänu läheb üsna kenasti looka ja laiali. ...
no mu omal on ainult sillatala lookas omaaegsete Pihkva turu vahet täiskoormatega käimise jms ülekoormamise tagajärjel (nt triiki puistematerjali täis), kõik muu on vastu pidanud ja siiani käru rivis. Omal ajal oli lisatud raamile poltidega tugevduseks vinklid ja praeguseni on all vedrudel 3 lisalehte (kõige pikemad), mis toimivad läbi kummipukside. Tühjal ja kerge koormaga toimivad vaid originaalvedrud, suure koormaga kui originaalid läbi vajuvad, siis hakkavad ka lisalehed koormat kandma. Käru pole kunagi liiga kõrgel ega madalal, ei jää silma.
Vasta

Kõik väljatoodud mured on ju kukesupp-poiss! Roostetavad? Lase siis värviga üle! Teine teema on talvine sool, mille saab alati imelihtsalt maha pesta. 
Luugid on probleem. Ja paberites kandejõud - aga kui mitmel tänasel tavaautol ongi piduriteta sellised numbrid lubatud? Lisaks spetsiifilisus, kui vajadus kitsastes paikades sõita. 
Paned siis ka hinna sinna kõrvale ala 100/150 rubla PABERITEGA asja eest ja no ei ole konkurenti! Õigemini ainus reaalne konkurent on rendihaagis bensujaamast - täiesti nõus. 
Teine Zubriku asendaja on mahtuniversaal või suurem vagun. Sul on vähe kabedam seest puhtana hoitav olematu pakiruumiauguga sedaan, siis millegi vähegi suurema ja/või määrivama veoks peab olema kohe käru. Mul on selleks olnud Audi ja praegu on Zafiirik. Mõlemal lisaks konksud sabas, et vajadusel lisa-kaubaruum kaasa haakida Big Grin 

Näiteks täpselt sedasorti tööks need Zuubrikud ongi ja linnas on küll haagiserent siinsamas olematu raha eest, maal aga mitte. Seega on neil vägagi tarbimisväärtus olemas, lisaks ei ole O1 haagise ülalpidamine kuidagi kallis. Värv on peal ja tuled töötavad - kõik! Isegi talverehve pole vaja. Ja Zuubriku jõuab üks Mees seinanajale püsti ka lükata - ei võta eriti ruumi ka. Siin pildil 300+ liitri mahla jagu õunu, sama koguse jagu taarat ja press. Ma mõtlen praegu, et mine või too see Skif 70 rahaga ära! 130/290/420 kg massid (mnt-amet näitab kenasti), seega paberid olemas ja peale ülevaatust oma nimele. See on ÜHE ndlavahetuse bensukahaagise rendi raha... Nagu paljude asjadega, eelkõige odavate purjekatega: "mul ei ole vaja, mul ei ole vaja, mul...!!!" Smile 
  
[Pilt: QlniuJ0MPDnydyBVlLKJAa8VtGPnTa4hjogfwmJN...51-h938-no]
Vasta

Otsin numbrit ja ämbrit...muu pole kohustuslik.
Mart
5345üks948
Vasta

(07-11-2018, 13:17 PM)PlyVal64 Kirjutas:   See on ÜHE ndlavahetuse bensukahaagise rendi raha...  Smile 
  
100 haagis+150arvelevõtt+15ülevaatus+5kindlustus+25 healjuhul ülevaatuskõlbulikuks putitamine.
Nädalavahetuse rendiraha?
Vasta

Kõik ei ela bensuka kõrval... Minul tuleb väljaspool tööaega 100 km*2 sõita. Tööajal 2*18 km. Iga kord....

Arvelevõtt ja haagis tuleb vaid kord teha, ülevaatus ja kindlustus on soovituslikult igaastased kulud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne