Mõistusevastased manöövrid liikluses

Rehvi lõhkemine tänase päeva Eestis , raske uskuda , eriti kui rehvil on muster vähemalt nõutud sügavusega ja sõiduk pole tugevalt ülekaalus , rehve on muidugi puruks ja tühjaks sõidetud , eriti madala profiiliga rehve ja näiteks Tallinnas Tartu maanteel kus trammitee rööbaste vahe oli kohati asfalteerimata .  Mootorsõiduki juhtimine nõuab keskendumist ja tähelepanelikust , ei saa nii et ühes käes on suitsev sigarett ja teises nutitelefon ja kolmanda käega rapsid pükstelt  sinna sigareti otsast kukkunud tuhka ära , et meheau põletada ei saaks , juhti oleks ka rooli taha vaja .
Vasta

Olles seda kurvi läbinud vist sadu kordi elu jooksul erinevatel kellaaegadel ja vaadates videot õnnetusest siis päike on ikka suht täpselt näkku ja ma kaldun ka sinna pimestamise poole.  Samamoodi võis just sel hetkel ka suure juhile päike peeglist silma paistma hakata ja hetkeks tähelepanu kõrvale juhtida. Tagant paistev päike võib olla sama hull kui otse vastu paistev.
 No ja vaevalt,et see vanadaam peale pauku pidurdada taipas, auto veeres edasi kuni hoog otsa sai. Ise ka pealt näinud selliseid õnnetusi paar korda kus osaleja lihtsalt ei pidurdagi - refleksid puuduvad täiesti.  
 Mulle tundub ikka suht selge kurvi otseks sõitmine pimestava päikese tõttu see asi. 
 Ei saa päris nii eeldada,et kõik õnnetused juhtuvad nutijoobe süül või kaasabil. 
 Ja see LV autode paremas servas sõitmine on ka vaikselt möödanik sest sealsetes klubides on juba väga väga palju importjuhte kes ei jaga LV kirjutamata reeglitest mitte essugi.
Vasta

(9 tundi tagasi)Vetu Kirjutas:   Ja see LV autode paremas servas sõitmine on ka vaikselt möödanik sest sealsetes klubides on juba väga väga palju importjuhte kes ei jaga LV kirjutamata reeglitest mitte essugi.

Kuuldavasti LV kohalik jõuametkond sellele teepeenral sõitmisele hea pilguga ei vaata. Valvsa pilgu all sedasi toimetades pidi olema suur tõenäosus, et pead oma tegevuse kohta Läti keeles aru andma.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne