K-750 ja K-750M erinevused
#1

Üks võhiku küsimus- millised muudatused tegi läbi K-750 üleminekul K-750M-iks? Ärge maha laske kui küsimus väga loll on Wink
Vasta
#2

Kuna mul oli kunagi K750 1964a, siis teatsin täpselt hulga erinevusi. Nüüd ei mäleta enam täpselt. K750 mõned erinevused, mis meelde tulevad: esimesed amorditorud peenemad, \"prillid\" teise kujuga, ratatse rummud küljelt vähem punnis, pealpool karbussi juures oli mingi erinevus silindriribide kujus, kalasabasummutid
Selle 1964a K750 tehaseraamatu kaanel oleval pildil aga sellised erinevused: kiigega esihark, tagurpidi heeblid, sile vaid kolme triibuga silindripea (nagu M72).
Vasta
#3

K750M on kiire tagadiffer

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#4

ala310 Kirjutas:K750M on kiire tagadiffer
Minu andmetel on originaalis kõigil emmilistel (alustades M72 ja lõpetades Uraaliga) tagadiffri ülekandearv 4,62.
Soolo miilitsa Uraalil oli vist kiire differ.
Vasta
#5

Romka- siis muudatused rohkem kosmeetilist laadi. Uurisin kah netis leiduvaid fotosid, aga need kippusid olema rohkem pudru ja kapsad.... et näiteks \"genuine\" k-750 oli dnepri mootoriga... Mis aastal tuli välja K-750M versioon? Lapates postitusi märkasin mõnda, kus räägiti K-750 1965 aasta mudelist, samas sihin ise praegu ühte K-750M, mille aastanumbriks öeldakse 1963....
Ala310- kas kiireid tagadifreid pandi korviga tsiklitele? Ehh, minu esimene käik oleks olnud motopoodi kiiret difrit ostma (muidugi juhul kui õnnestub see isend ära tuua) Smile
Vasta
#6

Miilitsad kasutasid ju ka K750M kuna neil olid kiiremad difrid. Nii on mulle räägitud, sest neil pidi ju vähe parem minek olema, muidu oli ju jälitamine mõttetu. 5.a tagused tsikliostu hullused soomlastel olidki just K750M millel oleks kiired difrid. Ja see ju su oma valik kas võtad korvi ära või paned just külge, peaasi et dok ok oleks.

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#7

Pakun \"emmimeestele\" turbot, asi kujutab endast üht kummivoolikut ning ühendustükke, mille abil ühendatakse karburaatorid -tegemist on tehase tööga asi on pakendis ja tehasepoolt on ühendustarvikud ning diagramm millel tõestatakse asja efektiivsust võrreldes tavalise karburaatori ühendusega. Kellel huvi võtku privas ühendust.

2 Gaz 67, 2Gaz 69A, Bobeda M20, Moskvits 401, Gaz 51,K-750,Dnepr Mt9,K-650
Vasta
#8

Raamat ütleb: K750M hakati tootma 1964.a. 750-l algselt ikkagi jah alahoobadega esihark, 750M-l aga 2-poolse toimega hüdr. amordid, silindripead ribilised paremaks jahutamiseks, karteril ka ribisid rohkem?, heeblid jah teistpidi, käiguvahet.süst. erinev, piduritrumlitel sisemuse kaitseks labürinttihend, esilambi võru nokaga, seda tagaülekande erinevust pole kuulnud ja ei usu! K750 hakati tootma 1958.
Vasta
#9

Tänud vastuste eest! Uhasin täna Tartumaale seda isendit vaatama, pidi olema 63 aasta K-750M, esiklaasiga, täisoriginaal (mitte midagi polevat tehtud), hinda küsiti 7 ja 8 kilo vahele. Olin lootusrikas. Kohapeal selgus, et sumpad olid iz-i omad, paak (vist) dneprilt, porilauad polnud päris need, mida olen piltidel näinud ja tagatipuks olid rummud ja kroomosad hõbevärviga ja muu osa nitrovärviga üle lastud ja aastaarv tegelikult 1968. Uhhhhh! Pererahvas oli talunikud, sellised hästi toredad ja sõbralikud, ei jätkunudki südant neile öelda, et nende soovitav hind ei ole reaalne. Vabandasin ennast välja sellega, et originaalosade hankimine ajab mu eelarve hullusti lõhki. Et esimene katse läks seda teed, kuhu esimesed katsed ikka lähevad Sad
Vale foorumi osa küll, aga kui kellegil kusagil midagi asjalikku emmilist silma on hakanud, siis kimp banaane ja kast õlut minu poolt Wink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne