Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
04-07-2021, 22:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2021, 22:50 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Mingi EPT tegi nende ratastega kolmerattalisi söödakärusid Tu 200. Rehvid vulgiti arvatavasti Kosel. Rattalaagriteks oli alul veoauto roolivõlli ülemine laager, hiljem essukindlam 180... Käruplatele kinnitus äravõetav plekkvann, 200 liitrine. Päris Tupolev lõpetas Tu 144-ga oma kuulsamad konstrueerimised... Malmist valatud paksu pöiaga ratas mõnelt maamootorilt. Seilerilt ta pole, pole küljel käimalöömisanksu.
Postitused: 6,857
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Pukkide kohta saad ehk kaasasolevast kasutusjuhendist lugeda?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,203
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Pukkidel kasutusjuhendi järgi 10mm kõrguse vahet ja tolerants samuti +- 10mm
. Enamasti olid garaažides kasutusel lihtsalt tavalised puupakud või prussijupid. Aga selliseid pukke olen näinud ka. No vähemalt vana aus nõukaaegne rauast kraam, mitte mingid plastmasskäkerdised.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 4,423
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
09-07-2021, 22:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-07-2021, 22:49 PM ja muutjaks oli
aavu.)
Tsitaat:Veel ei lase magada mõte, et milleks kasutati toekat nigu veljevõti sisenelikant 14mm
---------------------------------------
Mind ei huvita mitte semantiline analüüs vaid praktikute kogemus.
Praktiline kogemus ütleb, et enne kuuekandiliseks saamist olid kõik mutrid neljakandilised, alustades vankriratastest ja adrapoltidest.
Veel on senimaani neljakandilised futorkad GAZ-51 ja paljude teiste autode tagarataste kinnitamisel.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,203
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
(09-07-2021, 21:55 PM)karlarnold Kirjutas: Veel ei lase magada mõte, et milleks kasutati toekat nigu veljevõti sisenelikant 14mm: https://www.osta.ee/index.php?fuseaction...=159261004?
Padrunvõtme saba. Vajadusel sai veel torujupiga pikendada.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Pukkidest. Vanuritest targutajad panevad tugevamad prillid ette ja uurivad fotot. Osadel pukkidel on toru ots tõste plaadist läbi. Nüüd sügame kukalt ja mõtleme et miks. Kui ei meenu siis kirjutame goole otsingusse "vaz põhi" ja esimesena pakub "osta.ee" vaz põhja pilti. Leidke tungraua tõste koht ja mis mõõdus avaus on selle kõrval? Parimat. h2rra.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 3
Teemad: 0
Liitus: Mar 2021
Maine:
0
Härrased, me räägime siin nelikantpeaga poltidest ja rattamutritest aga kui pilti ka vaadata siis tegemist on ju sisenelikant mutrite keeramise riistaga. Minule tulevad silma ette õli väljalaske korgid. 14 mm ei ole ju midagi rattamutri juures teha.
Postitused: 6,857
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(09-07-2021, 22:51 PM)Mossemees Kirjutas: Padrunvõtme saba. Vajadusel sai veel torujupiga pikendada.
Nii on, venkude oma standard, millest loobuti alles 8- või 9kümnendatel, siis tulid juba 1/2 tolli padrunid poodi.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.