müüakse Jensen FF
#1

Ma ei tea, kui palju siin inimesi kes teab mis auto see on...
Neile kes ei tea - esimene seeriatootmisesse läinud sõiduauto millel on täisnelivedu, ABS, traction control. Omal ajal, aastal 1965 see oli kõige progressiivsem auto maailmas. Kokku tehti 191. See on auto tehase nr-ga 6.
ei tea mis tunne kui vaatad alt ülespoole maailma esimesele täisveolisele transmissioonile, millel on seerianumber 00006

http://www.lupine.demon.co.uk/fsff6.html

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

Sõbrad!

Palju odavamalt ja palju lähemalt. Kui huviline leidub, oleks auto juba ülehomme Eestis. Ise ei ole huviline.

http://www.blocket.se/view/6606330.htm?c...c=1&city=0

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#3

Julgen tähelepanu pöörata sellele et Rootsis myydaval isendil puuduvad mootor,käigukast ja väljalaskesysteem.Ma ei tea kas sellel autol kasutatakse mingi teise tootja agregaate mida on lihtsam leida,originaale vist igal pool ripakil lebamas ei leia.Kuskilt on meelde jäänud et mootor vist oli chrysler/dodge 318 cid?Hind on muidugi on pealtnäha soodne.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#4

Oli, jah, Mopar 383 mootor tal ning Torqueflite automaatkäigukast. Aga Jensen Interceptor ja Jensen FF on ikka veidi erinevad autod - üks on lihtsalt vinge GT auto (tehtud umbes 10 000 tk) ning teine on oma aja tehnika ime mis on tänase päeva suur haruldus (kokku valmistati 191 esimese seeria masinat), hea pakkumine, sest et minu teada, kõige suurem Jenseni probleem on rooste ning kõrge avariilisus, ning just Inglismaal selliseid isendeid peaks küll jatkuma millel on agregaatid peal aga kere on läbi või puruks sõidetud. Interceptor ei ole nii haruldane nagu FF- isegi mobile.de-s on neid 10 tk. pakkuda. FF vasakpoolse rooliga tehti üleüldse üks või kaks. Praegu E-bays ka pakutakse ühe auto, aga  rool valel poolel.
Vaadates seda väljalaskekollektori vormi, julgen väita et selle "nullist taastamine" võib maksma minna kümneid tuhanded kroonid.







Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#5

denis23: "julgen väita et selle "nullist taastamine" võib maksma minna kümneid tuhanded kroonid."

Kulla sõbrakesed!
Kui Interceptori taastamiseks kulub kümneid tuhandeid kroone, siis võib öelda, et asi on ikka väga, väga odavalt valmis saanud....Smile)
Vasta
#6

Tegelikult on vist 3/4 vanade masinatega see, et nende nullist taastamine läheb väga kalliks, isegi kallimaks kui auto hilisem väärtus.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#7

Teame, teame, mis auto see on...

Hind pole ka ju paha, mingi tutika kolmese bemmi hind on praktiliselt sama, ja neid on kogu linn täis...

Samas võib-olla juba mõne aasta pärast näeme siin mõnda sellise tasemega haruldust ka, näiteks mind isiklikult üllatas see aasta, et Volvo P1800 on Eestisse juba päris mitu ostetud. Kui järgmine aasta näiteks mõni Jaguar E-Type kuskilt välja kargab, siis Jenseniteni on sealt üksainus samm Smile
Vasta
#8

Minu andmetel on Eestis lausa kaks E-tüüpi juba olemas. Ühel käib hoolas mootori kaprem (omanik tahab ta miskipärast "kibedaks" teha; kolmekordsed karpad, sportnukad jms), teine redutab niisama varjus...

Nii, et, mehed, siwa Ruutsi ja Jensenit kokku pakkima. Ma ei ole sellesse kuulutusse süvenenud, aga hind tundub küll naeruväärne...
Vasta
#9

Lahe! E-Type pole ka iseenesest teabmis megakallis auto, Tallinna tänavapildi kontekstis. Selline "kõrgem keskklass". Ma muudkui imestan, miks selliseid autosid siinkandis endiselt nii vähe on.
Vasta
#10

Usun, et kindlasti tuleb aeg, kui ka meie rikkurid sellise viisi silma paista avastavad....Smile,
Praegu kirjutab kroonika, et see ja see ostis uue Quattroporte ja too sõidab 2004a Bentley`ga. Küll need aastaarvud ka muutuma hakkavad, kui aeg edasi läheb. Eestlane on ju trendiinimene.
Ja mujal see trend juba on.
Vasta
#11

oot-oot...mitte Interceptori vaid selle roostevaba torudest V8 VÄLJALASKESÜSTEEMI taastamine võib maksma kümneid tuhanded krooneSmile

aga veel on asi mis mind veidi riivab see on see, kuidas need samad "kollektsionärid" nagu üks kari jooksevad autode järgi mis ei ole ei haruldus ega teab mis tehnikaime, lihtsalt on trendikas ja püha. Üks hea
näide  - SL klassi kupeemersud, mida kõik kohad on käis. Maksab sama palju kui Jensen FF aga ei kujuta ennast ei tehnilist ega ajaloolist väärtust. Lihtsalt trendikas auto. Ja samasugune lugu ka Jaguar XK-ga.
Ma ei tea, kas Jaguari hulka on sisse loetud see mis seisis ühe Nõmme piirkonna kaarhallis oodates kokku panemist..Kui ei ole siis see on kolmas auto.
Volvo 1800-ga on selline lugu et aastaks 1990, millal on alanud vana autode massiline sissetoomine, olid need just jõudnud sellesse ikka, millal nende hind oli n.ö. põhjas, nagu 1992 aasta Volvo 480 praegu. Arvan, et need sõidukid mis on registris on just sellisel ajal toodud siia just nendel aastatel, ning hetkel pole neist midagi alles..

Samas, rõhutan veel kord: Jensen FF see EI OLE SAMASUGUNE AUTO NAGU E-TYPE VÕI VOLVO 1800 MIDA ON SÄILINUD TUHANDEID.

Tegemist on autoga mida tehti 192 tk, ning konkreetse isendi puhul oli tegemist kuuenda maailmas valmistatud sõiduautoga millel on olnud täisvedu, abc ja traction control

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#12

Puu otsa ronitakse ikka mööda tüve.
Vasta
#13

Noh, aga, denis23, mis Sa ootad siis....?
Lase 25k£ rivitult ja too ta koju ära. Saad huvitavad ja haruldast projekti taastada. Sest ega ma ei usu, et ta sellise raha eest (25K£) heas sõidukorras oleks....
Vasta
#14

Minu nägemuses on just senised huvitavate vanaautode "maaletoojad" keskmisest jõukamad ja huvitavamad inimesed, kel on ka sularaha, mille eest selliseid asju tuua. Liisingufirmad annavad paljudele võimaluse sõita uute kupeemersudega aga vanaaegsete asjade jaoks on üldjuhul vaja ka laenudest ja liisingutest ülejäävat finantsi.
Enda vabanduseks, et ma pole selle Jenseni järgi veel läinud, loen siiski hetkelist huvi puudust GT autode vastu. Kui keskikka jõuan siis soetan endale kindlasti nahkkindad, sportauto ja noore naise?!?! Teistele, ka noortele, soovitan siiski tuua ka muidu huvitavaid ja esmapilgul vähemhuvitavaid tehnikasaavutusi Eestisse.

Loodame Jensenit kohata ka Uunikute Talverallil, vahet siis pole kas FF-i või harilikku.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#15

Ma loodan ka poolemiljonilist vanaautot Uunikut Talverallil kohata....SmileSmile

Mujal maailmas aetakse selliseid kaks korda aastas soojast ja konditsioneeritud õhuga garaazhist välja. Üks kord kuskile näitusele ja teine kord vastava automargi harrastajate üle-euroopalisele kokkusaamisele....
Vasta
#16

Piibur Kirjutas:Liisingufirmad annavad paljudele võimaluse sõita uute kupeemersudega aga vanaaegsete asjade jaoks on üldjuhul vaja ka laenudest ja liisingutest ülejäävat finantsi.


See finants ei pruugi sugugi olla sellises suurusjärgus, nagu tavaliselt arvatakse. Tihti on selliste vanaautode hinnad tugevasti kaubeldavad, kui ostusoov ikka konkreetne on.
Samuti väärivad "maaletoomist"  ka heas- või väga heas korras olevad vähe nooremad "vanaautod" (60-70 aastad), mis on alustuseks tunduvalt parem (odavam) variant, kui mingi eriti haruldase mudeli restaureerimine.

Peale selle liisinguauto aastane kaskokindlustus on tihtipeale samas suurusjärgus, mis mõni meie tänavapilti rikastav ja järelevaatavaid (kadedaid) pilke tekitav "maaletoodud" vanaauto.
Vasta
#17

Üldiselt, olen vaadanud Jensen FF kataloogihinna, ning see on "excellent" puhul on kuskil 16 000 naela. Ja ühel oksjonil müüdi FF MkII 18 000 naelaga. Ilmselt, 25 000 on hind arvestades II koha UK Jensenite kokkutulekul ning seerianumbrit 00006.
üldiselt mina arvan, et see rootsi variant on täiesti OK. Nii nagu ma ütlesin, nende autode peaasi see et kere ja salong on head. Mootori ja käiguosa on võimalik saada.
Ilmelt, hetkel aitab mulle kahest klassikutest (mõlemad ei ole mingisugune haruldus, ning jäävad hinna poolest 50 ja 100 tuh. eek vahele, üks 45 ning teine 29 aastat vana, aga selle eest kõlbavad igapäevaseks sõitmiseks). Aga tulevikus olen otsustanud hankida endale masina mille kohta võiks kindlalt öelda et tegemist on uunikumiga. Üks teine auto millele olen mõelnud on näiteks Iso Lele, Itaalia GT kupee mida kokku tehti 300 tk. Siis veel on üks haruldane ja huvitav auto on Maserati Mistral. See tähendab et nende autode puhul ma leian et hind on vastavuses nende staatusega. Ei näe mõtet sama raha eest soetada näiteks sama aasta MB 280SL või Jaguar E-type mida on säilinud tuhanded.  Aga Interceptor on over all!!
Muide, Jensen FF on püsiva täisneliveoga, ABS, külglibisemisvastase süsteemiga ning lisaks kõigele 340 hj. mootoriga sõiduauto, ning sellega, ma arvan, teeb see ära ka enamusele n.ö. tänase päeva rahvasportautodele. Uunikumite talverallil on sellega osalemine ei oma suurt mõtet, nii kui nii vastaseid pole.
Kuulge - aga kui keegi valdab rootsi keel - küsige seda pilli veel pilte, olen väga tänulik.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#18

Kõvad mehed meil siin Maarjamaal, midagi pole öelda....Smile
Lausa piinlik saab mul olema oma rahvaautodega.
Vasta
#19

http://cgi.ebay.co.uk/Jensen-FF-Mk1_W0QQ...dZViewItem

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#20

Ei, selles suhtes ma ühinen, kui keegi siit endale Jenseni ostab, siis mina isiklikult krapsan püsti, kummardan maani ja raban mütsi ka peast. On vähe inimesi, kes mõistavad, kui põrgulikult lahe see mark ja kõneall olev mudel ikkagi on.

E-Type jt. hinda mõjutab tõepoolest rohkem see "trend", samas enne selle trendi materdamist võiks ära oodata, kuni see üldse tekib Smile Küllap siis kui see tekkinud on, leidub ka rahakas tüüp, kes vaatab et jube lame ja ebaoriginaalne oleks ikka Eestisse kümnes E-Type tuua, võtaks ikka midagi sellist, mis jääb suure tõenäosusega ainsaks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne