Postitused: 3,622
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
18-05-2024, 21:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2024, 21:28 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
Ülal 21 postitust, mis vastavad justkui (juba vastatud?)
küsimusele:
Naabrivana Kirjutas:Küsimus targematele. 2 identset ABS-i pumpa. Kui nüüd numbrid välja jätta, siis nad üksteisest ei erine. Kui numbritesse laskuda, siis osa sellst ka klapib üks pump oli peal Volvol teine Citroenil. Üks küsimus tekkis veel, kas ABS pumpa on võimalik ka välja kirjutada?
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 2,702
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
(19-05-2024, 00:54 AM)deus Kirjutas: (18-05-2024, 12:13 PM)tõnn Kirjutas: ABS tagab juhitavuse ka vesiliul ja kiilasjääl.
Ilma ABS'ita läheb lihtsalt otse või kuhu iganes.
ABS'iga on auto juhitav kogu pidurdusteekonna ulatuses.
Lumisel teel ehk kiilasjääl aitab ka rehvimustrit puhtana hoida.
Muidugi teinekord on mõistlikum hoopiski gaas põhja vajutada ümberpõikeks kuid see hoopis teine teema.
Ei taga. Kui seda ütled, siis pole päriselt seda asja kogenud isegi mitte aasta 2024 autoga mitte. Gaas põhja sellistes oludes ka ei toimi, sest ESP jne asjad sekkuvad ka ABS anduri pealt ja kui sul on korras ABS, siis poodakse kogu su jõud kinni.
Enne 2011 aastat toodetud masinatel on ABS olemas ilma veojõukontrollita.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 632
Teemad: 5
Liitus: Aug 2021
Maine:
17
19-05-2024, 02:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2024, 02:13 AM ja muutjaks oli
deus.)
Kedagi ei koti, sest vesilius ja kiilakal töötab 1980 ja 2024 ABS samamoodi piduritega, see muu oli lihtsalt lisainfona kirja pandud, vabandan.
PS! Minu 2001 Cadillacil oli see osa täitsa olemas.
Postitused: 2,702
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Sel talvel sõitsin oma 2007a kastimazdaga ning all olid lamellrehvid.
Pidev tagavedu, lamellrehv. Pean mainima et palju äärmuslikke olukordi sai turvaliselt ära proovitud ja siiiski julgen väita et ABS on suuremaks abiks ja kiilasjääl lamelliga pidurdades on võimalik rooli keerates auto suunda muuta.
Aga eks on olemas palju erinevaid autosid, juhte, juhiabisid ning arvamusi ja oskuseid.
Mõni tunneb, teine mitte.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 632
Teemad: 5
Liitus: Aug 2021
Maine:
17
Siis ei läinud üle piiri lihtsalt, nii lihtne ongi. Kui lappama läheb päriselt, pole ABS'ist midagi kasu, ragiseb ja libised ikka seal suunas, kuhu vektor juba sulle ette joonistanud .
Postitused: 2,702
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
19-05-2024, 02:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2024, 02:43 AM ja muutjaks oli
tõnn.)
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 632
Teemad: 5
Liitus: Aug 2021
Maine:
17
Ja liigume tagasi sinna, mida ma alguses ütlesin...
Ma ütlen, kui sellel teemal plõksida, siis ilmselgelt pole tegu inimesega, kes sõidab autoga piiri peal KÕIKIDES oludes. Kui on tegu inimesega, kes seda teeb, siis tal pole siinkohal mitte midagi lisada vaid kinnitada teiste tegelaste vaatlustulemusi.
Kõige parem näide reaaleluliselt inimesest, kes ei vii autot piiri peale on Lõuna Eestist. Mäest alla minnes keera oma rooli kuidas tahad, ABS ragiseb ja auto läheb ikka sinna suunda, kuhu vektor joonistatud on või jäämuhk viskab. Ma ei ütle siinkohal mitte iialgi, et ABS mõttetu on, ei ole aga reaaleluliselt on seda vaja ainult heal juhul inimesel, kes avastab, et hakkab kellelegi tagant sisse sõitma, lööb pedaali põhja ja auto lähebki eesolevast mööda ilma probleemideta. Ilma ABS'ta oleks VÕIB-OLLA pidama saanud enne autot ka, keegi ei taha riskida selle osaga, Teine reaalsus on vesiliug ja kiilakas, seal su ABS on pigem takistav kui aitav tegur. ABS on abivahendina lihtsalt ülemüstifitseeritud ja kohe kindlasti ei saa nõustuda siin maha pandud teesiga, et kui ABS pekkis, siis surmalõks. Ei ole ei algaja käes ja eriti ei ole oskusliku kasutaja käes.
Postitused: 464
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
Miks Küsisin ABS-i välja kirjutamise võimalikkkuse kohta? Esiteks oli seal pumbal olev mootor täielik oksiidi hunnik. Seega pole väga töötanud. Järgmisena meenus, et see masin on siiski endine rajakirjutamis-lugemis auto võimalik, et ka rallidel osalenud. Seega tekib küsimus, kas rallis kasutatavatel autodel on ABS?
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Postitused: 2,702
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
On palju erinevaid rallisid ja nende eeskirju.
Millist rallit mõtled.
Rahvaralli autol peab olema kui tootja selle ette nägi.
WRC ei luba juhiabisid.
Võiksid täpsustada, muidu on selline küsimus nagu, Kas kõik Husqvarnad on oranzid?
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 464
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
(19-05-2024, 08:14 AM)tõnn Kirjutas: On palju erinevaid rallisid ja nende eeskirju.
Millist rallit mõtled.
Rahvaralli autol peab olema kui tootja selle ette nägi.
WRC ei luba juhiabisid.
Võiksid täpsustada, muidu on selline küsimus nagu, Kas kõik Husqvarnad on oranzid?
Pakun, et päris rahvarallit ta sellega ei sõitnud, üldiselt on masin tehase varustusega, kui just.... Kuskilt ja kunagi pidi ta oma WRC karjääri alustama. Pole hetkel teda ka silmapiiril, et üleküsida. Või noh äkki Rally Estonia ajaks jõuab.
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Postitused: 2,702
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Võiksid täpsemalt tutvustada meile seda autot ja ka põnevat ajalugu mis autoga kaasas käib.
Võibolla tasuks väärtuse mõttes taastada see auto just selliseks nagu ta rajamasinana oli.
Kui sa räägid, et sul on kaks eri tootekoodiga ABS blokki mille välimus
on sama kuid arvatavasti sisu on erinev. Siis ehk saad originaalblokil ära vahetada oksüdeerinud mootori ja piiluda sisse mis neil füüsiliselt erinevat on?
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 464
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
(19-05-2024, 10:29 AM)tõnn Kirjutas: Võiksid täpsemalt tutvustada meile seda autot ja ka põnevat ajalugu mis autoga kaasas käib.
Võibolla tasuks väärtuse mõttes taastada see auto just selliseks nagu ta rajamasinana oli.
Kui sa räägid, et sul on kaks eri tootekoodiga ABS blokki mille välimus
on sama kuid arvatavasti sisu on erinev. Siis ehk saad originaalblokil ära vahetada oksüdeerinud mootori ja piiluda sisse mis neil füüsiliselt erinevat on?
Kui esialgne omanik hakkab WRC suuremaid asju tegema, ei saa öelda, et ta juba ei püüdle sinna poole, siis masina ajalgu kui vägev ta on ei teagi, pole küsinud. Üldpildis on tegemist täitsa tänavalegaalse masinaga CITROEN C2 458MFB VIN: VF7JMNFSC97273291 (huvilised leiavad selle järgi ise info).
Hetkel valmistab peavalu ABS -ESP pump.
Saime torude küljest lahti. Ahjaa, eelmisel aastalt kihutasime sellega ringi, seega ei saa öelda, et seismisest ära surnud.
Abs-i mootor täiesti kinni ja ära oksüdeerunud. Alumises elektroonika osas ka osad klapid kinni ja lahtivõtmisel jäid jupid valele poole pumpa.
Hetkel vist läheme seda teed, et paneme selle uue-vale pumba peale. (Seest on tõesti teistsugune) Kui ei tööta siis ei tööta, vähemalt on käsi soe ja saab edasi õiget pumpa otsida.
Samas kui on välja kirjutatud polegi vahet.
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Postitused: 1,285
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Kui peale selle uue-vana pumba paigaldust hakkavad ntx kojamehed ise tööle või auto enam ei käivitu, siis ära viga mujalt otsima hakka.
Sellise auto pisut suurem vend c3 nimelt oskas nii teha, et riknenud absi pump või selle aju tekitas ajajooksul paar a4 täit veakoode ning palju huvitavaid vigu, millest vist ykski polnud piduritega seotud.
Algas tyhisest uste mittelukustumisest, edasi elasid oma elu suunad ja kojamehed, ilmselt veel miskit mis meelde ei tule. Lõpuks ei võtnud starterit järgi ja siis reisis esindusse, kus tuvastati absi aju viga ja peale lammutusest saadud sama numbriga asja paigaldust taastus normaalsus.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 6,897
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Miks te teete pumbajutust väljatõstetud ABS-offtopicu sisse uue pumbateemalise offtopicu?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.