Postitused: 424
Teemad: 19
Liitus: Feb 2002
Maine:
3
see on üks hea auto. kui ta veel ajakohasemad mootorid saaks ja elektroonilisi lisasid (võimendid, ABS jms).
disain ja läbivus on tal väga kõvad.
mõelge mis mõnusat urinat võiks ta produtseerida VW 1,9 või 2,5 TD mootoriga. ilusti timmitud sumpa ja stereoga.
keerate pärnu maanteelt kaarli puiesteele disla müdina ja turbovilina saatel ... rrrrr
ja hea projekti saab temast ka ... üks õnnestunuma disainiga venelastest
Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Lada klubissegi liitus juba mõnda aega tagasi brassiilane!!!!:o
Postitused: 439
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
küsimus on siis minul selline et kas kõik nivad on püsiva nelikveoga või on mõni neist ka lülitatava nelikveoga
Postitused: 304
Teemad: 34
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
kõik nivad pideva neliveoga
see kang mida ekslikult peetakse neliveo sisselülitamiseks(tean inimesi kes aastaid nivat omanud ja nii arvavad ) on tegelikult sildadevahelise diferentsiaali blokeering.
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
"Siis uuri oma Niva ehitust veidi saad targemaks. Nival on pidev nelivedu, lülitada saab vahekasti differantsiaali blokeeringut ja aeglustit."
:
nival ei ole pidev nelik mine uuri oma nivat ise sest ma tean mul on praegu niva ja sellel ei ole pidev nelik ma ei tea mis kuradi niva sul on kui sul pidev nelik on
Postitused: 2,221
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Miks oli tatipritsimiseks vaja pea 2 aastat vana teema üles kaevata?