Kas siis tõesti kõik vanatehnika huvilised teevad sellised keevitustööd ise ?
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Mine suvalise tuttava juurde, kellel kolmefaasiline süsihappekeevitus. Sellega peaks saama üsnagi hea keevise. Pärast keevitamist/käiamist võid kindluse mõttes miski värvimist kannatava kahekomponendilise hermeetikuga üle teha keeviskoha (et lekkimist välistada).
Mina tean, et 1980ndate lõul ja 90te alguses Kemppi aegadel tehti sama EPOga ja reeglina pidas! Praegu on kindlasti palju paremaid mögisid...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Tänud neile kes kontaktid privasse saatsid.
Minugi poolest võiks teema lukku panna !
Veel üks küsimus antud teemal ........... olen kuulnud või lugenud kuskilt, et paagi enda sisepindasid võib veel igaks juhuks mingi epo värviga katta .............. kas asjal on jumet ja ega see kuidagi bensuga kokkupuutes ajapikku lahustuma ei hakka ?
Teab ehk keegi või on isegi katsetanud ?
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Mul sama probleem : paagi kinnituskõrvu vaja natuke ümberpaigutada.
Kuna sooviks ikka mõnedkümned aastad veel siin ilmas veeta, ei taha kohe keevitusega asja kallale minna. Vett ei soovitata paaki toppida,
argoon olevat parem variant, aga seda pole eriti lihtne saada. Niisiis tuli mõte kasutada juba põlenud gaase, ehk suunata toru mõne mootori summutist paagi täiteavasse ja bensiinikraan gaasiga täitmise ajaks eemaldada. Kas keegi on proovinud?
Postitused: 53
Teemad: 2
Liitus: Jul 2005
Maine:
0
Ei saa aru mida nuuskpiiritus tegi?
Postitused: 66
Teemad: 23
Liitus: Feb 2004
Maine:
0
Enne keevitust olen lasknud süsihappegaasi paaki ja siis keevitanud