Postitused: 62
Teemad: 28
Liitus: May 2007
Maine:
0
Tere, kuna mul hetkel tööautoks selline isend, siis paluks natuke abi, just tehnilisi jooniseid, just piduri süsteemi omi, kraabin sodi seest torusid välja, keeran stutsereid kinni lahti, vahetasin paar toru jne, aga osa süsteemi ikkagi ei saa rõhku kätte, napilt 4 atti tuleb ära. Kui saaksin mingid joonised siis oleks lihtsam teaks kus kohast midagi jooksma üldse peab seal.
Postitused: 108
Teemad: 72
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
Seal, kus lõpeb asfalt...seal lööme laagri ja Zillisauna püsti!
Postitused: 4,477
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
Otsingusõna: МАЗ-5551 устроиство пневмосистемы
Need koogeli aadressid on ilmatu pikad, et siia panna.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 62
Teemad: 28
Liitus: May 2007
Maine:
0
Õhud ammu juba pidama saadud. Nüüd, aga selline küsimus, kuidas pingutada tagarataste mutreid? Sooviks sirgelt jooksvaid rattaid, kuna rehvid pandi uued peale.
Postitused: 4,477
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
On ka harilikku velge aga küsimusest saan aru, et sul kuue konnaga kinnituv. Ega keerulist pole, põhiline, et velje kilbid oleks kulumata. Kulumise näide siin:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid288361
Kulumist näitab ka see, kui sisemine velg on piduritrumli peal kinni.
1. sisemine kohale, vaherõngas paika, välimine rehv ka. Siis keerad näpu jõuga konnad paika, välimist rehvi hoiad heebliga õigel kõrgusel. Ligikeeramist alustad võtmega siis kui kõik konnad on ühtlaselt paigal ja vaherõngas istub mõlema kilbi soones. Keerad veidi ülemist ja siis mitte ringiratast, vaid vastaspoolt st alumist. Nii käid kõik ühepalju üle ja alustad jälle otsast. No umbes nii: 1-4-2-5-3-6. Niimoodi mingi 6-8 korda. Põhiline, et ühtki ei tohi lõpuni kinni keerata kui teised on lõdvad. Sõidad mingi kilometraaži, näiteks 50 km ja teed järalpingutuse. Selle ajaga lahkub rooste ja liivaterad vajalikest kohtadest ja võib lõdveneda. Unusta ära GAZ tüüpi veljede puhul kasutatav kahemeetrine kang, mille peal hüpatakse kahe jalaga, et mutrid kinni-lahti saaks. Konnad keeratakse mõistliku jõuga poolemeetrise jõuõlaga nii kolmveerand keharaskusega. No oletan nii 30-40 kg/m. Üleliigne pingutamine paneb kilbid intensiivselt kuluma. Niipalju siis mälestusi Ikaruse ajast. Ega MAZ-i velg on sama mis Ikaruse oma.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Aavu unustas mainimast, et vahepeal paned kuvalda ratta kõrvale ja keerutad ratast. Pingutad sealt, kus ratas vastu kuvalda vart kipub minema. Nii saad rattad sirgelt jooksma. Tavaline on pilt, kus vastusõitva Mazi rattad "vingerdavad".
Postitused: 4,477
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
(07-04-2015, 12:14 PM)motamees Kirjutas: Aavu unustas mainimast, et vahepeal paned kuvalda ratta kõrvale ja keerutad ratast. Pingutad sealt, kus ratas vastu kuvalda vart kipub minema. Nii saad rattad sirgelt jooksma. Tavaline on pilt, kus vastusõitva Mazi rattad "vingerdavad".
Õigus! See tekib kui täkuga lasta üks mutter kinni ja pärast teised ligi tõmmata. Kui alguses heebliga maast kergitada ja ühtlaselt keerata peale, siis ka kontrolliks hea.
Ja üks asi veel. Kui üleliiga pingutad, läheb see osa, mis toetub vaherõnga peale, omavahel lahku. No need kolm rattakilpi sealt vaherõnga juurest. See kulutab intensiivselt rattakilpide teised otsad omavahelise hõõrdumisega ära ja saad sellised trapetsi kujud nagu mu eelmises postituses lingil. Kulunud kilpe on aeglasel sõidul aknast kuulda kuidas krigisevad.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 4,477
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
Kui MAZ ei oma kolmest kilbist koostatud velge, jääb mulle konstruktorite mõte arusaamatuks. Mis põhjustab konnade ja tähiku ja vaherõnga tootmise selle asemel, et teha lihtne velg? Lahtivõtmine niikuinii vitstega nagu GAZ jm. sõidukitel. No on jobud!
Muidugi on teel ratta vahetamine lihtsam, pole kahemeetrist kangi vaja hõlma all kaasas tassida. Vaevalt nad juhi mugavust silmas pidasid.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,194
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Kõige tõenäolisem oleks see, et mingi väljamaine sild (sillad) hakkasid meeldima ja need kopeeriti lihtsalt maha. Selline kodarate/konnadega kinnitus oli omal ajal laialt levinud, miskit eriskummalist selles konstruktsioonis ei ole. Eeliseks toodi piduritrumli paremat jahutust. Samuti oli lõppülekande planetaarreduktori gabariitide suurusel vabam valik.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 502
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
4
Pihusti nõel võib kinni olla, küte jookseb ilma surveta silindrisse.
Postitused: 4,477
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
Vana võte on, keera üks pihustitoru lahti pumba pealt. Kuula, kas mootori töö muutus või kauema ajaga suits kadus. Korda järgmistega sama. Saad silindri teada, kus pihusti nõel kinni. Kuseb toorest diislit otse sumbutisse.
See on üks, mis esimesena meenub.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Mul diisel Sierral käis tilk vett koos küttega pihustitest läbi ja siis samad sümptomid.
Postitused: 502
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
4
Esimesel pildil on mootori võimsuse piiraja, piirab pumba lati käiku sissetöötamise ajal. Pärast sissetöötamist keeratakse see kruvi lõpuni väljapoole.