Tööjuures on üks. Aasta ja neli kuud vana, 160k sõitnud.
Üsna mõnus on, sõiduautolik, auke neelab hästi. Pika teljevahe tõttu nigel pöörderaadius. Lühike buss ses suhtes parem kindlasti.
Juhi istet ja rooli annab vägagi piisavalt sättida. Koostekvaliteet ja kabiini materjalid täitsa tibatoba kaubiku jaoks, ei nagise ega lagune miskit veel.
Talvesõidu kohta ei oska, erinevalt eelkõnelejast, midagi halba öelda, üsna hästi püsib teel ja sumpab pehmes ka. Minuarust.
See mootor aga- 1.9tdi, on siuke pööret armastav, peugeoti 2liitrne samaväärne minu arust hulga parem, väänab tükk maad madalamalt. Muidu jaksu piisavalt.
Eelmine talv oli üks üsna oluline jama külmade-niiskete ilmadega- kippus hinge kinni võtma ja ka päris ära koolema. Mingitesse õhu kulgemise torudesse pidavat jää tekkima, neid siis puhastati justkui. Jama oli aga pidev ning ma pole kindel, kas sitirenoo tüübid ise ka aru said, milles uba, sest soojad ilmad tulid peale.
u.100k km juures annab otsad too 6k. kast. \'Annab\' võin sellepärast öelda, et peale meie oma tean veel kahte bussi, millel asi juhtus (üks neist, tõsi, kands nime Opel, aga see ei oma tähtsust). Täpsemalt surevad kastis paar laagrit, nii et valjenev undamine teise ja kuuenda käigu juures on indikaatoriks peatsest remondist. Väga pikalt ei maksa laagrite laulu kuulata. Kusjuures, pole küll uurinud, aga oletan, et tegemist võib vabalt olla veaga, mis likvideeritakse valmistaja kulul. Ma ei ole huvi tundnud, kuidas meie bussil läks, kuna viibisin sel ajal parasjagu puhkusel.
Tegelikult samasugune kaubik, nagu enamus teisigi, ainult mõnusam sõita ja inetuma väljanägemisega. Ning odavam kui VW
aa, ja kuna ökonoomsusteema on ka aktuaalne sellise sõiduki juures, siis ca 50 liitriga sõidab ca 700km linnas.