Tuvastada: NSU jäänused
#1

Pärast poolt sajandit maapaos on välja ilmunud piltidel oleva mootorratta jupid. Kõigi eelduste kohaselt on tegu vana NSU maisete jäänustega aastast 1938/1939.

Oskab keegi mudeli täpsemalt paika ajada? Raami number 1104674.

Jupid on põhimõtteliselt saadaval. Olemas vaid see, mis piltidel. Mida piltidel pole, seda pole.

Kuuliaugu raamis saab pealekauba...

Pakkumised võib teha mulle privas. Tükid asuvad lõunasektoris.

A


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
                   
                   
                   
   

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#2

351 või 501 OSL. Täpse mudeli saamiseks tuleb 33.50 € välja käia.
Vasta
#3

(11-02-2024, 16:39 PM)Illimar Kirjutas:  351 või 501 OSL. Täpse mudeli saamiseks tuleb 33.50 € välja käia.
Kui ma olen õigesti aru saanud, siis NSU raaminumbri järgi saab teada vaid valmistamisaasta, mis antud juhul on 1938. Mudeli saab teada mootorratta muude detailide järgi või tehes päringu. Viimane info ca 2 aasta tagant oli selline, et neid andmeid NSU mootorrataste kohta Audi Traditionist ei saanud. Võib-olla on nüüd asjad muutunud, ma ei ole NSU asjadega kursis. 

Esimene porilaud on DKW NZ 250 või 350. Ka tagumine porilaud tundub piltide järgi olevat DKW. Pakiraam on väga sarnane 30ndate alguse DKW Luxus mudelitele.
Vasta
#4

Teoreetiliselt saab mudeli teada kui kirjutada "õigele" kontaktile Audi Traditionis ja vastatakse tasuta. Praktikas see iga kord ei tööta ja viimati keelduti niiviisi info avaldamisest. Aga kui maksta 33.50 €, siis saad kahe nädalaga enda postkasti (kirjana, füüsilisel kujul) allkirjastatud dokumendi (delivery information), milles kirjeldatud mudel, raami nr, mootori nr, tootmisaeg, tellija, põhilised tehnilised andmed ja (lisa)varustus. Olen kasutanud seda teenust korduvalt.

1938. aastaks oli 351 ja 501 OSL-i "unfitseerimine" jõudnud sinnamaale, et kere poolelt oli ainsaks erisuseks pöidade laius (2,5" vs 3"), mootori (+leegitorude) erisus loomulikult jäi. Eeldusel, et siin käsitletavad detailid on ikkagi kõik algse isendi omad, siis 3" pöia laiuse põhjal võiksime järeldada, et tegu 501 OSL-i jäänustega. Siiski jääb see paljalt eelduseks, sest antud valiku detailide põhjal ei saa 100% väita, et need detailid on tehasest ühe ja sama mootorratta küljes väljunud.
Vasta
#5

Tänan kõiki, kes aitasid kaasa antud mootorratta tegeliku pale paljastamisele.

Teema on leidnud lahenduse.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne