Kadett E, luukpära
#1

peaks siin natuke \"logiraamatut\":

olen siis natuke oma \"tehnikadoonorit\" (mingi stoori seal) kõpitsenud. Eesmärgiga teha sest endale edev \"tagavarasõiduk\". Mootor ja sillad said juba sügisel alla, aga siis polnud tehtmist temaga tegeleda (mootoriruum sai ilusaks valgeks võõbatud). Eile sai asjale natuke rellakat näidatud, täna plekki juurde keevitatud. Tagatiivalt rookisin maha oma 3kg pahtlit - keegi oli arvanud, et pahtlimätsimine on parem mõte, kui pleki sirgeks ajamine...
karpide \"tõeline pale\" paljastus alles spoilerite eemaldamisel - kusagil 30cm enne tagumist otsa toimub neil ülijärsk üleminek, korralik plekk asendub roostepuruga. Seda siiski vaid välimisel karbil. Samas nii hullusti, et ka küljepealt on roosteuss suisa päevavalguse kätte roninud. Uued plekid said sinnagi täna juba valmis väänatud (hämmastavalt keerulisi profiile on võimalik ka \"põlve otsas\" meisteradaWink). Uutele plekkidele puurin ilmselt korralikud tuulutusaugud sisse.

tulevikust: tagumised tiivakaared teen sellel masinal ümaraks. Kuigi ma kardan, et tulemus meeldib mulle originaalist vähem... Tagaluugi silun ehk kah ära - kui viitsimist on. Kapotilt lõikusin kulmu-osa välja, kuna see oli väga kehvasti-roostesõbralikult tehtud. Kulmud tulevad aga ikka \"bad-boy look\" (kuigi enda masinal (loe: valgel kadetil) on ka uuel kapotil samasugused kulmud, nagu varem). Loodetavasti on nädalaga masin koos (kui jaanipäev segama ei hakka). On ju veel käiguhoovastiku, väljalaske ning pidurisüsteemiga vaja natuke loovat lähenemist üles näidata. Ehk proovin sel masinal ka vedrustuse madaldamisega kätt. Nimelt meeldivad mulle viimasel ajal madalad (sõidu)autod - ega nad praktilised pole, aga ilu nõuab ohvreidBig Grin

registreerimisega võib veel väike riigiametnikega peetav sõnasõda ees oodata - masin pole veel Eestis arvel, mittearveloleva masina ümberehitus on aga keelatud (Saksa dokumentides ilutseb 110kW, millest hetkel alles vaid pooled). Samas on teostatud ju kõigest mootorivahetus, mida sellisel kujul ümberehituseks ei loeta - kuigi ARK-s täidetav paber kannab mingit ümberehitusega seotud pääliskirja.

huvitavat: \"Devorist\" ostetud happekrunt ei karda kuuma! Kruntisin plekid enne külgekeevitamist seestpoolt ära - ning värv koorus VAID keevitustäpi kohas. Täiesti imelik - seni harjunud, et keevitamise juures põlevad-kärssavad kõik mittemetallilised osad, mis oma 0.5cm raadiuses...

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#2

Kuhu siis sedaan kadund on või ootab \"reinkarnatsiooni\" (uuestisündi)???

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#3

ints Kirjutas:Kuhu siis sedaan kadund on või ootab \"reinkarnatsiooni\" (uuestisündi)???
seepärast punast teengi, et saaks rahus valge kallal nokkida. Ok, seepärast kah, et punasest hakkas juba rohi läbi kasvamaRolleyes

oeh, oleks va krõbisevat, pigistaks sedaani mootorist lisahobuseid välja. Aga mida pole, seda pole - õnneks on meie kodumaal peamiselt leviv \"optiline tuuning\" \"päris-tuuninguga\" võrreldes mitu-mitu-mitu korda odavam, niiet eks ma vaid sisu-välimusega müttama hakkanSad

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#4

niimoodi. Masin jäi \"suvistel asjaoludel\" ennist pooleli. Nüüd on aga plaan käesoleva kuu lõpuks ta tänavale saada. Keretööd on vaid vaja lõpetada (olen nädalakese talle vaikselt pahtelit pääle mätsinud).
igasuguseid väiksemaid mõlgikesi olen leidnud. Enne peal olnud pleekinud \"põrandavärvi\" alt ei paistnud need lihtsalt välja...

aga küsiks arvamust tagumiste tiivakaarte osas. Nimelt tegin ma nad suht suured ning väga terava välimise randiga. Randi teravuse saavutasin pahtligaBig Grin Aga piinab küsimus, kui kaua selline asi kestab. Ehk - kui kusagil parklas kõrvaleparkija oma ukse liig hoogsalt lahti tõmbab - kas on karta, et lööb kohe värvist (2k pinnakas) killu välja ning niiskus pääseb sisse?
kas peaksin terava serva lamedamaks lihvima?
Vasta
#5

13piisab Kirjutas:Nüüd on aga plaan käesoleva kuu lõpuks ta tänavale saada. Keretööd on vaid vaja lõpetada (olen nädalakese talle vaikselt pahtelit pääle mätsinud).
igasuguseid väiksemaid mõlgikesi olen leidnud. Enne peal olnud pleekinud \"põrandavärvi\" alt ei paistnud need lihtsalt välja...
mnjah, 5 kuud on kulunud - aga pole veel värvigi peale saanud Big Grin
aga jah, nendest \"väikestest mõlgikestest\" on jube kõrini. Masinale on läinud hullu moodi pahtlit (kokku ca 3-4kg vast). Algselt lappisin karpe - aga siis tuli tahtmine asja korralikult teha - ning panin hoopis uued karbid. Nendega oli muidugi ekstra jama - GSI karpi (spoileri kinnitusneetidega) ei müüda, niiet sai pop-neetidest midagi aretatud. Eks näis, kuidas spoilerid külge istuma hakkavad. Vahekarpi polnud kaubandusvõrgust samuti saada - aga selle aseaine oli kodus kergelt valmistatav.

paari kuu tagused pildid (vahepeal on VEEL ca kilo jagu pahtlit kulunud Wink ):
lapitud-värvitud paak
kapotiäär, mille küljest ära lõikasin ning uue pleki asemele panin - jube tegu on kolmemõõtmeliselt kõveraid plekke enam-vähem viisakaks saada...
kapotil olid peal mingid imelikud mõlgikesed, märjad plekid on roostesurm, mida kasutasin sügisel masina \"konserveerimiseks\"
põlveotsas väänatud tiivakaar+palju-palju pahtlit Smile
natuke tiivakaart ja natuke karpi
taas põlveotsas väänatud plekk
parem külg oli ikka väga kõver, pildil oleva tiiva tahtsin alguses minema visata, aga natuke väänamist - ja plekk tegi \"blumpsti\", taastades originaalkuju Smile
parem tagauks

...kui nüüd garaazhis nii soojaks läheb, et jutuksoleva kadeti plokis olev vesi taaskord veeks muutub, võib temaga edasi tegeleda Big Grin
Vasta
#6

nonii - masin viimaks komplekteeritud (väljast vaid katusereelingud puudu - need vaja värvida veel). Olen lõpptulemusega rahul. Kahju, et kodustes tingimustes teostet värvimine natuke üldhinnet alla tõmbab - aga pole lugu, tegemist siiski igapäevasõidukiga. Kodus sai küll profiriistade+profikäega värvitud - aga tolm ja laest tulnud kondents pole hääd. Nimelt kastsin põrandat-seinu tolmust lahti saamiseks liig agaralt - vesi auras ninga hakkas laest alla tilkuma. Auto pääle, otseloomulikult...

endise C20XE moto asemel (2.0 KATiga, 110kW) on siis mu punasel kotletil kapoti all mu valge masina vana moto (1.3karpa, 55kW). Tegelikult panin esmalt oma valge vana punasele aiste vahele - aga too oli ikka suht räbal. Pealegi 4k kast. Niiet hankisin korraliku 1.3 moto + 5k kasti. Ökokruiser.

