Postitused: 239
Teemad: 25
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Mul on ise tehtud sellised sumpsid nagu sellel 640 -l olid. Mina küll ei teinud, kuid ostsin pooliku projekti omale... Jawa 638 siis.
Tahad näha siis tseki siia:
http://moto.world.ee/modules.php?name=Fo...pic&t=2234
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Postitused: 171
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Ise tegemisega on see probleem, et suvaliselt kokku keevitada ei tohi.
Kõik peab täpselt välja arvutatud olema, et mootori võimsus kaduma ei läheks ja ka tema tööiga ei lüheneks-ei tahaks uuesti jalgratast leiutama hakata.
Vahepeal juba mõtlesin ise teha vanema 633(634) summuti elemendi baasil uued sport summutid, kui neid õigeid saada ei õnnestu.
Tahakski teada, kas need originaal sportsummutid on mootori seisukohast paremad/halvemad nendest 638 originaalidest?
Kui selgub, et on viletsad, siis oleks vast küll mõtekam ise teha.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
Ise tehtud ei ole ilusad. Sport summutid maksavad terves komplektis 5tuh eeki. Rääkisi ka sellest teemast inimesega kes on sport summutitega jawa 640 sõitnud. Võimsus ei olevat nõrgem. Ennem on tsipa parem.
Ise pooldan täis originaali mõlgivabasid.
RK
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 171
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Ka mina tahaks neid originaal sportsummuteid ikka, isetegemine pole ikka suurem asi.
Ega keegi ei oska öelda, kes nende Eestisse toomisega tegeleb. Kloostrimetsa motopoest ei õnnestu saada vist(neil olnud juba 2 tsehhis käiku, kuid ikka olen ilma)seal pakuti hinnaks ca 3000 eek
To unimüts: Mida sa komplekti all mõtlesid, kas kogu värki koos leekaritega? Kui siis, kas ilma leekariteta tuleks odavam?
Mul need summutid lähevad 634 projekti peale,et siis 640-i leekaritega pole miskit teha.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
Kuule sulle pakuti 3000eeki tk. Tean seda, kuna uurisin ise ka. Jäägi Jakoga jawa.eest sealt saad kõige kiiremini.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 171
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
02-11-2005, 19:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2005, 19:57 PM ja muutjaks oli
ints0000.)
Palju seal jawa.ee-s 2-e summuti hinnaks tuleb ka? (ainult summutid,ilma leekariteta)
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
Kahjuks on sport summutitel spets leekarid. Teised ei sobi. Ühes saksa foorumis oli sellest pikk jutt. Teiseks ühed on kroomitud teised on mustad.
jawa.ee juppide müüja on Jako. saada talle kiri selle küsimusega. jako@baros.ee
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 171
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Midagi tuleb välja mõelda, sest need leekarid mootorile 634 ei sobi silindrite poolse kinnituse erinevuse pärast.Musta värvi saab nad alati teha.
Pildi järgi tundub, et need uued leekarid on lühemad. Kui läbimõõt sama on, mis vanadel, siis peaks andma ju vanu kasutada, võib-olla tuleb lühemaks lõigata ja õige nurga alla painutada.
Saatsin Jakole küsimuse.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
Võta tavalised summutid ja lõika pooleks. Keevitad nurga all kokku. Varem tehti seda tihti. MUL endalgi vedelevad ühed 634 lühikesed summutid. Ei ole viitsinud jamada ja nurga alla keevitada. MA ei näe ise nende summutite vajadust.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 171
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Mul praegu kasutusel uue 634 summutid(täpselt sama ehitusega nagu 638)
Nende sõelaelement on suht vilets,need baraniit seibid lähevad kähku läbi.
Neil on ka mingi viga,et mootori sama võimsuse saavutamiseks peavad mootori pöörded ca 500rpm võrra kõrgemad olema, kui vanade 634 summutite kasutamisel.
Ja veel põhjus miks sportsummuteid vaja, sest praegused ei sobi kohe kuidagi enam ratta välimusega kokku.
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Kunagi lasin oma 638-le teha uued sõelad. Probleem oli selles, et eelmine omanik oli sumpsidelt u. 30cm maha lõiganud ja need olid ka tühjad. Siis lasin teha midagi sellist: [===] ehk siis otstes olid sissepoole pööratud servadega seibid ja keskel oli vist 15mm perforeeritud toru. Sellele torulekeerasin klaasvilla ümber ja surusin sumpside sisse.Kinnitasin kahe neediga. Hääl läks veidi vaiksemaks kui originaalil, minek aga läks tsipa paremaks. (vähemalt liikus see väga äkiliselt).
Postitused: 112
Teemad: 18
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
15-11-2005, 17:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2005, 17:11 PM ja muutjaks oli
IZJU2.)
to IZ350:
Tere kuule ütle kui paksust plekist sa need resonaatorid tegid? Kas mingi 0.8-0.9 mm peaks sobima, et koonused,silindrid valmis painutada?
Äkki oskad midagi selle kohta öelda, kui resonaator(s.t otsast lõpuni) valmistada kahest tykist, need kokku keevitada ja vedeliku surve all 6ige kuju sisse pumbata? Piltide järgi jäi tulemus väga zajebiss, s.t. jäävad ära vertiikaalsed keevistus6mblused resoka pinnal koonuste ja silindrite liitekohtadel. Ainuke jama selles, et tegevus eeldab v6imast käsipumpa(900+psi). Tunned äkki kedagi(kasvõi ntx v6rriv6idus6idust) kes sellist tehnoloogiat kasutanud on?
Kogu eelnev protsess piltidel kujutatud
siin
130km/h @ Jupiter1 - serious s**t