16-11-2004, 20:57 PM
GAZ 24 tagavedrustus
16-11-2004, 21:11 PM
metalliotsija Kirjutas:[attachment=3101]Tere. Avastasin hiljuti õuele veetud GAZ 24 Dieseli (1975, vastav mootor kahjuks puudub) tagumiku alt säärase \"edasiarenduse\". Palun avaldage arvamust, et kas tegu Gorki inseneride saavutuse või mõne suvalise meistrimehe kätetööga. Auto on olnud erakätes, toodud 1980. aastate algusepoole Soomest.
Mina küll kahtlustan omaloomingut. Või sealpoolset (nt Scaldia Volga SA, Belgia) loomingut.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
17-11-2004, 10:13 AM
Eks need coiloverid kohalike kuldsete käte töö ole...
17-11-2004, 23:45 PM
valdo Kirjutas:Mul oli Soomest ostetud Datsun 220C Diesel aastast 80.Selle auto tagavedrutus oli ja on ideelt sama Volga omaga.Esimest korda õlivahetamise ajal auto all olles avastasin ,et amortide ümber on keerdvedrud,sarnased fotol nähtavatega.Sõidus oli tunda,et üksi või kaassõitjaga sõites oli auto tagant väga puine.Asi läks heaks ja meeldivaks siis kui taga vähemalt ükski reisija oli.Minu autol oli taga konks ja tean ,et sellega veeti vahetevahel haagissuvilat.Äkki oli selle tarvis siis pandud erilised amordid (reguleeritavad)koos lisavedrudega.Kasutajamanuaalis ja ka hiljem teistel seda marki autodel(neil mida ise olen saanud veidi lähemalt uurida) pole selliseid kohanud.Arvan,et mingi servis ikka paigaldas neid ja mingi suvaline sepp neid vast ei paigaldanudmetalliotsija Kirjutas:[attachment=3101]Tere. Avastasin hiljuti õuele veetud GAZ 24 Dieseli (1975, vastav mootor kahjuks puudub) tagumiku alt säärase \"edasiarenduse\". Palun avaldage arvamust, et kas tegu Gorki inseneride saavutuse või mõne suvalise meistrimehe kätetööga. Auto on olnud erakätes, toodud 1980. aastate algusepoole Soomest.
Mina küll kahtlustan omaloomingut. Või sealpoolset (nt Scaldia Volga SA, Belgia) loomingut.
Lugupidamisega,Flanagan
18-11-2004, 09:30 AM
Tehas läks näiteks universaal kerega Volgade puhul tunduvalt lihtsamat teed, nimelt pandi kaks pealehte vedrupakki. Aga \"välismaal\" polnud ilmselt neid lisa vedrulehti võtta ja arendati midagi arenemisvõimelisemat.
Minu peres on kolm Soome Seppade käes olnud autot, neist kaks nõukogude päritolu ja üks vana Soome takso. Mosse ja Volga on saanud ikka tõsist heaoluriigi tuuningut, sestap need nii mugavad ongi. Alustades elektriseadmetest ja õlidest ning lõpetades muu lisatava pudi-padiga.
Minu peres on kolm Soome Seppade käes olnud autot, neist kaks nõukogude päritolu ja üks vana Soome takso. Mosse ja Volga on saanud ikka tõsist heaoluriigi tuuningut, sestap need nii mugavad ongi. Alustades elektriseadmetest ja õlidest ning lõpetades muu lisatava pudi-padiga.
Tõnu Piibur
5116265
24-11-2004, 09:24 AM
Pisut OT, aga ei viitsi ka eraldi teemat teha. Tuli nimelt meelde et ajakirjas Tuulilasi millalgi 80-ndate algul uute autode hinnatabelis oli Volgade all lisaks tavalisele (2445 ccm) ja diislile ka V6. Mootor oli siis Fordi 2.8-liitrine. Pole kuskilt mujalt sellise auto kohta midagi leidnud. Võimalik, et Volgadele diislite (ja V6) paigaldaja varustas neid ka vingema tagavedrustusega.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne