kuidas oleks talvel ohutu võrriga sõita?
#1

Suure libedaga on võrriga väga raske sõita. Järske kurve peaaegu et võimatu võtta. Mida oleks võimalik ette võtta?
Vasta
#2

Siis tuleks rehv tühjaks lasta ning mingi kett (jalgratta või võrri) ümber ratta panna ning uuesti õhk sisse ja ongi sul võrril naast-rehvid. Big Grin
Vasta
#3

ei tea kas muid variante ka on??
Vasta
#4

Jah üks võimalus on veel et üldse mitte võrriga sõita.
Vasta
#5

seda varianti peaks proovima
Vasta
#6

Ei ole mõtet seda libedust karta. Punnvõrr ei võta ju mingisugust erilist kiirustki(max50km/h), mõned korrad kukud, võib-olla mõned luud murrad, mis siis, ega sõitma ei jää. Show peab ju edasi minema! Big Grin Ma olen korduvalt teelt välja põllule sõitnud, alati olen selle ise esile kutsunud tegelikult, vaheldus peab ju olema(alternatiiv teedel sõitmisele).
Vasta
#7

Kui sa just väga väike pole, siis suudad sa arvatavasti võrri teepeal hoida.
Üldiselt kukkumised ei tohiks olla väga julmad, kui suudad vähegi "õigesti" kokkuda.
Libeda peal sõites ära järsult gaasi juurde keera ega pidurda, eriti kurvides.
Sõida aeglaselt.

Ise hakkan mopiga jõuluvaheajal maal ringi sõitma, eks näis kas lund ka onToungue
Vasta
#8

ma ikka veel päris kukkunud ei ole, aga jh võtab vibama küll
Vasta
#9

teelt kah tegelt tore välja sõita.Big Grin
Vasta
#10

Noh kiiver pähe!
Igaksjuhuks võid mingid rulluisu kaitsmed vms. ka pannaToungue
Vasta
#11

Libedal sõites peab ikka ennekõike mõistust olema, mitte et topiks igasuguseid kaitsmeid peale ja tuld. Kiiver mudugi kõige tähtsam.
Vasta
#12

Paned piigid alla ja püsib kohe paremini teel.

rnkx-Kavatseb ka jõuluvaheajal päris palju sõita.


Vasta
#13

tuleb valida õige liikumis kiirus, kurvis eriti kalludada ka ei tasu, siis võib ka külgeks viskama hakkata ja kui hakkab siis gaas lahti ja palvetama et otseks veaks Big Grin. jalast on ka palju kasu püsti seismisel kui aga jalg veel maha ei ulatu siis on vist mõttekam võrr talveks puhkusele jätta.

miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Vasta
#14

Mingi 4-5 aastat tagasi nägin kuidas üks kodanik sõitis terve talve minimopiga tööle ja tagasi mõlemad jalad maas, see eeldab siiski jääd (et saaks jalgu libistada) ja kiirust 20-30 km/h

minimopp ka veidi madalam kui Riga
Vasta
#15

Selles suhtes ka kahju, et võrril tagavedu on...
oleks esivedu või kui mõlemad rattad veaks oleks lihtsam.
Kurvis käest minnes gaasi juurde ja tõmbab otseks tagasi!
Tegelit tee suusad oma võrrile ja loe A.Palu raamatuid kuidas libedaga sõita!
Vasta
#16

mis võõrriga on talvel kõige lahedam sõita minu arust jumala tuus...muidugi minskiga on veel lahedam.
Vasta
#17

minsk ikka natuke võimsam masin kah
Vasta
#18

madeinussr Kirjutas:Selles suhtes ka kahju, et võrril tagavedu on...
oleks esivedu...

Muide... keegi ei keela monteerida võrrimootorit jalgratta esikahvli külge Smile Nt esiratta kohale ja sealt ketiga vedu alla tuua. (Sorry, et veidi OT.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembri lõpuni avatud L.P 11-18
Vasta
#19

Olen sellele mõelnud. Niiviisi saaks laheda 2WD võrri töömahuga 90 cm3
Vasta
#20

Mingi jalgratas oli ka vist 2wd kunagi tehnikamaailmas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne