mida tähendab küünalde läbipõlemine? saan aru, et pirnid läbi põlevad...
No küünlad lihtsalt ei tööta enam pärast esimest käivitust.Saan ühe sõidu ära teha ja juba on üks pütt järelt ära.Ei tea mis viga on.Ei jõua enam küünlaid osta.
PS:selline viga on ka et genekas ei lae ka enam pärast käigukasti vahetust.
VEllou KAsk
Registreerimata
Pane vana käigukast tagasi, siis peaksid mured kaduma
Postitused: 5,843
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Kas pole äkki viga mootori/kere vahelise massijuhtme puudumises/lahtiolekus?
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 5,843
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
üks ots on väidetavalt keevitatud kere külge kusagil vasakul pool mootorit, teine ots kinnitub mootori külge siduri töösilindri juures.
Kui seda pole, siis võta üks jämedam juhe ja pane otse aku miinuskingalt mootori bloki külge. See ajab ka asja ära.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Tänan abi eest proovin selle kindlalt ära.Aga mis on veaks siis kui laadimistuli ei põle aga generaator ei lae ka?Harjad suht korralikud.
Postitused: 3,144
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
35
Kui Sa asja käimakasti vahetusega ei seostaks, vastaks Su murele küünalde tahmamise kohta lihtsalt: Vene auto tahab Vene küünlaid. Mu mosule ei meeldinud ka uued Boshi küünlad, mis väidetavalt sama kuumuse näitajatega (mis krt see tark sõna oli, mis seda iseloomustas). Said tavalised vene küünlad peale ja käis jälle.
Uued küünlad vist ikka lahjema-valusama põlemise jaoks. mosse rikas segu ja õli mis ei taha karteris püsida, mõjusid Boshi toodetele kiiresti ja hävitavalt.
pane uus korralik massijuhe mootori ja kere vahele. osta näiteks lammarist volkari massijuhe - sellel on aku klemm ja klemmid kere ja mootori külge ühendamiseks. originaal massijuhe käib siduri koja külge ja vanade ladade nõrk koht (kere küljest tükib ka lahti tulema). see viga võib otseselt olla tingitud käigukasti vahetamisest (kas jäetud külge keeramata või läks katki)...
Postitused: 5,843
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Ja üldiselt võib ka laadimise puudumise põhjuseks olla mainitud juhtme lahtiolemine.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Kuidas nendel Ladadel generaator ja aku massiga ühendatud on?
Näiteks GAZ24-l on mõlemate miinused ning katkesti alasi ühendatud mootoriplokiga ja mootori kereühenduse katkemise korral peaksid vist ainult tuled ära kustuma. Usun ise, et venepäritolu masinad enam-vähem ühte moodi ehitatud. Mul tuttaval olid laadimisprobleemid Opeliga (täpset marki kahjuks ei mäleta). Selgus, et generaator oli mootoriga ühendatud kummipukside ja vist mingi rihmapingutusvedru kaudu. Probleemi kõrvaldamiseks piisas korraliku ühenduse tekitamisest lisajuhtmega.
Kui ampermeetrit pole, saab kontrollida voltmeetriga (soovitavalt digitaalsega) pinget akuklemmidel. Täislaetud akul peaks see koormamata olekus (muid tarviteid peale voltmeetri ühendatud pole) olema 12,66V ja
täiesti tühjal 11,64V, arvutatakse valemiga (elektrolüüdi tihedus+0,84)*6 , kusjuures tühja aku elektrolüüdi tihedus on 1,1g/cm^3 ja täislaetul
1,27g/cm^3. Kui mootor käivitada ning keskmistele pööretele reguleerida (lugeda: natuke gaasi anda) , peaks pinge kerkima kuhugi 14,0...14,5V kanti. Meetod pole küll nii hea (näiteks on aku pinge kohe pärast laadimist üle 12,66V), kui ampermeetriga mõõtmine, kuid annab ikkagi ülevaate laadimise olemasolu kohta. Nii reguleeriti näiteks Žaporožetsite
pingeregulaatoreid, kaugtuled lülitati sisse, hoiti mingit ettenähtud väntvõlli pöörlemissagedust ja reguleeriti pinge paika.