Postitused: 650
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
SU karburaatorid, ühed enim kasutatud karpad UK toodangu puhul, see karburaatori tüüp on sama vana kui autogi, ja googel peaks materjalist kubisema kui sa oskad otsida, võtmesõnaks siis "SU carburettor". Inglased iseloomustavad neid kui väga lihtsaid ja töökindlaid, mine sa tea vahest on ka. küttesegu saab reguleerida põhja all olevast mutikast ja tühkäigu jaoks peaks olema küljel kruvi. tööpõhimõte on laias laastus umbes nii: karburaatori lööris on kolb ja throttle (kuda kurat see võiks maakeeli olla :|) kui throttle avaneb suureneb kolvile mõjuv rõhkude erinevus (kollerktori ja välisrõhu vahe) mis tõstab kolvi ülespoole, ja kolvi küljes olev nõel laseb rohkem kütust läbi.
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
SU on tõesti üsna lollikindel karbuss, isegi mina (kes karbussiasjanduses just särav täht ei ole; pigem eelistaks pritset) sain oma masinal nad käima.
Üle ujutab ta ainult siis, kui alt ujukinõel ei pea, seda, aga, on üsna lihtne kontrollida. Ajab ta siis ju igast august bensiini välja...
Pigem, ma arvan, et viga on milleksi muus.
Postitused: 44
Teemad: 2
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
Tänud info eest eks homme läheb vist siis mootori suuremaks lammutamiseks viga vaja üles otsida ja masin ikka käima saada kere tal veel täitsa korras ja kas olete äkki midagi kuulnud roveri mootorite vahetatavusest honda omadega tean et nad see aeg koostööd tegid ja ühe tuttava roveri mootor oli üksühele legendi omaga
Postitused: 650
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
pea vähe hoogu, ei ole kohe mootorit vaja vahetama hakata, enne vaata üle kas bensu pumba membraan peab, ja kas silindrid rõhku peavad. ühesõnaga rahu ainult rahu
Postitused: 44
Teemad: 2
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
Ei see oli lihtsalt huvi pärast küsitud ja kontrolli mõttes. Vahetama ei hakka mootorit lihtsalt homme tulevad targemad inimesed ja hakkab asja uurima lähemalt ja loodan et saab ikka lähiajal liikuma. Muide ega keegi tea palju sellist autot veel eestis olla võib