ZIS 110 B FAETON (paraadauto)
#61

Vasakpoolse esiukse ülemine osa sai samuti valmis. Kõikide uste alumistel servadel peavad olema avad, et vesi ei koguneks sinna ning saaks välja voolata. 

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta
#62

Nüüd siis parem pool. Jällegi peegelpildis identne vasaku poolega. Kõigepealt siis esiukse nurgad ja aknaraam.

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta
#63

Tagumise parempoolse ukse ülemine äär, nurgad ja avad said ka valmis. 

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta
#64

Kõik uksed said maha võetud ja seestpoolt värvitud. Edasi peab sisemised ja välimised paneelid uuesti kokku keevitama.

   
   
   
   
   
   
   
Vasta
#65

Uksed said uuesti peale pandud ning mehhanismid ja aknaraamid said tagasi oma kohale. Vasak tagumine uks sai kinni keevitatud.

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta
#66

Tal ei olegi ukse "nahk" valtsitud ümber raami? Et kuidas ta värvitud kujul jääb? Sees sile pind?
Vasta
#67

(22-01-2025, 21:42 PM)stern100 Kirjutas:  Tal ei olegi ukse "nahk" valtsitud ümber raami? Et kuidas ta värvitud kujul jääb? Sees sile pind?

Jah, need paneelid võisid algselt olla valtsitud raami ümber, aga paremaks ligipääsemiseks, ülemise ääre, mehhanismide, raamide, kinnituste jm paremini sobitamiseks tuli need eemaldada. Nagu piltidel näha, said need keevitatud. Väljanägemine peaks lõpuks sama tulema, ehk siis jääb sile pind, nagu peab. Muidugi saab hiljem tina ja pahtlit lisada ja veel lihvida.
Vasta
#68

Vasakpoolne esiuks sai ka kokku keevitatud.

   
   
   
   
   
   
   
Vasta
#69

Nüüd siis parema poole uksed:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta
#70

Uuesti tagaosa juurde. Vanni ja pagasiruumi vahel peab olema puidust tala, mille külge kinnitub hiljem katusepresent. Tala toetub plekist plaadile, mis sai keevitatud vanni külge. Selle plaadi sees on kaks suuremat ava, mis on mõeldud pagasiluugi hingede kinnitustele ligipääsemiseks. Veel on plaadi sees kruviavad tala kinnitamiseks ja kolm juhtmestiku kinnituskohta. Teine rida kruviavasid on tagumises ääres, nende all on ka natuke suuremad avad, mis on mõeldud katusepresendi kinni naelutamiseks tala külge. Kolmas rida kruviavasid tuleb veel teha vanni sisse. Tala ja selle ümbrus said ka värvitud/krunditud, kuna hiljem ei pääse sinna enam ligi. Oluline on, et tagumine äär oleks ühtlane ja sinna saaks katusepresenti naelutada. Hetkel ei näe pilt just kõige parem välja, tagaosa vajab veel nokitsemist ja sättimist. Väljanägemine tuleb hiljem parem, kuna terve vanni sisemus kaetakse materjaliga ning kinni kaetakse ka tala ümbrus pagasiruumis.

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta
#71

Järgmisena said tehtud tagaistme kinnitused. Kui sedaanil kinnitub tagaistme seljatugi kolme konksu kaudu seljatoe pleki külge, siis faetonil kinnitub see kahe ava ja nn "keelte" abil. Idee on siis selline, et tagaistme puitraami külge kinnituvad kaks pööratavat konksu/keelt, mis lähevad läbi nende avade ja siis tuleb nende asendit taas pöörata, et need fikseerida. Vanni seest pääseb neile konksudele ligi. Mingil põhjusel olid need originaalis ka kroomitud, kuigi nad otseselt välja ei paista. Pole päris kindel, miks selline erinev kinnitusviis välja mõeldi, kuna oleks olnud võimalik teha samamoodi nagu sedaanil, võimalik, et kuna tagaraam on madalam, ei suudetud seda sobitada. Tõenäoliselt on neid kinnitusi vaja veel nihutada tahapoole või ringi teha, kuna päris asendi saab alles siis teada, kui tagaistet hakkame sobitama. Veel said tehtud avad vanni tagaäärde. 
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne