Morris Marina Sedan/Coupe
#1

Kas meil auväärt foorumlaste hulgas on ka kodanikke kes sellise
masinaga on kokkupuudet olnud või lausa omavad säärast isendit.On plaanis selline kaunis kupee soetada 1971 a. mudel.
Millised oleksid auto kriitilised kohad mida peaks ostmisel
vaatama/kuulama.
Tean et Põltsamaal on 1978 a.Morris Marina 1300 De Luxe Sedan(helepruun) ja Tartus liikus sõjaväeroheline Coupe 1973 a.väljalase.
Käin täna ka autokaupluses uurimas kuidas detailide kätte -
saadavus on.Sidurikorv hakkavat M-408 oma ja 1800 mudelile
saab panna Mosvitchi tagasilla täies tükis.
Igasugune informatsioon oleks siis teretulnud.

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#2

Kahtlustan, et selle Põltsamaal asuva isendi näol on tegu kunagi mulle kuulunud masinaga. Sinnakanti ta läks, kui maha müüsin. Siiamaani kahetsen, et sai maha müüdud. Oli helepruun sedaan 1300. Ega selle reg. märk juhuslikult 484AEM ei ole?
Vasta
#3

Jah tähed olid küll AEM.Omaniku sõnul teab ta kolme sedaan
Marinat veel vedelemas.Kurtis veel et käigud ei taha sees püsida.

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#4

arvi100 Kirjutas:Jah tähed olid küll AEM.Omaniku sõnul teab ta kolme sedaan
Marinat veel vedelemas.Kurtis veel et käigud ei taha sees püsida.
Siis on sama. Olin ka nende käikudega hädas, viskas välja. Muidu oli igati mõnus masin.
Vasta
#5

Üks Morris sõitis eelmisel aastal Jõhvis, nüüd on müüdud kuhugi mujale.Täpset mudelit ei tea.välimuselt meenutas natuke tagaveolist Opel Kadetti
Vasta
#6

Pärnus mu sõbra vanaema hoovis seisis ilma mootorita kuid muidu Tip-top sedaan Marina, oli ka teine pruun veel ja komplektne, rändas kahjuks vist emexi. Oli sinna `77 aasta kanti.
Vasta
#7

käikudest nii palju, et ka mu austinil ei püsi 2 ja 4 käik sees. muidu on ok, aga kui gaasi maha lased, siis viskab välja. abiks on see, et gaasi maha lastes hoian kangi kinni Toungue eks see siis BMC tüüpviga. juppidest nii palju, et kui mootorile juppe vaja, siis ühtteist 1,3 mootorile on mul endal olemas, täiesti tutikaid jubinaid saab tellida www.minitron.fi - ehk siis see 1275 ccm on sama mootor, mis austin minil, allegrol, maestrol, metrol jms peal on. käigukast ja mootorikinnitused on teised (marina on taguveoline)...

kaks teadmata seisukorras mootorit ja kaua seisnud olukorras sedaani kere leidub harjumaal hüürus. käisin paar a tagasi enda autole mootorit otsides sealt läbi. tookord otsustasin uute juppidega kap remondi kasuks, mis osutus õigeks valikuks (10 000 eek kõik kokku)

ja kui sul mootori võimsamaks aitamise plaane (sest 1,3 siiski üsna lahja on) saab minu kaudu ühe kontakti mehe juurde, kes mulle kapremondi tegi ning kes nüüd veel mõnda austini 1,1 mootorit vabamalt hingama on pannud. paneb ka minu oma suve jooksul.

ja juppide koha pealt abiks veel raamat \"välismaa autod\" seal see sees olemas ja mainitud palju asju, mida mujalt importida saab sellele masinale.

kuid austinid üldiselt on hästi vastu pidanud ajale ning eriti kestab tehnika osa. nii palju kui ma kokku puutunud olen.

terv

u.

EDIT: kui ostma hakkad, siis nt allegro kere nõrgimad kohad olid ees-istujate jalgealused ja esipõll - muu oli ilus ja kõva (tõenäoliselt on sama ka selle marinaga, sest autod ühest ajastust). kuid samas mini-mehed räägivad , et kogu auto mädaneb isuga. aga võibolla see uuemate masinate probleem. mootoris nõrku kohti polegi minu meelest. see kulub üsna ühtlaselt ja tavaliselt kestab kaua. mingit vigurvedrustust (hydragas ja hydralastic) sellel vist ei ole, muidu kui on, siis sellega on suur peavalu. tutikad elemendid maksavad palju ja remontida ei saa. minul õnneks 6 tervet elementi olemas, ja täita saab neid tallinnas pleiones - seega ehk on mul mureta tulevik (ptüi ptüi ptüi)

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#8

Ühe sinise metallikuga sai aastal 1991 õppesõitu tehtud,oli sõbra oma,edasine saatus teadmata.
Vasta
#9

Põltsamaa kandis (täpsemalt Lustiveres sai nähtud) aastat 4-5 tagasi liikus ka pruuni värvi diiselmootoriga isend. Pealt paistis päris vinks-vonks.
Vasta
#10

Alts Kirjutas:Põltsamaa kandis (täpsemalt Lustiveres sai nähtud) aastat 4-5 tagasi liikus ka pruuni värvi diiselmootoriga isend. Pealt paistis päris vinks-vonks.



Jah,see masin on ka teada.Auto alles,sõidab,kuid ka selle omanik näeb ka käigulülitusega vaeva.Käigud
ei püsi sees.

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#11

ei tea selle teooria paikapidavusest marina juures, kuid mini vennad rääkisid sellist asja: käigukasti tööd mõjutab õli viskoossus. nimelt liiga vedel õli muudab sünkrod liiga libedaks ning samamoodi hammakad, mille tagajärjeks on mitte toimivad käigud ja võibolla ka käikude väljaviskamine.
teadagi on minil ja allegrol käigukastis ja mootoris sama õli (kas ka marinal???) ning kui mootori jaoks on normaalne 40 viskoossusega, siis käigukast närib kõige meelsamini 50 või isegi 60 numbriga õli... et mootori ja kasti jaoks kompromiss teha, siis mini vennad soovitavad 20W50 õli. ja kui marinal on kastis ja mootoris sama asi, siis miks mitte proovida paksemat õli!

enda allegrol pole veel proovinud, kuid sellel on miniga 1:1\'le mootor-käigukast... hetkel sees 10w-40 ja kõik märgid viitavad liiga libedale õlile Toungue

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#12

Sõpruse pst tasulises parklas on ka üks.
Vasta
#13

Eile Jõgeval jäi selline iludus(muidugi korralikus olekus) objektiivi ette.
[Pilt: morrismarina04673kf.jpg]
Siin kõik embleemid marakrattide poolt lõhkumatta(õnneks).
[Pilt: morrismarina04682mj.jpg]

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#14

Esmaspäeval või teisipäeval nägin Tallinnas Tartu mnt alguses, Kunstiinstituudi kõrval kollakas-beeži Morrist. Oli teine väga korralik ja originaal seisus. Kandis \'90-ndate alguses Hiiumaal välja antud reg. numbrit. Kas keegi AMF-i liikmetest, või teab omanikku?

Krister
Vasta
#15

See minupoolt eelnevalt mainitud mootorita korralik marina ,mis vist emexi läks on siiski omale mootori ja käiguaksti alla saand ning täidab igapäevaseid sõiduvajadusi. Linnapildis kui kuskilt Marina välja kargab püüab see ikka pilku küll.
Vasta
#16

juhuslikult leidsin sellise pakkumise:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/...1129053354

Ei ole küll kupee aga ikkagi Marina.
Vasta
#17

suht kabe morris marina seisab Abjas. mõni aasta tagasi veel liikus.
Vasta
#18

Too valge Jõgeva oma on ikka myygis 4 tuhandega (mootor 1100). Samuti müüakse Tallinnas Kommest Auto juures parklas asuvat helesinist 4-ukselist 1,3-st, millega varuosadeks 1,8-se osaliselt rüüstatud vraki kaasa saab.
Vasta
#19

rustang Kirjutas:Too valge Jõgeva oma on ikka myygis 4 tuhandega (mootor 1100).
1100cc mootor ei ole kahjuks originaal.Muidu Marinadel kasutati:

Marina 1.3L - Production: 1971-1980. BHP: 60. Engine:
1275cc s4 ohv bmc a-series. Top speed: 138 km/h. 0-100 km/h: 16 seconds. Body styles: saloon - 4 doors, coupe - 2 doors, estate - 5 doors.

Marina 1.8L - Production: 1971-1978. BHP: 72. Engine:
1798cc s4 ohv bmc b-series. Top speed: 152 km/h. 0-100 km/h: 12.9 seconds. Body styles: saloon - 4 doors, coupe - 2 doors, estate - 5 doors.

Marina 1.8L TC/GT/HL - Production: 1971-1978 (TC - 1971-1975, GT/HL - 1975-1978). BHP: TC - 95, GT/HL - 85. Engine: 1798cc s4 ohv bmc b-series. Top speed: 159 km/h. 0-100 km/h: 12 seconds. Body styles: saloon - 4 doors, coupe - 2 doors.

Marina 1.7L + ITAL 1.7L - Production: 1978-1980. BHP: 77. Engine:
1695cc s4 ohc o-series. Top speed: 157 km/h. 0-100 km/h: 13.1 seconds. Body styles: saloon - 4 doors, coupe - 2 doors, estate - 5 doors.
Ning Austraalias toodetud Leyland Marinal oli ka kasutusel 2600cc R 6.

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#20

omega Kirjutas:juhuslikult leidsin sellise pakkumise:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/...1129053354

Ei ole küll kupee aga ikkagi Marina.

midagi sellist(ei mäleta kas kupee vöi mitte) söidab ka Kuressaares ringi, kuid suht rääbakas olukorrasSad
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne