Teema on suletud

Pildimäng, osa 6.
#81

Õige. Pildil nähtav katus on Bertone kujundatud, kõik mis jääb allapoole on tavalise 200-seeria Volvo moodi.

Rover 3500 - European Car of the Year 1977
#82

Küsiks marki ja mudelit.

Pilt siin.
#83

Arvan, et mingi Šveitsi sõjaväeliikur 50-ndatest, kui kas on Mowagi toode või mitte, ei oska küll öelda.
Edit: Üles leidsin! Ei ole Mowag, hoopis Saurer M4.
http://www.kdf82.kgb.cz/html/saurer.htm

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
#84

Tegu jah Saurer M4-ga.
#85

a mis pill see on? (vist liiga lihte pähkel autotarkadele Smile )
#86

Teadmiseks Rainerile, et pildimängu reeglite kohaselt võib uue pildi panna eelmise äravastanu!!
Aga see "pill" on Tatra prototüüp T 603 A, valmistati ilmselt 1964 (millegipärast ükski seda autot kajastav link ei taha täna avaneda). Valmistati kaks eksemplari: pildilolev sedaan ja kombikerega kiirabiauto. Kombi asub praegu Tatra tehasemuuseumis Koprivnices, sedaan aga müüdi pärast katsetusi eravaldusse. Möödunud aastal, kui otsisin internetist infot selle auto kohta, sattusin oma üllatuseks müügikuulutusele. Pakuti siis müüa sedasama sedaani, seisukorra kohta oli kirjutatud "sõidukorras, kuid vajab restaureerimist". Loodan, et see huvitav peatükk Tšehhimaa autotööstuse ajaloost leidis väärilise omaniku.
Nüüd siis uus pilt: tagasihoidliku moega kupee lähiminevikust.
Pilt.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
#87

Toyota Paseo?
#88

Vastus õige, on Toyota Paseo. Neid leiub ka Eestis.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
#89

Järgmine pilt:
[Pilt: _auto2.jpg]
#90

smolin Kirjutas:... pildimängu reeglite kohaselt võib uue pildi panna eelmise äravastanu!!...

vabandust, jäi 2 silma vahele (vastus muidugi 100% õige)
#91

Aga pildil peaks olema Alvis TD21, vist series 1

Rover 3500 - European Car of the Year 1977
#92

Õige vastus. Järgmine pilt, palun.
#93

Jätkame sama luksuslikult

Rover 3500 - European Car of the Year 1977
#94

Isotta-Fraschini 8C Monterosa. Kabriolettkerega prototüübi valmistas Boneschi, kerejoontelt erineb see mõnevõrra Zagato kujundatud sedaanist ja kupeest. Välimus ei reeda, et V8-mootor asub taga. Aastatel 1947-49 ehitati neli autot: sedaanid Zagatolt ja Touringilt, kupee Touringilt ja pildilolev Boneschi kabriolett. Reklaamkataloogis oli tervelt 13 kerevarianti. Katse taaselustada sõjaeelse Itaalia luksuslikem automark ebaõnnestus ja 1949 kuulutati välja pankrot.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
#95

Nii see tõepoolest oli. Uus pilt palun!

Rover 3500 - European Car of the Year 1977
#96

Aga palun:
pilt.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
#97

Mõne Itaalia väikefirma loomingi Fiati (850 ?) baasil. Pakun Moretti.

Rover 3500 - European Car of the Year 1977
#98

Jah, õige vastus. Auto nimi on Moretti 850 Berlina Special. Näeb välja nagu kokkusurutud OSI Alfa Romeo 2600, kas pole? Pole ka ime, mõlema disaineriks oli Giovanni Michelotti. Moretti valmistas oma versioone (peamiselt kupeesid) enamikust 50-60-ndate Fiati mudelitest.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
#99

Järgmine auto on oma olemuselt sellele Morettile üsna sarnane: haruldase kere all peitub levinud tehnika.
[attachment=22302]

Rover 3500 - European Car of the Year 1977

Midagi Citroeniga seotud vist...

Just a man!
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne