27-10-2004, 16:52 PM
probleem selles et on vaja mopile uut siduri nuuti mis käib väntvõlli otsa. kas neid nuute müüakse poes eraldi või peab uue siduri ostma ??? ja kui palju sidur maksab ??
paar küssat veel :
kui palju maksab sellele rigale väntvõll ???
väntvõlli otsas on ( krt ei oska hästi seletada ) sidurile vajalik vedru . Võtsin siduri maha , kui raske on sidurit uuesti tagasi panna , seda vedru on ju päris raske kokku suruda ???
mis õli käigukasti panna ??
(autooli , tappi vms)
s62 vänt võll mul on.. ja peale selle kui vedrut kokku surud siis pane sinna taha midagi vahele nii et see plaat on eespool mille kyljes on pulgad mille kylge läheb sidur
Postitused: 380
Teemad: 10
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
tegelikult on sellejaoks tõmmitsad olemas...
I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
Postitused: 3,019
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Kokku saab selle siduri suhteliselt lihtsalt ka ilma tõmmitsateta, aga selleks vaja 2 inimest.
Kõigepealt aseta 2-3 naela (vm. sarnast) alumise vaheketta ja korvi vahele, et korvi sisu maksimaalselt välja saada.
Siis võtab sell nr. 1 torujupi , haamrivarre vm. sobiva eseme ning vajutab vedru kokku niipalju, et pealmine ketas läheb pulkade otsa. Sobival hetkel annab teine sell kruvikeerajat (meislit) ja haamrit kasutades pealmisele kettale sobiva tugevusega hoobi mis keerab ketta oma kohale.
Tehasepoolt paigaldati vanasti ka stoppertihvtid, mis pidid vältima siduri pealmise ketta lahtitulekut, kuid praktikas painutati ketta stopper-aasasid (kuidas iganes neid nimetati) natuke ja oli ka ok.
Samas vajan ise ka S-62 sidurikorvi. soovitavalt koos ketastega.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
oleks pakkuda riga mootor väntadega korras ja sidurikorv
kas kellelgil on s-62 mootori käigukasti hammakaid
Postitused: 81
Teemad: 2
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
Targutaks natuke :-)
Kui oma Stella S62M mootorit algosadest uuesti kokku lappasin siis sai vahetatud päris hulga pulkasid, nende hulgas ka käigukasti veetav (see kuhu ketihammakas otsa käib) võll V50 omaga. Nagu sobis. Samamoodi tundus mõõtude järgi sobivat ka käigukasti teine pool.
Ainuke asi mis _ei_ sobi on V50 sidur, seda kahel põhjusel - nuudid ei klapi ja vähemasti minu aretisel jäi sidur liiga välja (kaan ei läinud enam peale). Vahetükiga sai toimivaks.
Kokkuvõte - minu S62M mootorist on orignaal põhimõtteliselt vaid genekas, mootori korpus (mootoripooled, kaaned), suur hammakas sidurikojas ja käiguka vedav võll selle hammaka küljes. Kõik muu on V50 oma/sellega ühilduv/selle pähe ostetud.
Postitused: 137
Teemad: 14
Liitus: May 2005
Maine:
0
Ma surusin siduri kruustangide vahel kokku.
Postitused: 636
Teemad: 53
Liitus: Dec 2003
Maine:
1
Hmm... ma panin Delta siduri kokku nii, et hoidsin vasaku käega masinat püsti ja paremaga surusin plaadi alla ja siis keerasin - 10sek. Seda siis täiesti uue siduri puhul, vanade kõverate plaatidega oli tunduvalt rohkem jamamist.
Postitused: 81
Teemad: 2
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
Oleneb sidurist. Sellel V50 siduril mis ma oma masinale ostsin, oli suht peenike ja mitte just väga vintske vedru. Tagumisele plaadile suskasin peenema kruvikeeraja alla, mõlema pöidlaga surusin pealmist plaati ja kokku ta läks. Mitte üle 1 minuti pusimist.
Samas, masinaga kaasa saadud jupikastis on päris mitu väga emast sidurivedru. Neid küll enam ilma abivahendita paika ei saaks.
Rääkides sellest pealmisest plaadist siis minul jäigi talle stopper panemata... On vist vaid aja küsimus millal see sidur laiali vajuda suvatseb? Mingi 200km jagu on küll ka niisama ära pidanud...
Talvel ilmselt võtab mootori maha ja lahti sellepärast... Raam tahab niivõinaa korrastamist ja uut värvi kõige otsa.
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Mul on umbes 15'est mootoris ainult ühel stopperseibid olnud... ja sellel oli neid tehasest lausa peoga pandud, et paar ka hammasrataste vahele jaguks. Siiani ei ole mingeid siduri lahtijooksmise probleeme kunagi ühelgi olnud. Tähtis on see, et paned õigesuunalise ja korras õnarustega surveplaadi. Siduri ainus ennast lahtikeerav tüüpkoht tundub väntvõlliotsa mutter.
Postitused: 81
Teemad: 2
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
Tollele väntvõlli mutrile pistsin ma karvase kraega stopperseibi kõhu alla ja keerasin selle koosluse suht looma jõuga kinni (niipalju kui julgesin st). Hiljem kui ühe korra pidin siduri uuesti maha võtma siis sai tiba punnitada enne kui mutter seibi küljest liikuma pääses. Teised lahtitulevad mutrid stoperdasin käepärasest materjalist omatehtud (1mm paksusest plekist lõigatud sobivas mõõdus seibi moodi jupid :-)) julladega sest originaale polnud kusagilt enam võtta.
Surveplaat sai küll õigetpidi tihvtipeade õnarustega, see on kindel.
Miks te inimesed pitskruvi ei kasuta?:O Paned mootori pitskruvi vahele ja surud siduri kokku ning keerad plaadi paika,milles probleem?