Värvipoodides on müüa vastavalt temperatuurile värvid.
Kuni 600 kraadi jne.
Silindrit tohib ikka värvida, kuid see ei pruugi seal õieti püsida (pikka aega).
Mootori ja silindri kerge kihi kuumakindla värviga katmine pole küll mul veel ühegi aparaadi jaox mingitmoodi halvasti mõjunud..
teoreetiliselt mingil hetkel see ülekuumenemine tulla aga siis peavad olema värvi kogused hoopis teised
Vahel lausa PEAB silindrit värvima. Nt veidi vanemate mootorrattamootorite juures, kus silinder (sh ribistus) on malmist ja läheb muidu rooste (M-1-A, IŽ-350, Irtõš jt). Kuumakindel must värv sobib selleks ideaalselt.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel