Teema on suletud

kas on mõtet stellat forseerida
#1

kas on mõtet ja mida teha üldse et jõudu ja kiirust juurde saada
taga on juba väike hammakas
#2

Ei ole mõtet.
#3

aga miks
#4

On olemas igasuguseid 60cm silindreid mis annavad natukene juurde, kuid sel pole erilist mõtet. Perfect korras mootoriga vene mopp on küllalki hea. Selleasemel et forseerima hakata timmi mootor ilusti ära. Oskamatul forseerimisel võib mootori pigem peese keerata kui midagi paremaks muuta, sellisei juhuseid küllaga. Netiteel seletamine et viili sealt ja sealt niipalju maha ja sinna pane see ja sinna too on jama. Küllalt on selliseid teemasid kus küsitakse kuidas muuta paremaks, kasuta otsingut.
#5

stellatüüp Kirjutas:aga miks

Sest ta tundub juba praegugi päris kena väljanägemisega.
Jäta selliseks, vöi osta võimsas masin.
Seda küll ära lõhkuma hakka !
#6

mrt36 Kirjutas:
stellatüüp Kirjutas:aga miks

Sest ta tundub juba praegugi päris kena väljanägemisega.
Jäta selliseks, vöi osta võimsas masin.
Seda küll ära lõhkuma hakka !

ok Kui selle masina peldikuks muudad, siis tuleb kuri onu suure vitsaga.


Commoon tahad rohkem hobuseid, võta parem masin. Või pane paremad detailid mootorisse.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
#7

tamar99 Kirjutas:vene mopp

On Stella ikka vene mopp?


#8

peakas olema jalaga kaks käiku,v-501m
#9

aga kus asub stellal raami number ja mis seal näidatud on
#10

Vaata esitule taha, raami peale. Seal peaks ta olemaWink

I'd rather be scared to death than bored to death!
#11

Kui raami on üle värvitud siis võib see pirka ka värvi all olla

Abja võrrituuning
#12

stellatüüp Kirjutas:
Romka Kirjutas:Ei ole mõtet.
aga miks

Seepärast, et Vene mopeedide enamik detaile ja koostusid (nende valmistamistäpsus, tugevusvaru jms) on arvestatud teatud koormusele, mille juures nad töötavad ideaalselt, kuid nende ületamisel hakkavad nad lagunema. A la - kui Sa tõstad surveastet, siis hakkavad üles ütlema väntvõllilaagrid, sidur vms.

Lõpuks võib ju vanade karteripoolte vahele ehitada ka peaaegu uue mootori ehk täiesti uue väntvõlli, kolvi, siduri, käigukasti (a la võrrivõidusõidu mõned isendid). Kuid see on esiteks kallis ja töömahukas, teiseks vajab tegemiseks lausa korraliku sisseseadega töökoda ja kolmandaks ei näe ma sellel tööl vähematki mõtet. Niiviisi saadud mootorist on mitmedki valmis Lääne mootorid võimsusparameetrite poolest paremad ja hinna poolest mitmeid kordi odavamad. Ning eelnimetet sisseseade ja ressursside olemasolul eelistaksin vähemalt mina mingi vanaaegse haruldase mootori (nt 1920ndatest) säilinud karteripoolte olemasolul uuele elule aidata. Rääkimata sellest, et kulutatud raha eest saab osta ikka 10-30 sõitvat Deltat julgesti. Alla mõnekümne tuhande krooni ei ole vast keegi nagunii nõus uut mootorisisu ju ehitama...

Kuna võrride/moppide forsseerimist on siin foorumis varem palju lahatud, paneks äkki selle teema lukku. Pole mõtet sama asja uuesti ja uuesti üles tõsta.



Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne