Postitused: 1
Teemad: 1
Liitus: Apr 2021
Maine:
0
Postitused: 2,647
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Eks need kuumpead on kõik sarnased, mul ka üks analoogne, firma küll teine. Aga minu omal on väntvõll vahetatud ja väntvõll toodi umbes 1950.aastal Riiast, seal mingi tehas olevat valmistanud. Äkki ongi väntvõllid samasugused, ei tea. Teie piltidel tundub, et õlitussüsteem on nagu täiesti puudu. Ega sellistele mootoritel varuosi saada on peaaegu võimatu, üksnes kogujate ja muude selliste hullude käest. Paar katkist pihustit mul on, näidiseks ehk saaks kasutada. Kütusepump on minu omal väga kulunud. Malm korpuses liigub plunžer või kolb üles alla ja tekitab pihustile vajaliku surve. Kõrgsurvepumbaks seda nimetada ei saa, surve on väga madal, äkki 1-2Atm või nii umbes. Mul jama selles, et niinimetatud pumba silinder on keskelt kulunud ja osa kütust jookseb plunžrist mööda. Rõhku eriti ei teki normaalsetel pööretel. Kui aga regulaator pöörded peale tõmbab, siis hakkab plunžer pikema amplituudiga käima, mootor saab vajaliku hulga kütet kätte ja rohkemgi, tõstab pöörded üles. Kipub isegi liiga palju neid pöördeid arendama. Siis jälle regulaator tõmbab pöörded maha ja kui on pöörded maas, siis selle koha peal on pump nii hõre, et mootor kipub välja surema. Oli lootus saada korralikum pump, aga vist ei saa sealt midagi. Sellel vanal pumbal on muidugi võimalik silinder hülssida ja siis uus plunžer teha, siis saaks normaalselt käima. Aga see on suurem töö ja ei ole aega ega viitsimist olnud. '
Ma kõvasti kahtlen, et Te sellele mootorile originaal jupid leiate. Neid lihtsalt ei ole suure tõenäosusega. Aga kui midagi kombineerida ja ise ehitada, siis on see mootor võimalik käima saada küll. Edasine on juba motivatsiooni ja rahakoti küsimus.