Nasa666 Kirjutas:taunot Kirjutas:....mootor lahti, vänt laiali ja vaheta ära.
Koduste vahenditega ikka väntvõlli keskmisi laagreid ja manseti ei vaheta.
Kunagi üks tarkpea üritas ja õnnestus. Ainult tüübil lendas mootor u70km/h sõites ribadeks, tegi avarii ja sattus haiglasse.
Hmm koduste vahenditega kohe kindlasti ei tee seda. Võtke loogiliselt. (vaja läheb: treipink, press, torujuppe, millega laagrid otsa suruda, tõmmitsat millega maha võtta, ja vinklit. siis pukki rakist, mille vahel sirgeks ajada kontrollida. Samas kui kõver on siis tina ja kellasid millega mõõta-- rohkem nagu polegi vaja )
Teiseks otsisin umbes 2kuud inimest, kes seda mulle teeks. Mina ei leidnud. Kellel ei ole aega kellel pole oskuseid. Lõpuks pidin ise ikka ära tegema.
Mis te loodate et see nii kerge on kui näiteks otsalaagrite vahetus. Siin ikka "po..ot" palju rohkem.
Teiseks tavahind sellise töö juures on tuhat eeki. Plus laagrid. UUemal 638 on 2 vanemal on vist üks- pole lammutanud vana.
Seega see lõbu läheb oma 1300 eeki maksma kuskil. Ja siis looda veel, et keegi selle ette võtaks, muidu otsi uus vänt. Olen 4 väntalaiali võtnud nendest 2 emexisse saatnud ja 2 on korraliku. Seega 50% saasta, sest kui laager on isegi läbi kuidas keskmine puks on ?? kas on ka toda kulutanud- kui on siis on aamen.
To Taunot - ma annan sulle paar vänta hakka otsima ja siis tee. SA ei ole asjaga vist üldse kursis ja siis tuled ütlema. Kasuta otsingut tegin sellise teema: kes vahetab keskmisi laagreid. Mitte keegi ei osanud öelda aidata.
Treial on vaid 2 komponente keda tuleb siin kasutada ja tema peab ka tasemel olema. Vaheplaadid peavad saama 0.05mm erinevusega. Teiseks materjal peaks olema ca sama tugev kui väntvõlli põsed.
Tagasi teema juurde. Mulle tundub selle masian juures veaks see, et mootor on ÕRE. St kolb logiseb silindris suurel määral ja ei võta kütet peale.