aga eilsest kogemustest ARKiga:
1) eile - sõidan hommikul Sauele. Maksan lõivud jne. Aga kuuldes mootorivahetusest saadetakse autot ette näitama. Mehed, kellele ette näitama pean, ajavad joga ümberehitusest ja räägivad Tallinna ARKist kui ainukesest, kel võimu mind aidata. Jama jutt loomulikult - aga ei õnnestu mul neile eriti pikka koolitust pidada, kuna see tundub oma aja raiskamisena. No ok, lähen siis pealinna - seal õnnestus mul 2a tagasi ju \"reasoldatitele\" selgeks teha, mis on ümberehitus ja mis mitte. Et ehk on vahepeal asjalood veelgi paranenud - ja tühipalja tehnikavahetuse tõttu ei hakata mulle ümberehitusest soiguma...
2) Mäepealse. Angaar. Kõik on kena - täpselt nii kaua kui avastatakse, et nüüd saastab moto rohkem (katalisator bolshe netu zhe). \"Heaga\" ei saa. Ok, sikutame siis teist niiti...
3) marsin Mäepealse offississe, palun Andres Sootsi jutule. Ta on mu eelnevast kogemusest mõistlik mees, kel piisavalt mõistust asjade õige nurga alt vaatamiseks ning küllalt võimu selle vaatenurga õigekskuulutamiseks. Seisan all, ootan tagasisidet. Peagi on rõõmustav kõne: \"Ma ei näe probleemi\". Palun, et ka angaari-mehed sellest teadlikuks saaksid. Ootan. Uus kõne - \"angaarist tuli arvestatavaid vastuargumente\".
Lepime kokku, et saan sama päeva jooksul teada, kuidas asjalood jäävad.
4) tööl. Uurin seadusi - aga õiget ei leia. Kiikan veelkord ARK kodulehte - ja voila:
http://www.ark.ee/atp/index.php?id=503
\"Asendusmootorina on lubatud paigaldada valmistaja poolt sellele automudelile ette nähtud valikusse kuuluvaid mootoreid.\"
PUNKT. Ei mingeid erandeid. Kui tehas pannud, siis lase käia! Allpool olevad kitsendused kehtivad juba mingi \"võõra\" mootori aiste vahele toppimisel (kust ka heitgaasid - vt punkt 3).
5) Andres Sootsi kätte ei saa - aga mingi aja pärast helistakse ja teatakse, et \"ok-ok, laseme seekord asja ää teha\". Eks ma vigisen vahele sel kodulehe-teemal. Et kui leht ütleb, siis peab saama. Et muud vastust kui \"jah\" ma niikuinii ei aktsepteeri.

6) täna - marsin taas ARKi - loomulikult on eelmisel päeval registreerimiseelsele ÜV-le vale otsus pandud. Selle muutmiseks pean siis - paber näpus - angaari marssima. Ei näe sellel mingit tarvidust - normaalse töökorralduse korral võib töötaja telefonis paluda teisel otsus ää muuta.
Angaaris käib parajasti soigumine mingi Suburbani udutule markeeringu kohta. No kämmoon - sellisele asutusele maksan ma siis palka...
7) lõpuks saan oma passi-numbrid kätte. Peaksin vist rõõmus olema? Ausaltöelda ei ole.

kokkuvõte:
Saue - täiesti otsustus- ja vastutusvõimetud tüübid, kes kõik enamat kui kerenumbri kontrollimist vajava Tallinna saadavad.
Tallinn - üks jube tähenärimine. Töötajad ei tea isegi, mis seaduse tähti nad närida üritavad - ning miks nad seda teevad. Pealegi tundub, et nende haridustase pole piisav seaduse lugemiseks. Reaalsustaju: null. Esimene kord angaarist väljudes küsisin kah, et kas ma peaksin nüüd kerenumbri masinal välja vahetama? Et kui seadus sellist asja soodustab, siis palun väga - mina selle ees risti ette ei löö ja aega võtab see kõigest pool päeva. Säästan veel 1600eek, kuna esmaregamine jääb siis ju ära... Selline lähenemine ajas mehel juhtme kokku. Eks ta ole jah - lihtsam on udutule peal E-tähte otsida, kui asju natuke kaugemalt vaadata. Hakkan juba pihta saama, miks ameeriklaste omanikud \"barrikaadidele\" ronivad...

teet
Vasta
#7

paar plõksu varasügisest (kvaliteet mudugi pisikesele mobiilsele kõneaparaadile vastav Smile )
eesti kahtlemata kõige korralikuma kerega (s.h. ka kõik, mis silma eest varju jääb) kadettE:
eest
eest2
külg
tagant
vähe hobuseid
saluuni

kahjuks viimase põlve kadettidega müttamised selle masinaga ei lõppe...
Vasta
#8

Mina ei saa aru, mis sunnib mobiilmölafoniga neid udukogusid mökerdama? Vale ego? Pildistamiseks on ikka fotoaparaat, aga mitte vibraator.

Kere on muidu väga viis, aga see valge äär on küll nagu võõrkeha sääl all, selle oleks pidand ikka mustaks värvima, sest must ja punane sobivad väga hästi kokku.

Seda pole küll mõtet karta, et pahtel niikuse tõttu "paiste" läheb. Mina olen kõik pahteldused märjalt lihvind ja siiamaani pole küll midagi juhtund.
Vasta
#9

jurkman Kirjutas:Mina ei saa aru, mis sunnib mobiilmölafoniga neid udukogusid mökerdama? Vale ego? Pildistamiseks on ikka fotoaparaat, aga mitte vibraator.

Äkki puudub korralik digitaalkaamera ?

Mulle GSi meeldib, edu Teet.
Vasta
#10

Nih. doonorist sai kohe eduline ökoliikur.
Teet! Ära siis valget unusta.

MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai
Vasta
#11

eriti ökoliikur see masin pole, kuna pöörded kukuvad haruharva alla 3000rpm. Raske on see kaks korda lahjemale masinale üleminek... Kütust läheb olenevalt välistemperatuurist samamoodi 8-9l/100km nagu valgegagi Wink

homme läeb punane kaatet Opelaasi, kus tal esisild kokku jooksma õpetatakse. Lasen proffidel ka sildu uurida - kuna nii ees kui taga on miski kolin, mida ma uute juppide lademetega ravida pole mõistnud. Kuna tagasillas on kokku täpselt neli puksi, mis ainukestena võivad allikaks olla, siis see pole probleem (samas amordipukse 16V kerele enam ei müüda...). Esisild paneb just kukalt kratsima - kuna amordipadjad ok, õõtsapuksid ok, sharniirid+rooliotsad+laagrid uued, supportid korralikud (parimad, mida saksa romulal mulle omal ajal pakkuda oli - ning kuna pidurdades kah kolin alles, siis suppordiviga see pole) - aga ikka on midagi, mis häälitseb...

valget pole küll unustanud, aga pole aega temaga tegeleda. Seda enam, et plaanid on temaga päris tõsised. Otsin uut doonorit valgele Wink
Vasta
#12

nonii - kuna ma pole punasel masinal küttekulu ja piduritega rahul, sai üks "lisaülevaatus" tehtud (möödunud septembris sain ju ülevaatuse 2007a aprillini - nii hea masin on Smile ).

piduritega pole ma just niiske ilmaga rahul - tundub, et parem tagapidur on hüperaktiivne. Ainukesed asjad, mis pidurisüsteemis veel vahetamata on, on tagatrumlid+esikettad (3..4a tagasi vahetatud ning ok), esipidurite metalltorud ning tagapidurite kummivoolikud (kere ja silla vahel). Muu on kõik uus (klotsid, voolikud, torud, töösilindrid, rõhuregulaatorid, supportid, trumli sisud). Tänase kuiva ilmaga olid aga pidurid ok:

Ees Taga Seisupidur
Vasak 2440 1050 1220
Parem 1880 1270 990
vahe 23% 17% 19%
tegur 79% 58% 23%

paistab küll, et üks kontuur (ees vasak-taga parem) on aktiivsem kui teine ning just tagumine parem pidur mulle ei meeldigi. Pidureid on pärast uusi torusid+õli+uue õliga kaasnenud õhutamisi 2..3 korda õhutatud - aga teen veel korra üle. Aga kuidas võib õhk toru sees teada, kas väljas on niiske või kuiv (kastepunkt ja "higistamine" ei sõltu ju niiskusest vaid temp vahest)??? Kas asi võib olla peasilindris? Minu pea ei võta Sad

Heitgaasid huvitasid mind, kuna kütust rüüpab 1.3 kadett keskmiselt 9..10l/100km; ainult maantee: 8l/100km. See on üle liitri rohkem, kui mu 2*võimsam 2.0 kadett. Tõsi, eile sai avastatud, et süütepoolijuhe suudab soodsatel tingimustel end jahutusvoolikusse lahendada. Aga samas see oli miski uuem anomaalia ning enne nurrus moto ilma vahele jätmata. Niiet selle kaela ma asja ei ajaks. Karbuss on remonditud, küünlajuhtmed+jagaja kaas+küünlad on värsked/korralikud. Heitgaasides annab virisemiseks põhjust vaid tühikäik - ma ei ole suutnud karbussi kiirenduslõõri tühikäigul 100% õhutihedaks saada ning see on põhjuseks; aga see ei tohiks ju nii suurt kulu tingida? Mõõtmistulemused:

tühikäik kõrgemad pöörded
RPM 870 2400
CO 3070 1050
CO2 11.8 13.82
O2 1.94 0.84
HC 294 201
Lambda 0.981 0.997

Oskab keegi soovitada oskajat diagnostikut, kes suudaks küttekulu-anomaalia päälinnas lahendada? Keskmist kulu võiks ju mu raske jalaga seletada, aga maanteekulu 8..8.5l/100km puhtalt Peterburi maanteel liikudes on siiski ju seletamatu...

päikest,
teet-kes-ajab-ka-nõrgal-ebahuvitaval-masinal-raha-lugemata-ideaali-taga Big Grin

PS! natuke parema vormistusega mõõtetulemused on lisatud manuses


Manustatud failid
.txt TYV.txt Suurus: 208 baiti  Tõmbamised: 461

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#13

õhtu,

lisame üle 5a teemasse "sissekande" - nimelt eile sai juba teist korda sel suvel nähtud kadett GSId, mis ei ole mu oma. Eelmine suvi on sellega üle löödud - hea on näha, et mõningaid isendeid võib ikka kohata.
käesoleva teema GSI teenib mind kenasti suvise koleda ilmaga ning pikematel sõitudel.

5a jooksul meenub "logiraamatu" osas:
- masin sai 4a eest tagasi oma algupärase tehnika. On taas 110kW moto-sildadega (selguse huvides: valdav enamus ehk vast 80..90% kadett GSIsid olid 85kW motodega - nii 1.8 kui 2.0), mida kirjeldavad kaks "alla 8" olevat näitajat: 0-100km/h kiirendus ning keskmine kütusekulu. Kütusekulu on muide taoline harju keskmisest raskemale jalale ning maalkäikudel pahatihti sabas sörkivale kerghaagisele vaatamata
- käigukasti viimane käik on tehase 0,89 asemel 0,74: maanteepöörded @ 110km/h on 3200rpm asemel 2600rpm, mis tähendab märksa vaiksemat liikumist
- kadeti hirmkole armatuur on vahetunud Astra armatuuri vastu. Digispidomeeter-kellad on "AstraF / VectraA" korpus lõigutu-kleebituna ristatud KadettE digispidoga - ca 1500..2000 Vectra A-d said küll tehasest sama kujuga digispido, aga need on suht rariteetsed. Ka Astra kompuuter+CC sai külge pusitud. Näitab asju küll, aga kütusekulu ca 1,2l/100km väiksemana. Ilmselt 3,42 vs 3,55 peaülekannete erinevuste tõttu. Ka klaasipesuvedeliku indikaator töötab tagurpidi - kurdab, kui vedelikku on ning vaikib, kui see otsakorral. Kurdab ka võõrkeeles: "Feux code AR", mis viitab kahele asjale: mingi tule arvab CC ekslikult läbi olevat + kompuuter tuleks keelekursustele saata
- lisandunud on aktiivset kasutust leidvad kärukonks + katuseraamid
- esisild on vast 3a tagasi vedrustuse osas täielikult uuendatud: amordid-puksid jms. Juhitavus muutus hoopis teiseks - ikka paremuse poole. Muidugi parima kurvisõiduki tiitlile ei hakka kadett oma raske esimese vasaku nurga, natuke vähemraske esimese parema nurga ning olematu raskusega tagasillal pretendeerima...
- kulujuppide saadavuse üle ei saa kurta: rattalaagrite-piduriklotside jms näol on need vectra2000 ja Calibratega ühilduvad, niiet leiab täitsa lettide pealt. Erandiks on aga saadavuse osas olnud kerespetsiifilised asjad nagu summutijooks ja käsipiduritross (mis on muide 16-klapilisel GSI-l täiesti unikaalne - ketaspiduriga tagasilda oli vaid sellel)

eks juhtub ka asju:
- üks daam arvas paar aastat tagasi heaks vahetult mu ees kole ootamatult piduripedaali põrandasse pressida. Andis kadetile uued esituled + esipampri (muide korralikku-lappimata esipamprit on nii kadett GSI-l kui Vectra2000-l võimalik hankida vast vaid autoga koos - noorteautod ju...) ja kiirelt-pimedas-kehvalt korrastatud kapoti + korrastamata nn mittenähtavad kereosad. Tunnistasin end kohe süüdi (nagu üldiselt tagant sissesõitjatel ju kõigi närvide säästmiseks õige teha on - hoia pikivahet!) ja tema käitumise põhjusest sain aimu alles pabereid täitma asudes. Soovitasin juba kirjapandud "peatusin foori taga"-juttu mitte sisse jätta, sest antud koha peal ei leidu foori, mis parempöörde tegijate liiklemist reguleeriks...
- hammasrihm katkes pärast ca 40Mm läbimist - hoolimata sellest, et välp on muitu 60Mm. Kaas käis Tulika tänavas ning sai seal korda
- sel suvel sai profülaktika mõttes juba 30Mm peal rihm vahetatud. Ajasin aga suunad sassi ning esialgu ühe hamba võrra vale rihma korrigeerisin valele poole. Tekkinud klõbin (klapid-kolvid said kergelt kokku...) õnneks tuntavat kahju ei teinud ning nukkvõllide nihutamine 2 hamba võrra lubas rihmavahetusele punkti panna

kui mitte varem, siis eks 5a pärast kirjutame jälle. Ehk on selleks ajaks tegu juba uunikuga, mille puhul praegused praktilis-esteetilised mugandamised nn kahetsusväärseks kolhoosituuninguks liigituvad. Seni aga erineme ka argipäevas "hallist massist", sõites masinaga, mis veel 10a tagasi oli väga tavaline - nüüdseks aga suhtkoht "nostalgiline" Smile

Teet

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#14

siin teemas on pea 3a vaikust olnud. Ei - kadett ei ole surnud ja selleks ei ole ka otsest ohtu.

kronoloogiat möödanikust ehk aasta 2012:
- 2012a suvel oli kadett veel igapäevasõiduk. AGA jahutussüsteemi hakkas tekkima õli
- mõte oli plokikaanetihend (või lausa ka plokikaas) kui eeldatav probleemi põhjustaja vahetada. Lisaks puhastada või vahetada ka radikad ning loomulikult jahutussüsteemi lõdvikud
- juppide tellimine. Ilmnes probleem - nn ahjulõdvikud suutis Forss A-osana tarnida, jahutusradika lõdvikuid aga ei mingis vormis. Tekkis küsimärk, kas kadetti saab ikka igapäevasõidukina pidada - kui varuosasid tuleb "aretada" ei ole mu silmis enam tegu "praktilise tööloomaga"
- kuna juhtus asi, mis mul adrenaliinipumbast kadetiga liigeldes paraku aeg-ajalt juhtub ning perekonnanõukogu üks aktiivseid päevakorrapunkte oli minu suurekskasvamise vajadus ( Smile ), sai soetatud natuke moodsam ja suurem (aga vähemasti teoorias kõigi kiirusomaduste poolest GSi-st nobedam) Aero-kirjakestega igapäevakulgur
- kadett jäi seisma

2014:
- kadett paluti avalikust ruumist seismast eemaldada
- tõstsin kadetile aku peale ja see ärkas ellu
- kadett liikus rohelusse
- aktsiooni käigus purunes kadeti tagaklaas. Otsin seega uut. Soovitavalt GSI oma, millel on kojameheauk. Kusjuures see kojamees ongi loomulikult klaasi purunemises süüdi - no ei taibanud luuki kinni lüües, et selle mootor turritab klaasitasapinnast 7..8cm välja...

aktsiooni käigus meenutas kadett, et temaga on ikka väga-väga lõbus sõita ning tema roolis kukub turjalt kahekohaline arv aastaid. Ilmselt võtan juulis plaani kadeti kapotialuse parendamise ning esiotsa kaubandusliku välimuse taastamise ja lükkan mu silmis väärt masina liiklusesse. Värv on autol tugevalt pleekinud ning kerelt leiab iluvigu, aga need las esiti olla - sõidurõõmu need ei vähenda ning kaasliiklejate silmi ehk ülemäära palju ka ei riiva Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#15

GSi on äge. Tagaklaasi kahjuks pakkuda pole ( viidi kunagi koos kerega kusagile Tallinna kanti ) . Kuid kui huvi, siis kobedad orig. GSi tagatuled on küll üle. Esituled ja suunad kah vist.
K.

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta
#16

Streetrace's pakub keegi Hiiumaal ühte projekti...

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 14 külali(st)ne