Postitused: 2,444
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
31
01-05-2022, 10:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-05-2022, 10:57 AM ja muutjaks oli
mossepower.)
See on veel ka õige Saksamaal toodetud põrnikas. Mäletan veel kui esivanem samasuguse 18 aastat tagasi Saksast hobiautoks tõi, siis oli ka väga oluline aspekt, millest põrnika puhul räägiti, et kas on toodetud enne Golf I tootmise algust või pärast. Enne Golf I on ikka õige saksa rahvaauto, aga uuemad on üldjuhul toodetud üldsegi Mehhikos ning võrreldes saksa rauaga vähemväärtuslikud ja vähemihaldusväärsed.
Lisaks on veel meeles selline eripära, et vanasti (ca. 20 aastat tagasi) rääkisid Pärnu kandis meil kõik üldjuhul soomepäraselt VW Kuplast. Põrnikas ja beetle on siia keelde justkui hiljem tulnud.
Igatahes edu masinaga!
Postitused: 5,275
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Läks eriti igavalt, käima sain ca 15 minutiga...
Vahetada vaja kõik mansetid ja mõned silindrid. Muidu ok.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 3,048
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Kas sellel ühepostitõstukil on ka mingi kaelakukkumise-vastane turvamehhanism? Küsin mitte mölisemise pärast vaid seetõttu, et oleks endal ka vaja midagi oma samalaadsele tõstukile välja mõelda.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 4,693
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Kunagi tisleriks õppisin siis räägiti,et tabureti jalg 5x5 cm ristlõige kannatab 5tonni massi oma pikkuse juures.
Postitused: 5,275
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
05-08-2022, 12:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-08-2022, 12:51 PM ja muutjaks oli
mlsluik.)
Õlimaht silindris on piisavalt suur ja väljapääs niivõrd väike et see annab ca 10 sekundit aega alalt lahkuda...
Saaks raamile lukustid ka tekitada metalli puuri ja mõne poldi näol, aga ei näe vajadust. Eluga ei pääse siit ilmast keegi. Parem elada kiirelt ja täiega kui pikalt vegeteerides ja mõeldes mis juhtuda võib.
See vana kahveltõstuk on muidugi kodujuures saanud asendamatuks abimeheks, ei möödu päevagi kui sellega midagi ei laadiks või tõstaks.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 3,521
Teemad: 26
Liitus: Dec 2002
Maine:
39
See elukas vist kangutab 3+ tonni? Põrnikas ei kaalu sellest veeranditki.
Pigem suurem oht on vast see, et ta kahvlite otsast maha libiseb kui näiteks mõnda kinniroostetanud polti toore jõuga lahti kangutad.
Postitused: 5,275
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Panin prussid kahvlitele peale libisemise vastu ja ühtlasema tõstejõu jagunemise jaoks. Tõstab vist ca 5tonni kui tagaraskus küljes oleks, mul see ära võetud sest üle 3 tonni pole olnud veel vaja tõsta. HUMMERI tõstab ka kenasti üles.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 1,302
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Kas põrrast sai isu täis, et müüki läks? Mis tal viga? Kere hapu?
Postitused: 5,275
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Kera täitsa tubli 3+, sõitmist ei sega otseselt midagi. Järgmine beetle olemas, see jääb üleliigseks.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB